Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ken persoonlijk ,

Ronald Hikspoors van PSV, hij speelt in de jeugd.

hij komt af en toe bij ons over de vloer , hijs een vriend van mn broers.

• Antwoorden 225
  • Weergaven 668
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Jaap Stam, zijn zus woonde naast ons. Als er een verjaardag was kwam hij vaak ook.

Geplaatst

René Ponk, Shane Arrane Barrantes, Wilco Krimp (beide Omniworld:cab:), Patrick van Diemen. Speelden vroeger allemaal bij m'n oude club.

Geplaatst

Damien Hertog, Khalid Boulahrouz, Oscar Moens en Danny Koevermans.

Geplaatst

Het gaat er niet om of je de personen regelmatig ziet, maar of je ze ze ook echt persoonlijk kent.

Mijn pa heeft vroeger bij Ruud Hesp de ramen gewassen (Toen hij nog bij Fortuna speelde), ben ik ook 2 of 3x langsgeweest.

Geplaatst
De mensen in het rijtje zijn geen vrienden, maar ik ken ze allemaal door de voetbal. Ik spreek ze wel allen regelmatig.

Dennis van der Rhee (AGOVV)

Arie Lock (Heerjansdam)

Melvin Boer (Heerjansdam)

Remco Roos (Heerjansdam)

Nicky van der Ent (Heerjansdam)

Erik de Kruyk (Heerjansdam)

Boudy Hoogendoorn (ASWH)

Sjoerd van der Waal (ASWH)

Arco van Oord (Kozakken Boys)

Leo Koswal (Kozakken Boys)

Dave van Driel (Barendrecht)

Hans Stoop (Barendrecht)

Jan Willem den Otter (Barendrecht)

Ruud Langenberg (Barendrecht)

Ik was nog een paar namen vergeten

Mohammed Allach

Mark Bevaart

Ed de Goey

Gaston Taument(al zitten die laatste 2 niet meer in het spel geloof ik)

Geplaatst

Bovendien voetbalt Eric van der Luer bij mijn club.

Geplaatst
Ik denk dat ik volgend jaar in FM 08 iemand ken

Ryan Bouwmeester zat op de Basisschool bij mij maar werd al vrij snel gescout door Vitesse.

Ik heb gehoord dat Arsenal, PSV en Feyenoord interesse in hem hadden.

Als het goed is was hij naar Feyenoord gegaan.

Arsenal mocht niet van zijn ouders.

en hij verkoos PSV boven Feyenoord omdat Feyenoord met school makkelijker doet.

Welk team zit hij nu?

http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum8/433.php

Dus zo te zien speelt hij bij de B1 van Feyenoord ;)

Geplaatst

Berry Powell speelde bij mijn amatuerclub voetbal regelmatig!

Hans van de Haar, woont in dezelfde straat

Donovan Slijngaard, woont naast een vriend

Geplaatst

Etienne Reijnen, Tommy IJzerman, Tjeerd Korf, Anco Jansen, .. , .. De hele Zwolle selectie zo'n beetje. De Nederlanders dan hé..

Geplaatst

-Mark van Hintum, woonde paar huizen van mijn tante af en gingen we wel eens heen (vonden we vroeger stoer omdat hij een voetballer was :p)

-Bert van Marwijk (Is ooit, toen ik nog een baby was, op een feest gekomen, mijn moeder is daar toen mee aan de praat geraakt en toen zijn ze vrienden geworden, hij is toen nog vaker gekomen en zo ken ik hem dus oowk ;) )

Tja, voor de rest eigenlijk niemand :p Maar ik ben ookw pas 15 jaartjes ouwd ;)

Geplaatst

Byna de volledige kern van Oudenaarde ken ik persoonlijk; (thomas francq is men broer), ik ga namelijk naar vele trainingen en alle matchen kijken, verder Wim de coninck, Fred Herpoel (van mijn broer zen periode in gent),evert windhey (waasland), Johan Boskamp( mijn eerste voetbaltraining ooit kreeg ik van hem! altijd contact gehouden via men vader, en verder nog enkele jeugdspelers van gent,,,,

Geplaatst

Bij mij zit oudenaarde er niet op en ook die spelers niet!!

