Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Goh, de Feyenoord jeugd is populair :cab:

• Antwoorden 225
  • Weergaven 668
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Gwenny Opbrouck (Sporting West)

Joan Dutoit (beheerder van Sporting West)

Rocky Peeters (Sint-Truiden)

Johny Ver Eecke (Scheidsrechter :D)

Geplaatst

Staf Claes bij Kermt-Hasselt in de Belgische 3e klasse(vorig jaar mijn trainer)

Yannick jouck in de jeugd bij Genk (nog mee samengespeeld tot miniemen)

Geplaatst

Nou ja kennen maar ik heb een keer een lange middag met Klaas-jan Huntelaar zitten praten.

Ik moest toen monteren voor Holland Sport en klaas jan moest wachten op een ander progamma. Dus hij moest wachten in zon nare wachtkamer dus ik vroeg of hij anders zin had om zijn materiaal bij holland sport te bekijken.

Dat vond hij wel leuk, toen hebben we wat over koetjes en kalfjes gelult

Geplaatst
Nou ja kennen maar ik heb een keer een lange middag met Klaas-jan Huntelaar zitten praten.

Ik moest toen monteren voor Holland Sport en klaas jan moest wachten op een ander progamma. Dus hij moest wachten in zon nare wachtkamer dus ik vroeg of hij anders zin had om zijn materiaal bij holland sport te bekijken.

Dat vond hij wel leuk, toen hebben we wat over koetjes en kalfjes gelult

Persoonlijk mag ik die stuntelaar niet maarja, Ik ken Nuri Sahin !

Geplaatst

Lex van Haeften, die nu bij Exelsior speelt.

Ken hem niet echt persoonlijk, maar keek vaak wedstrijden van hem bij onze plaatse VV

Geplaatst

ratko vansimpsen van belgie onder 19 (willem 2 )

vriend

Geplaatst

Ik ken wel een speler die heeft een topic op het knvb forum geopend wie kent Harm Jan van Mu, beat that

Geplaatst

weet niet of ie in zo'n update zit ofzo, maar Mitchel van Gastel speelt dit jaar bij Sparta A1 en zit al een paar jaar bij mij in de klas. Verder hád ik ook de msn van Haris Medunjanin..

Geplaatst

Kennen is een groot woord maar Demy de Zeeuw zat 2 jaar geleden nog bij mij op school, toen hij nog bij GOA speelde, deed hij gewoon nog een opleiding.

Geplaatst

Ik ken Drenthe niet, maar zijn huis zit in de buurt van onze school.

En soms ga uit school met vrienden langs zijn huis fietsen, en voor de grap zwaaien we dan :)

Maar ze zwaaien altijd terug!

Geplaatst

Iliass haddad van excelsior is de beste vriend van me broer,jammer genoeg is hij niet goed in fm7 maar is in het echt nu verhuurd aan AZ

Geplaatst

ik ken arjan wisse, heb met hem in de klas gezeten.

ik zag hem vaak in de coffeshop in den helder.

weet iemand toevallig waar hij nu speelt?

Geplaatst

neefje van FC Twente speler Niels Wellenberg zit in mun team. Maar heb Niels alleen xtje van dichtbij gzien toen we gratis door hem na Jong Oranje konden in arke stadion.

Kwoon in Kampen Waar jaap stam ook is opgegroeid, drie straten verder staat nog een huis van hem.

Geplaatst

Gerson Rodrigues van FC Dordrecht.. kheb 2 weken geleden ook nog wedstrijd tegen hem gespeeld.. kwou nog shirtje met hem wisselen, maar toen lieptie opeens als n haas weg..

Geplaatst

Frank van Kouwen (woont bij ons in de buurt)

Elbekay Bouchiba (bij mij in de klas gezeten)

Edwin Linssen (Samen in de Limburgse selectie gevoetbalt)

Geplaatst

Nog een aantal namen vergeten bij mijn lijstje.

van Westerop, de Ridder ( André! ), weet niet of hij nog in het spel zit, maar toch, Marc Overmars, Arjan Blaauw, Mourad Mhizgrhiasdate ofzo, speelde vorig seizoen in ieder geval bij Emmen.

Ook Zlatan Ibrahimovic sprak ik vaak toen hij nog in Diemen woonde, dat contact is nu verwaterd, sinds hij bij Ajax weg is.

Geplaatst

Ik ken een selectie-speler van HFC Haarlem namelijk Emre Gungor, maar volgens mij zit hij niet in FM, of jullie van MU hebben hem in de nieuwste update erbij gemaakt?

Maar over Emre, hij speelt in het tweede en zit bij de selectie van het eerste. Hij kan zwaar goed voetballen en zal er heus wel komen, ben ik van overtuigd, ik speelde bij hem in het team toen ik als tweede jaars D in de C1 zat (bij EDO en niet Haarlem), hij speelde op 10 en ik als voorstopper, echt een heerlijke speler!

Geplaatst

Regillio o' Neill van SV huizen want ik zit bij dezelfde club maar niet in dezelfde elftal maar hij is ook stukken ouder dan ik ben :cab:

En heb weleens gevoetbald met Babel want ik was in Amsterdam met een vriend en hij kent babel een klein beetje en we waren bij de training van Ajax

en toen vroeg mijn vriend of hij heel ff wou voetballen en dat wou hij dus gingen we een uurtje voetballen

Geplaatst

Jimmy Hasselbank kwam ik tegen op de verjaadag van 'zijn' neefje die mijn collega is. Was wel een verassing, maar erg leuk natuurlijk.

Geplaatst

Ik heb samen gevoetbalt met Afellay en Rick Kruys in de jeugd van Elinkwijk

Geplaatst

Ex-teammaats:

Westerlo -19:

Daan Geudens

Jens Cools (tevens het ex van een ex :cab:)

Bram Vangeel

Giovanni Convalle

Geoffrey Ceunen

Jordy Franckx

Willem Van de Perre

Bart Van Haeren

Lierse -19:

Dieter Geerens

Glenn Goyvaerts

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]