Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Veel gelijk gespeeld...

Maar gaat goed voor een ploeg die net promoveerde!!

Laat ze wat groeien en gebruik dit jaar om te bouwen aan een nieuw top elftal!!

Véél succes en als je hulp wil bij je layout, PM me maar !!

• Antwoorden 90
  • Weergaven 188
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

wedstrijd 21

s2cw21.jpg

wedstrijd 22

s2cw22.jpg

wedstrijd 23

s2cw23.jpg

wedstrijd 24

s2cw24.jpg

westrijd 25

s2cw25.jpg

terugblik

een goede 5 wedstrijden van Juventus met als absolute uitschieter de 6-1 overwinning tegen Calgiari we speelden super en elke kans was bijna een goal een prima 2-0 zege op Atlanta waar goed werd gespeeld jammer van de nederlaag tegen Palermo maar dat kan gebeuren.

En helaas toch ook weer een gelijkspel daar boeken we er veel van dit jaar en nog een overwinning dus 3 w 1 g en 1v dus dat is redelijk.het verlies was redelijk terecht maar we speelden niet slecht en in het gelijkspel was de verdedeging matig want we hadden weer niet het geduld om een voorsprong te verdedigen of gewoon echt goed verdedigen om een voorsprong te krijgen zoals wel vaker dit jaar....

bedankt allemaal voor de reacties

Geplaatst
  • Auteur

wedstrijd 26

s2cw26.jpg

wedstrijd 27

s2cw27.jpg

wedstrijd 28

s2cw28.jpg

wedstrijd 29

s2cw29.jpg

wedstrijd 30

s2cw30.jpg

terugblik

een redelijke reeks jammer van de Nederlaag tegen Milan maar hij was wel terecht.een goed gelijkspel tegen topclub Roma een mooie 4-1 zege op Genoa en wel WEER een slecht gelijkspel tegen Reginna je kan zien waar een klein beetje ons probleem licht en verder weer een simpele zege erbij

de laatse 8 wedstrijden zullen in een post gezet worden daarna de eindstand en dan nog nog een verhaal

Geplaatst
  • Auteur

Voorzitterverslag

hallo Erwin kom binnen zegt de voorzitter. Oke denk ik.

V: ik ben echt supertevreden over het werk wat je heb verricht we zijn gepromveerd en halfe finale beker behaalde je in het eerste seizoen.in het 2de was de beker een teleurstelling maar dat heb jij en de groep heel goed opgepakt want we staan nu gewoon 4de na 30 wedstrijden echt top.

E: echt bedankt voor deze mooie complimenten en we gaan gewoon voor de 4de plaats spreek ik uitdagend

V: graag maar je weet het we zijn ook tevreden met top 10 maar ik moet eerlijk bekennen dat we als bestuur graag weer europees voetbal willen halen maar als dat niet lukt zijn we nog steeds erg tevreden.

T: oke ja ik weet dat het doel is maar we gaan gewoon voor europa

V: oke en volgend seizoen willen we graag weer meedoen om de Serie A en daarvoor hebben we een tranferbudget van 75 miljoen klaarliggen

V: gaat het?

T: ja hoor want ik was van me stoel gevallen 75 miljoen euro sodeju dat is heel veel hebben we hier wel geld voor?

V: haha maak je geen zorgen dankzij de samenwerkings verbanden van 1,5 miljoen met een club uit japan en een samenwerking voor 4 miljoen met het Amerikaanse Columbus staan we er erg goed voor net als met de uitbreiding van het trainingscomplex overigens.

T: oke bedankt ik ga weer te training leiden en ik geef de voorzitter een hand en een kus(gebaar in Italie en ik voel me nu al Italiaan)wat een man denk ik.

