Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Juventus beker special

wedstrijd 1

s2bw1.jpg

Makkelijke wedstrijd die met 8-0 werd gewonnen Aankopen Alex Grygera en Babel maakten hun debuut en Babel maakten gelijk waar voor die gekomen is doelpunten.

wedstrijd 2

s2bw2.jpg

weer een goede en makkelijke overwinning tegen een team uit de Serie B maar het was prima voetbaldagje voor Juventus en dat werd ook uitgedrukt in de score

wedstrijd 3

s2bw3.jpg

godverdomme daar liggen we dan in de 3de kwalificatie ronde uit de beker tegen Genoa de eerste helf werd er nog redelijk gevoetbald maar de 2de was helemaal niks we geven 2 doelpunten weg binnen een kwartier en we konden het helaas niet meer goed maken dus exit Beker voor Juventus

• Antwoorden 90
  • Weergaven 188
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik vind het zelf niet zo mooi, maar het is jou novelle dus jij mag het zelf weten

Geplaatst
  • Auteur
Ik vind het zelf niet zo mooi, maar het is jou novelle dus jij mag het zelf weten

naja ik probeer zeg maar te oefenen om een achtergrond achter me wedstrijden te krijgen dus vertel maar wat er beter kan dan verbeter ik het en ook hoe ik precies moet verbeteren

Geplaatst

De teksten zijn er niet mooi ingeplakt die moet je er mooier in plakken en misschien een andere kleur ?

Geplaatst
  • Auteur
De teksten zijn er niet mooi ingeplakt die moet je er mooier in plakken en misschien een andere kleur ?

oke ik zal is kijken maar ik doe nu gewoon weer effes screentjes

Geplaatst
  • Auteur
Ik zie helemaal geen uitslag of niets?

onderaan staat de uitslag hoor..... ik zie ze in iedergeval wel

Geplaatst

Probeer de volgende keer de Edit knop te gebruiken

Geplaatst
Ik zie helemaal geen uitslag of niets?

onderaan staat de uitslag hoor..... ik zie ze in iedergeval wel

Wel een mini-uitslag, als je dat idee doorzet zou ik in ieder geval wat verbeteren

Geplaatst
  • Auteur

Serie A wedstrijd 3

s2cw3.jpg

Serie A wedstrijd 4

s2cw4.jpg

Serie A wedstrijd 5

s2cw5.jpg

terugblik

nou 5 Serie A wedstrijden 13 punten geen slechte score voor een gepromoveerden club Het spel was redelijk alleen tijdens het gelijk spel en de 1-0 zege was het niet zo best maar toch een overwinning boeken in een slechte wedstrijd is een teken van een ....Kampioen

we gaan het weer zo doen want ik merk idd dat ik dat met een achtergrond er achter nog wat beter moet dus we doen het voorlopig nog zo

Geplaatst

Erwin, houd het maar op de screens, is een stuk overzichtelijker! ;)

Keep up the good work, leuke prestaties!

Geplaatst

hou het maar gewoon bij screens of probeer eens een ander programma want paint is niet zo mooi.

KUTGW

Geplaatst
  • Auteur

Serie A wedstrijd 6

s2cw6.jpg

Zo de eerste nederlaag na de promotie in de Serie A we speelden matig en Atlanta wist beter met de weinige kansen om te springen in deze saaie wedstrijd.

wedstrijd 7

s2cw7.jpg

Een goed herstel na de nederlaag tegen Atlanta en voor Juventus sportieve wraak na de eerdere nederlaag in de beker tegen Genoa

wedstijd 8

s2cw8.jpg

Het eerste treffen sinds onze terugkeer met een Topclub uit de Serie a As Roma en dat ging jammerlijk verloren Roma kind Totti scoorden er 2 en we mochten van geluk spreken dat na het eerste halfuur de score niet verder op liep voor Roma.

wedstrijd 9

s2cw9.jpg

Een prima herstel na de nederlaag tegen Roma Juventus speelden goed we hielden de druk op de tegenstander en controleerden de wedstrijd goed hopelijk zien we vaker van dit soort wedstrijden.

wedstrijd 10

s2cw10.jpg

Het 2de onodige gelijkspel in de Serie A als we deze wedstrijd rustiger hadden uitgespeeld en beter met de kansen waren omgesprongen hadden we hier gewonnen.

terugblik

Matig matig..... 2 overwinningen in 5 wedstrijden een nederlaag waar we in iedergeval beter ons best hadden moeten toen(Atlanta)een erg slecht gelijkspel waar we notabene nog achter kwamen ook.en oke tegen Roma kan je verliezen want dat is 1 van de Topclubs uit de Serie A.

Geplaatst

Zou netjes zijn als je meteen Europees zou kunnen halen, ga zo door.

Geplaatst
  • Auteur
Zou netjes zijn als je meteen Europees zou kunnen halen, ga zo door.

ja is om eerlijk te zijn ook me doel want ik wil wel weer gewoon europa in maar ik ben tevreden met uefa cup voetbal maar meer is altijd goed maarja in de novelle is het goal middenmoot kan je het allene maar beter doen:-D

Geplaatst
  • Auteur

Serie A wedstrijd 11

s2cw11.jpg

wedstrijd 12

s2cw12.jpg

wedstrijd 13

s2cw13.jpg

wedstrijd 14

s2cw14.jpg

wedstrijd 15

s2cw15.jpg

terugblik

Matig Matig 2 overwinningen in 5 wedstrijden waarvan wedstrijd 11 nog met veel geluk word gewonnen in de laatste 5 minuten daarna een gelijkspel waar we van geluk mochten spreken en daarna de pechwedstrijd tegen Milan waarin we gelijkwaardig waren en een gelijkspel verdiend was geweest.daarna een goed herstel met een overwinning en daarna gelijk weer een domper...

Geplaatst
  • Auteur

wedstrijd 16

s2cw16.jpg

wedstrijd 17

s2cw17.jpg

wedstrijd 18

s2cw18.jpg

wedstrijd 19

s2cw19.jpg

wedstrijd 20

s2cw20.jpg

terugblik

Tja... een heel lastig programma waarin we eerst 2 gelijkespellen behalen waar we in iedergeval een keer 3 punten hadden moeten halen en tegen Lazio waren wij gewoon slecht en was het meer dan terecht dat Lazio won.Inter had gewoon veel meer kwaliteit dan ons dat was vooraf bekend maar we hadden dan dat moeten componsoneren met 200% hard werken we werkten maar 50% dus dat was verre van genoeg dus terechte zeperd.en dan gelukkig voor het eerst in 6 wedstrijden weer een overwinning in wedstrijd 20.

Geplaatst
  • Auteur

Juventus nieuwtjes

• Keeper Buffon 3 maanden uit met een Hernia.
    Het Juventus bestuur verhoogden het tranferbudget naar 33 miljoen.
    Juventus kocht toch niemand ondanks de verhoging trainer vond het niet nodig.
    Juventus verhuurden middenvelder Marchiso aan Napoli.
    Financiel staat Juve er goed voor , een saldo van in de plus ongeveer 25 miljoen en een winst van 26 miljoen en dat gaat hopelijk nog stijgen want Juve heeft een samenwerkingsverband met het amerikaanse Colardo gesloten voor 4 miljoen euro per jaar

Geplaatst

Gaat best goed zo alleen soms een paar mindere wedstrijden. KUTGW

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]