Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Maikel Van Kesteren( RJC) zat bij mij op de middelbare en gaat regelmatig uit hier in Brunssum.

Kevin Hofland, ken ik niet persoonlijk maar heeft ook bij mij op de basisschool gezeten, helaas wel een stuk hoger uiteraard.

Verder zijn Tom Daemen(MVV) en Herman Borman kennissen van ons.

• Antwoorden 225
  • Weergaven 668
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Geert den Ouden.

Woonde in Capelle heb ik nog vaak tegen gevoetbald in de zaal.

Hij zat altijd in onze competitie. Was meestal wel hard tegen hard :mrgy:

Hij zat in het team met Hugo Borst, Wifried de Jong en al die bekende tv mensen. Leuke wedstrijden altijd :huhu:

Geplaatst
Waar baseer je dat op Emanuelson?

Laat maar zitten.. óf hij heeft zijn post ge-edit, óf ik heb woonde verward met woont.

Ik dacht in ieder geval dat er net stond dat hij naast vdMeyde woont. Sorry! :m:

ik heb niks ge-edit ;)

hij verkoopt zijn huis voor 750000 euro..

Geplaatst
Geert den Ouden.

Woonde in Capelle heb ik nog vaak tegen gevoetbald in de zaal.

Hij zat altijd in onze competitie. Was meestal wel hard tegen hard :mrgy:

Hij zat in het team met Hugo Borst, Wifried de Jong en al die bekende tv mensen. Leuke wedstrijden altijd :huhu:

"Ken" Geert den Ouden ook soort van. Woont/Woonde in Rhoon en heeft een keer wedstrijd gefloten van ons. Daarnaast ken ik Sander Fischer (op FM bij Vitesse -19, IRL speelt hij bij Jong NAC, komt van Excelsior en speelde in zn jeugd enkele jaren in jeugdteams met mij). Zo ken ik nog een paar spelers van Excelsior A1 (Daan Bovenberg, zat ik nog bij op school) van stagetrainingen en een speler van Jong Utrecht.

Op FM2006 zat Maikel Zaalman nog, speelt nu bij mij in het team. Zijn broertje Melvin is wel eens komen kijken, speelt bij Jong Sparta. Ook zat André van den Heuvel op FM2006, is nu trainer van ons 2e elftal. Dat waren ze zo een beetje:mrgy:

Geplaatst

Ken Robin huisman de Jong van heerenveen. Woont ok in sneek en menig biertje mee gedronken :) Is trouwens redelijk talentvol in FM...

Geplaatst

Eljero Elia en Alberto Saavedra (ADO Den Haag)

Geplaatst

Heel veel zeggen Hij woont in mijn stad, hij woon in mijn buurt. Maar de titel is: ''Wie in FM2007 ken jij persoonlijk''. FF dat jullie het weer weten. ;) :checkit:

Geplaatst

Ken er wel een paar maar die zijn niet zo boeiend, eerste divisie allemaal.

Geplaatst

Ad Schalk trainer van NAC, is nog mijn trainer geweest in de E.

Ad Schalk 'ken' ik ook wel ja. Is de vader van een vriendin van me. Ken tussen haakjes omdat ik hem alleen van gezicht ken.

Geplaatst

Ik ken een 2 anderlecht-spelers

-Boussoufa (toen ik hem ontmoette op de abonnementen-verkoop)

-deschacht(via z'n site zo naar zijn msn)

Geplaatst

Bart Apotheker, zat bij me op school ( FC Groningen )

Michel Winter, woont straatje achter mij ( Scheidrechter )

Shutlan Axwijk, broer van een meisje uit me klas ( Cambuur )

Erik Nevland, me vader geeft hem curcus Nederlands:-D ( FC Groningen )

Danny Menting, vroegere vriend van mij maar is verhuisd ( FC Groningen )

Arjen Robben, woonde bij hem in de straat ( Chelsea )

:thumb:

Geplaatst

Ik ken de drie Schreudertjes (Alfred, Bart, Dick) en iemand uit de jeugd van Vitesse.

