Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Pieter Martens (Spouwen-Mopertingen)

Sebastiano Garlisi (KRC Genk)

Benjamin De Ceulaer (RKC Waalwijk)

• Antwoorden 225
  • Weergaven 668
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Levi Schwiebbe (ADO) is een klasgenoot van me geweest. Geloof dat ik twee jaar bij hem in de klas gezeten heb. Is wel apart als je hem nu in FM ziet op op de tv ziet voetballen.

Geplaatst

Ik ken Tim Janssen, hij woont 2 straten verder en ik zie hem regelmatig (of zn vriendin die brunette van Djumbo) regelmatig hier in het winkelcentrum lopen en maak er af en toe een praatje mee. Verders ken ik Michael Lamey (voormalig PSV nu MSV Duisburg) van de Albert Heijn hier in Eindhoven. Ik vulde er en hij kwam steevast elke maandagavond bij ons in de winkel, en elke keer als hij iets zocht vroeg hij het aan mij, ook al was het aan de andere kant van de winkel en we hebben een keer leuk gepraat, en daarna was het elke week een praatje maken, jammer dat hij nu weg is uit Eindhoven. Mateja Kezman was de oud-buurman van goede kenissen en die kwam daar ook regelmatig over de vloer, is echt een goede gozer maar die is ook alweer een tijdje weg. Verders wonen hier in de buurt veel jeugdspelers van PSV (Hikspoors e.d.) en Rob van Boekel is de vriend van een vriendin van me dus die zie ik ook regelmatig ;sm;

Geplaatst
Ik denk dat ik volgend jaar in FM 08 iemand ken

Ryan Bouwmeester zat op de Basisschool bij mij maar werd al vrij snel gescout door Vitesse.

Ik heb gehoord dat Arsenal, PSV en Feyenoord interesse in hem hadden.

Als het goed is was hij naar Feyenoord gegaan.

Arsenal mocht niet van zijn ouders.

en hij verkoos PSV boven Feyenoord omdat Feyenoord met school makkelijker doet.

Ken jij soms Patrick Tomaten (ofzoiets) ook? zit ook bij de jeugd van vitesse en pokert regelmatig met Nicky hofs en Theo Janssen

Geplaatst

sinds kort heb ik contact met Hursut Meric (ADO Den Haag) via hyves. Leuke gozer wel

Geplaatst

Ik ken Gerwin Kok, die 1 of 2 jaar geleden bij HHC heeft gespeeld. Weet dus niet of hij toen in het spel zat. Hij speelt nu in het 1e van mijn club.

Geplaatst

Giovanni v. Bronckhorst - heeft toen die nog vroeger bij Feyenoord speelde bij mij in de buurt gewoond, ik ging er altijd langs om handtekeningen te vragen. xD

Stefan de Vrij (Feyenoord C/B?) - zat bij mij op de voetbal, en is toen naar Feyenoord gegaan, voetbal soms nog met hem buiten.

Geplaatst

Hans Van der Haar, me vader heeft ooit eens een uitbouw bij hem gedaan. (Hij woont ook tegenover familie van me)

Geplaatst

Arnaud Demarteau van genk U19

Sven Hoste van Veldtwezelt

Steve Hoste van Veldtwezelt

Gert Claessens vaarvan ik niet eens meer weet waar hij speelt =)

Geplaatst

Danny van Engeland.

Zit niet meer in FM2007.

Maar volgens mij nog wel in FM2005

Speelde tot zijn 20e bij de club waar ik ook speelde, is toen naar Utrecht gegaan, vervolgens naar GO Ahead, toen weer terug naar mijn club.

Speelt daar nog steeds als aanvoerder in het 1e en is trainer (geweest) van de B1

Geplaatst

Wesley Vanbelle (KV Mechelen) en dan enkele jongens van de B-kern van KV, ga er vaak met uit. En dan nog Marvin Ogunjimi die dit seizoen bij RKC zal spelen.

Geplaatst

hans van breukelen kennis van me oom

van basten die heb bij me begleider in de klas gezeten

Geplaatst

Edwin van de Sar (Bij in de straat gewoont in ze Ajax tijd)

Rob van Dijk

Komen alle 2 uit Voorhout.

Rijkaard zat nog in het zelfde vliegtuig als ik toen ik vanuit LA naar Parijs vloog geldt dat ook.

Geplaatst

volgend jaar komt mijn nicht haar vriend in de jeugd van Veendam Gerald Kranenburg

Geplaatst

Sparta :

Bouaouzan

Polak

Roberts

Adelaye

Gudde

Emnes

Smith (ken ik zelf helemaal persoonlijk, hij keepte in me vaders team :))

Ajax :

Goossens

Brouwer

Supusepa

Aslan

Feyenoord :

Doedee

Top OSS :

Leon van Dalen (Ik heb bij zijn zus in de klas gezeten en heb een handtekening van m)

Geplaatst

Ik ken er heel veel van de jeugd van ado op dit moment omdat ik er zelf heb gevoetbald. Ook van de staf enkelen. Ook eljero elia ken ik op die manier.

Verder ken ik santy hulst van mn amateurclub, alfons groenendijk(vriend van mn oom) en joris mathijssen(ex van mn nicht)!

volgend jaar komt daar zeker weten Erik Falkenburg van Sparta bij.. zat bij mij op school en is dit jaar 6e (bij zeer teleurstellend sparta) bij beste speler van de landelijke A jeugd.. heeft een contract getekend.

Oja.. en bij ado was raymond atteveld mijn trainer in de c1 en sandro calabro moest wel eens bij ons vlaggen van atteveld!

Geplaatst

Ramon zomer van Twente, speelde destijds met mijn buurjongen samen in de jeugd van twente, kwamdie vaak langs.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]