Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Beker met Juventus

zo de bekerwedstrijden tegen Inter het zal niet makkelijk worden aangezien Inter 1ste staat in de Serie A dus ze zullen veel zelfvertrouwen hebben.

Wedstrijd 1

bwh3.jpg

nabeschouwing:een moeilijk gelijkspel waarin Inter de betere was wat ook logica is als je selecties van beide clubs tegen elkaar afzet. Dus het was gewoon een knap gelijkspel

voorbeschouwing

Juventus moet de 0 houden dan zijn ze door een moeilijke opgave tegen de meest scorende ploeg van de Serie A....

wedstrijd 2

bwt3.jpg

(sorry voor de grote van de screen)

nabeschouwing:wat een klotepot oke Inter heeft meer kwaliteit maar hoe we speelden zonder bluf zonder de echte superarbeid die vereist is in dit soort wedstrijden en voor we het wisten had Inter er al 1 inliggen en controleerden de wedstrijd waarna ze uitliepen na 2-0 en Zaccardo een eigen goal maakten na geen gepraat met de keeper...

hoe dan ook Inter door Juve er uit dus geen europa volgend jaar

wat jammer....

• Antwoorden 90
  • Weergaven 188
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Zitten goede en mindere resultaten tussen. Hoeveelste sta je nu?

Speelt Zaccardo nu bij jou of niet of ben je alleen maar co-owner?

KUTGW!

Geplaatst
  • Auteur
Zitten goede en mindere resultaten tussen. Hoeveelste sta je nu?

Speelt Zaccardo nu bij jou of niet of ben je alleen maar co-owner?

KUTGW!

hej stand krijg wel na 30 wedstrijden maar promoveren gaat me gewoon lukken ben ik van ovetuigd en Zaccordo is voor 50 procent van mij

Geplaatst
  • Auteur

wedstrijd 26

cw26.jpg

wedstrijd 27

cw27.jpg

wedstrijd 28

cw28.jpg

wedstrijd 29

cw29.jpg

wedstrijd 30

cw30.jpg

terugblik

Zo zo Juventus 15 punten uit 5 wedstrijden chapo de 2 eerste wedstrijden in totaal met 11-0 gewonnen waarbij de 2 wedstrijden erg goed speelden en de kansen afmaakten de 2 wedstrijden daarna was het redelijk redelijk spel en en redelijk de kansen afgemaakt en de laatse ging met meer moeite dan de stand doet vermoeden maar goed wel gewonnen en zo zijn we op de goede weg na promotie.

Geplaatst
  • Auteur

wedstrijd 31

cw31.jpg

wedstrijd 32

cw32.jpg

wedstrijd 33

cw33.jpg

wedstrijd 34

cw34.jpg

wedstrijd 35

cw35.jpg

terug blik

4 ruime goede prima super overwinningen en een 0-0 gelijk spel wat jammer is maar niet erg het spel was prima de goals waren mooi weinig tegengoals en gewoon goed veld spel en de sfeer is top dus op naar het kampioenschap wat er zo gezegd gewoon gaat uit komen dus de drank is al koudgezet

Geplaatst
  • Auteur

wedstrijd 36

cw36.jpg

wedstrijd 37

cw37.jpg

ole ole ole kampione ole ole na de overwinning op de nummer 2:clap: :clap:

wedstrijd 38

cw38.jpg

wedstrijd 39

cw39.jpg

wedstrijd 40

cw40.jpg

(sorry voor de grote van de screens ik zag bij me map bij screenshots op fm opeens ze niet meer staan maar het programma waar ik ze mee kleiner maak stonden ze weerwel dus dan doen we het op grootbeeld zeg maar met kleine revolutie)

terugblik

kampioen in wedstrijd 37 :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: dat hebben mijn spelers verdiend super gewoon nu nog effe wa mooie doelpunten en acties maken voor het geweldige Juve publiek. een 0-0 wedstrijd en verder alles gewonnen waarin leuk werd gevoetbald voor de supporters.

Geplaatst
  • Auteur

de stand

standna40ww.jpg

hopelijk komen er wat meer reacties want dit staan nogal lullig 6 a 7 post van mij achter elkaar:oops: maarja ik was lkkr bezig met fm dus ik dag ik het post gelijk maar maar wel reacties graag:D alvast bedankt

Geplaatst

Netjes hoor kampioenschap, jammer dat je de beker niet won anders had je ook nog Europa in gemogen. Ziet er goed uit ga zo door!

Geplaatst

Je hebt behoorlijk realistisch het kampioenschap gehaalt. Ben benieuwd hoe je het volgend seizoen doet in de Serie A.

Geplaatst

Kampioen met een voorsprong van 19ptn...

Is wel duidelijk nu!!

Succes in serie A, ben benieuwd naar je versterkingn

Geplaatst

Probeer posts als die laatste te vermijden, dit staat niet echt mooi. Wacht gewoon tot je weer een paar wedstrijden gespeeld en misschien wat transfers hebt gedaan. Andere tip: misschien per maand posten?

Geplaatst
  • Auteur

wedstrijd 42

cw42.jpg

eindstand met een verhaal en de prestaties van de spelers komen er zo aan

Geplaatst
  • Auteur
Probeer posts als die laatste te vermijden, dit staat niet echt mooi. Wacht gewoon tot je weer een paar wedstrijden gespeeld en misschien wat transfers hebt gedaan. Andere tip: misschien per maand posten?

normaal post ik per 5 wedstrijden maar de serie b heeft 42 wedstrijden dus deed ik deze 2 laatste post zo kijk maar boven aan enz daar staan ze allemaal in bosjes van 5 wedstrijden

Geplaatst

normaal post ik per 5 wedstrijden maar de serie b heeft 42 wedstrijden dus deed ik deze 2 laatste post zo kijk maar boven aan enz daar staan ze allemaal in bosjes van 5 wedstrijden

Klopt heb ik ook gezien, maar je kan toch net zo goed die laatste 2 wedstrijden even in 1 post zetten? Dat ziet er netter uit. Veel succes verder.