Niet persoonlijk trouwens.. De schreuders zijn vaak bij SDVB en die van vitesse zat op men basisschool

Geplaatst

Ik denk dat ik volgend jaar in FM 08 iemand ken

Ryan Bouwmeester zat op de Basisschool bij mij maar werd al vrij snel gescout door Vitesse.

Ik heb gehoord dat Arsenal, PSV en Feyenoord interesse in hem hadden.

Als het goed is was hij naar Feyenoord gegaan.

Arsenal mocht niet van zijn ouders.

en hij verkoos PSV boven Feyenoord omdat Feyenoord met school makkelijker doet.

Geplaatst

Rutger Feijer, weet niet of hij nog in het spel zit. Speelt nu voor ACV, eerder voor FC Groningen en FC Emmen...

In t echt heb ik Stanley Menzo wel gezien, in Nemo (Dat grote groene geval bij Amsterdam CS). Bas Roorda zat voor mij bij Najib Amhali hier in Hoogeveen en ik heb nog een praatje gemaakt met Gert-Jan Verbeek na Jong Oranje - Jong België in de binnenstad van Heerenveen.. :D

Geplaatst

Peter Balette (manager)

Mehmet Simsek (Berkenbos)

Kim Claes (Berkenbos)

Jorrit Vanhove (Genk jeugd)

Domenico D'arnese (geen club speelt ook ondertussen geen voetbal meer ex speler van Heusden-Zolder en Krc Genk)

Kadir Ulgar (Meerhout)

Enes Ericyas (geen club ex psv lommel krc genk en exploegmaat van mij)

Filip Haagdoren (KVSK United)

Marvin Ogunjimi (Krc Genk)

Steven Defour (jammer genoeg) (standard)

Olivier Renard (standard)

Geplaatst

Ik ken Ronny Gaspercic persoonlijk. De Belgen hier zullen hem misschien wel kennen. Toen ik in Sevilla woonde was hij mijn buurman. Toendertijd was hij reserve keeper bij Betis. Zag hem veel omdat ik de enige in de straat was die Nederlands sprak.

Toffe en grappige gozer

Verder heb ik veel van de Betis selectie in die jaren gesproken enzo of ze me nog kennen weet ik niet. Onder andere wat gedronken met Joaquin. Ook hele toffe dude :)

Geplaatst
Ik denk dat ik volgend jaar in FM 08 iemand ken

Ryan Bouwmeester zat op de Basisschool bij mij maar werd al vrij snel gescout door Vitesse.

Ik heb gehoord dat Arsenal, PSV en Feyenoord interesse in hem hadden.

Als het goed is was hij naar Feyenoord gegaan.

Arsenal mocht niet van zijn ouders.

en hij verkoos PSV boven Feyenoord omdat Feyenoord met school makkelijker doet.

Welk team zit hij nu?
Geplaatst

Joey van den Berg. We voetbalde altijd samen, hij liet me altijd struikelen. :P

En dan ken ik een beetje Roy Wesseling, nog wel eens met gepraat, meer ook niet.

Geplaatst

Nebosja Gudelj, is een trainer van me geweest toen ik nog bij NAC zat, en henk vos was trainer van de C1 van RBC en ik zat in de c2

Geplaatst

Jürgen Collin. Woonde bij mij in de straat en heb heel vaak tegen hem en vrienden van hem gevoetbald. Ook vaak bíj hem in z'n huis geweest. Jammer dat hij nu waarschijnlijk naar Ajax gaat :(

Hij heeft (of had) trouwens wel een ontsettend knappe vriendinXD

Geplaatst

Sander Boschker (Keeper FC Twente) is een neef van me moeder. Hij woont bij mij in het dorp en zie hem altijd op familiedagen enzo. Verder niets. Daarnaast is Dave Bus (de Graafschap, verdediger) begonnen bij de club waar ik nu voetbal. Hij komt er nog wel eens..

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]