Geplaatst
  • Auteur

wedstrijd 31

s2cw31.jpg

wedstrijd 32

s2cw32.jpg

wedstrijd 33

s2cw33.jpg

wedstrijd 34

s2cw34.jpg

wedstrijd 35

s2cw35.jpg

wedstrijd 36

s2cw36.jpg

we zakken van 4 naar 5

wedstrijd 37

we zakken van 5 naar 6

s2cw37.jpg

wedstrijd 38

s2cw38.jpg

terugblik deze wedstrijden

matige resultaten we boeken eerst weer een gelijkspel alweer... daarna een goed herstel maar daarna zijn we het helemaal kwijt verlies tegen De club uit Florence kan gebeure maar daarna weer gelijk en weer gelijk.. en daarna gelijk tegen concurrent Sampdoria waardoor we niet stegen naar plek 4 daarna een nederlaag tegen nummer 6 Lazio waardoor we naar plaats 6 zakken maar wel met maar 2 punten Achter nummer 4 Sampdoria

stand op moment voor final tegen inter

4 Sampdoria 60

5 Lazio 59 punten

6Juventus 58 punten

zoals je ziet zijn we afhankelijk van de andere

en dan laatste wedstrijd tegen kampioen voor 3de keer op rij en ook voor 2de keer oprij cl winnaar slechter kan je het niet treffen voor je beslissende wedstrijd maar we stunten door supergoed te scoren en daarna erg hard maar wel goed te verdedigen en zo moeten we afwachten wat de andere doen.

reacties graag:d

Geplaatst
  • Auteur

ik wou effe wachten tot reacties kwamen om het spannend te houden maar aangezien die niet komen hier de eindstand

eindstand

s2eindstand.jpg

champange champange gelijk na de promotie weer de champions leage in maar wel met onzettend veel geluk maar dat moet je hebben

Geplaatst
  • Auteur

Juventus terugblik

Iedereen binnen Juventus is heel tevreden met dit geweldige seizoen want we spelen weer in het geweldige toernooi zowel sportief als financiel de champions leage. Het was moeilijker dan het vorige seizoen wat ook logica was aangezien dit de Serie A was en dat deed je supero onze complimenten daarvoor.

Het enige minpunt was het bekertoernooi maar daar hopen we op sportieve revanche volgend seizoen.

Financiel staan we er weer super voor met een saldo vanongeveer 30 miljoen euro en winst van 25 miljoen dit seizoen exclusief tv geld voor volgend seizoen.

Volgend willen we weer meedoen voor de titel in De Serie A en daar is de manager het mee eens.in de Champions Leage willen in de groep fase komen. In de beker willen we de minimaal de kwartfinale halen.maar eerst gaan we feesten en dat gebeurd.

Wat een geweldig seizoen ik spreek weer deAanhang van Juventus toe :Jullie waren weer geweldig door Jullie zijn we weer waar we horen en we willen nog Hoger komen totdat we de beste van heel de wereld zijn.

Dat word door de aanhang van Juve met luid applaus ontvangen.

Volgend seizoen vertrekken er veel overbodige spelers.

Geplaatst
  • Auteur

Juventus spelers vallen in de prijzen

de telegraaf

1Juni 2008

De nederlander Babel van Juventus heeft 2 prijzen in de wacht gesleept namelijk talent van de Serie A en de beste Buitenlander van de Serie A erg goed natuurlijk.

en hij werd topscoorder van Juventus

Alex in het verleden voor Psv gespeeld werd beste verdediger van de Serie A

de Nederlandse Manager Groenewegen viel niet in de prijzen

Geplaatst
  • Auteur

-oranje-vlag.jpg

Nederland wint het Ek

Nederland is voor de 2de keer in de geschiedenis Europees kampioen geworden na de eerdere stunt in 1988 waarin spits Marco van Basten uitblinker was was het nu bondchoach Marco van Basten die zijn team naar een nieuwe europeese titel leiden. Klaas Jan Huntelaar scoorden de 2 beslissende doelpunten in de EK finale tegen Kroatie na een eerdere stunt van Nederland tegen wereldKampioen Italie(2-1) was het nu de Ek titel die ze wonnen.

Geplaatst
  • Auteur

ik stop er mee

ik stop met de novelle omdat ik niet meer echt sta te trappelen om verder te gaan met me Juventus game maar ik hou hem nog wel maar ik ga eerst wat andere games doen waar ik geen novelle over ga doen.

dus deze kan bij de gesloten boeken

bedankt voor de fijne reacties en jullie zullen me nog genoeg zien op het forum

Geplaatst

Dat is zéér jammer, ik vond je echt een sterke novelle hebben!!

Hopelijk zien we je nog terug!!

Geplaatst

Jammer dat je stopt met deze novelle. Je was net bezig om Juventus weer helemaal terug te brengen naar de top. Zien we je nog terug met een novelle ?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]