Geplaatst
  • Auteur

Klopt heb ik ook gezien, maar je kan toch net zo goed die laatste 2 wedstrijden even in 1 post zetten? Dat ziet er netter uit. Veel succes verder.

ja okde daar heb ie wel een punt zal ik volgende keer anders doen

Geplaatst
  • Auteur

eindstand.jpg

Juventus erg tevreden met promotie en met trainer.

Het Juventus bestuur is erg tevreden dat het gelijk weer gepromoveerd is en is ook blij met het spel wat je Juventus het hele seizoen heb laten spelen krijg als sms bedankt denk ik.

Viering in stadion

Zo wat mooi. Kampioen waren we al maar we wilden het natuurlijk wel in eigen stadion vieren het zit helemaal vol inclusief de staanplaatsen we worden toegezongen door de Juve aanhang.

Elke supporter heb taart bij de hand.

Wij de Juventus werknemers drinken champange en het smaakt heel goed natuurlijk.

De voorzitter neemt het woord:

Ik ben heel erg tevreden dat Erwin ons weer naar de Serie A heeft teruggebracht met erg mooi spel een vele goals.in de beker was het jammer maar dan winnen we die volgend jaar maar.en zo word er disco opgezet en spreken de spelers nog wat woorden voor de trouwe aanhang en word Nedvet tot speler van het jaar voor de supporters gekozen terecht.

Ik neem het woord:

Ik ben heel blij met deze super supporters dankzij jullie zijn we weer terug waar deze grote club thuishoort.volgend seizoen hebben we met het bestuur besproken zullen de toegangsprijzen en seizoens kaarten met 15% dalen voor jullie.

Dat word met luid applaus ontvangen.

Het feest duurt nog tot 5 uur s'nachts daarna is iedereen vrij.

Juventus heeft trainer Erwin Groenewegen een nieuw contract gegeven

Hij staat nu tot 2010 ondercontract tegen een salaris van 75,000 per maand.

Hij heeft een tranferbudget van 11 miljoen euro gekregen en een loonbudget onder voorwaarden van 3 miljoen terwijl de loonlast ook 3miljoen is dus het is de bedoeling dat het budget voor de lonen nog stijgt de doelstelling van ieder binnen Juve voor volgend jaar is bij de beste 10 van de Serie A eindigen en de halfe finale van de Beker.

Geplaatst

Had je dat stukje laatste stukje niet beter bij de vorige post kunnen doen ? Het jou novelle dus jij mag het zelf weten

Geplaatst
  • Auteur
Had je dat stukje laatste stukje niet beter bij de vorige post kunnen doen ? Het jou novelle dus jij mag het zelf weten

veranderd wat jij zei was idd beter bedankt.

Geplaatst

Blijft leuk om te volgen! Gefeliciteerd met het kampioenschap. Nu de Serie A onveilig maken en op jacht naar een ticket om eindelijk Europa weer in te mogen. :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

juventus.jpg

Voorbereiding Juventus 2007-2008

de Juventus spelers keren terug van vakantie op 2 juli dus dan gaan we tot 25 Juli lekker in trainen van 30 Juli tot 7 augustus gaan we op trainingskamp in Spanje en spelen we 2 oefenduels

en dan gaan we ons voorbereiden op de 3 voorronde beker wedstrijden.

Wedstrijd 1

Standard luik-Juventus 0-3 doelpunten Juve:2x Nedved 1x Del Piero

wedstrijd 2: Duisburg-Juventus 0-1 doelpunt Juve Nedved.

(sorry maar vond het niet handig om hier een screen van te maken voor maar 2 oefenwedstrijdjes)

goede voorbereiding toch want we zijn weer lekker in gekomen voor het nieuwe seizoen waarin we bij de beste 10 bij de Serie A willen eindigen en de halfe finale van het beker toernooi willen halen. Een normaal doel lijkt het bestuur en de staf.

Tranfers Juventus

Inkomende tranfers

inkomendetranferss2.jpg

uitleg:

Alex:we hadden nog een goed slot op de deur nodig voor Serie A nivo en dat kwam in de vorm van deze Braziliaanse geweldenaar die overkwam van Chelsea na een verhuurperiode bij Psv

Zaccardo:hij werd voor 100%van Juventus. Erg normaal vind trainer Groenewegen want hij vind Zaccardo de beste back van Italie op rechts.

Grygera :de 2de aankoop van Juve uit Nederland die was al vastgelegd voor dat meneer Groenewegen kwam maar wel een erg goede op volger van Tudor is.

Babel:super talentvolle aanvaller die ook nog op de vleugels kan. Werd voor veel geld van Ajax overgenomen wat hem de 2de aankoop uit de van Ajaxmaakten voor Juventus.

Uitgaande tranfers:

uitgaandetranferss2.jpg

Blasi: was al verhuurd en mocht nu voor 5 miljoen euro vertrekken en aankomende Nederlandse topclub Az was dat bereid te betalen.

Bojinov: 50%van de rechten voor 20 miljoen euro aan Chelsea verkocht jammer want hij is een groot talent maar ook een heel mooi bedrag. overigens betaalden Chelsea 15 miljoen aan de andere eigenaar de club uit Florence

Tudor:mocht blijven maar koos voor een avontuur bij Lazio Roma en als vervanger hebben we Grygera.

de andere 2 waren gewoon te slecht om zelfs in het jeugdteam uittekomen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]