Geplaatst

Gehele selectie van SVV '56... maar heb niet het idee dat die er in zit :P

laatst nog op een toernooi gevoetbald met Silas Prijs (jong heracles) en René Wessels (ex emmen, nu meppen)

Ramon Zomer woonde naast m'n ex... kom ik ook nog wel is tegen in discotheek..

Patrick Jurgens.. groot talent van jong Twente.. zat tegen AJAX op de bank bij twente 1... snap niet dat hij niet in het spel zit...maargoed.. da's een kameraad van m'n zus..

Verder niet geloof ik.....

Geplaatst
Byna de volledige kern van Oudenaarde ken ik persoonlijk; (thomas francq is men broer), ik ga namelijk naar vele trainingen en alle matchen kijken, verder Wim de coninck, Fred Herpoel (van mijn broer zen periode in gent),evert windhey (waasland), Johan Boskamp( mijn eerste voetbaltraining ooit kreeg ik van hem! altijd contact gehouden via men vader, en verder nog enkele jeugdspelers van gent,,,,

Ik ken de hele selectie van Ulysses, maar die zitten ook niet in het spelletje :Ox

laatst nog op een toernooi gevoetbald met Silas Prijs (jong heracles) en René Wessels (ex emmen, nu meppen)

Patrick Jurgens.. groot talent van jong Twente.. zat tegen AJAX op de bank bij twente 1... snap niet dat hij niet in het spel zit...maargoed.. da's een kameraad van m'n zus..

Jah, Rene Wessels is eigenlijk helemaal niet zo slecht in het spel ;) Ik koop hem zo af en toe wel is :p

Geplaatst

Niels Oude Kamphuis. :D Kwam bij zijn terugkeer bij Twente in Holten wonen. Nu die gestopt is komt ie steeds vaker in het weekend in een café hier om te darten (wat hij echt goed kan) of een potje te biljarten. Aardige vent, goed gevoel voor humor. Kunt wel merken dat 'ie gestopt is, de biertjes gaan d'r wel in..

Geplaatst

M'n pa kent Van Hanegem redelijk goed, hij is vroeger prof geweest en heeft dus tegen alle groten namen gespeeld (Cruijff, Van Basten Bergkamp enz.) Het enige dat ik weet is dat hij Van Hanegem écht persoonlijk kent.

Geplaatst

Jah, Rene Wessels is eigenlijk helemaal niet zo slecht in het spel ;) Ik koop hem zo af en toe wel is :p

Idd.... voor een ploegje als Omniworld o.i.d. is het echt een aanwinst

Geplaatst
M'n pa kent Van Hanegem redelijk goed, hij is vroeger prof geweest en heeft dus tegen alle groten namen gespeeld (Cruijff, Van Basten Bergkamp enz.) Het enige dat ik weet is dat hij Van Hanegem écht persoonlijk kent.

Ok, even nog 1 keer de titel :p Wie in FM2007 ken jij persoonlijk? Oftewel, wie ken jij!! persoonlijk, niet jou pa :p

Geplaatst

Mitchell Burgzorg (Haarlem)

Xavier Amanda (Volendam)

Klasgenoten in 4HAVO in Zaandam.

Geplaatst
Sonny Silooy paar jaar geleden mijn trainer geweest zeer goeie trainer

Was mijn buurman in Zaandam (Westerwatering). :) Maar ik ken em niet persoonlijk.

Geplaatst

Was mijn buurman in Zaandam (Westerwatering). :) Maar ik ken em niet persoonlijk.

Het was je buurman en je kent hem niet persoonlijk? :p Beetje vreemd, normaal ken je je buren altijd wel ;)

Geplaatst

Het was je buurman en je kent hem niet persoonlijk? :p Beetje vreemd, normaal ken je je buren altijd wel ;)

Niet echt buurman. Hij woonde in de buurt. :) Twee straten verderop. Ik zag em wel es lopen met z'n hond. Zijn zoontje was trouwens een tijd geleden verkracht door een gozer uit Zaandam-oost. Ja, je hebt ook vette westside/eastside wars daar. ZAANDAM WEST MOFO! :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]