Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik heb een hele goede jonge speler (16 jaar) vorig jaar gekocht, in de jeugd heeft ie zich goed ontwikkelt. Super stats (hij is inmiddels 18) voor mijn team, maar 1 ding: Hij heeft een 1 op concentratie. Hoe erg is dit?

Door ff logisch te denken dacht ik dat het behoorlijk kut was, via training bij hem verdedigen (dat traint ook concentratie dachti k), maar blijft op 1 steken..

Dus, verkopen (gewild door een aantal clubs iig al) of gewoon erinzetten?

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb een hele goede jonge speler (16 jaar) vorig jaar gekocht, in de jeugd heeft ie zich goed ontwikkelt. Super stats (hij is inmiddels 18) voor mijn team, maar 1 ding: Hij heeft een 1 op concentratie. Hoe erg is dit?

Door ff logisch te denken dacht ik dat het behoorlijk kut was, via training bij hem verdedigen (dat traint ook concentratie dachti k), maar blijft op 1 steken..

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

Er gewoon erinzetten en als hij slecht gaat presteren moet je hem pas verkopen.

Geplaatst

Concentratie is puur voor verdedigers,zelfbeheersing is voor aanvallers.

Geplaatst

Maar het lijkt mij toch ook dat een aanvaller concentratie nodig heeft om veel te scoren. Zelfbeheersing lijkt mij toch meer iets van: Als hij al een gele kaart heeft, dan pikt hij geen 2e gele kaart ofzo. Of als er een verkeerde beslissing wordt genomen, dan gaat hij niet in discussie.

Concentratie vind ik meer iets van: Die bal komt hoog, meer iets met timing. Ook nodig voor spitsen. Als ze alleen voor de keeper staan...

Maar ik weet het niet zeker hoor...:-D

Geplaatst

Harmpje heeft gelijk ;) Word ook aangegeven als FM aan het laden is.

"Spelers met een slechte concentratie missen vaker 1 op 1 kansen."

Geplaatst

Bij mij is die tip anders Spelers met een slechte zelfbeheersing missen vaker 1 op 1

Dacht ik toch

Geplaatst

Idd, zelfbeheersing is voor een spits heel belangrijk. Zelfbeheersing bepaalt hoe koel je spits blijft tegen over een keeper.

Concentratie is ook wel belangrijk bij topwedstrijden denk ik.

Geplaatst

Zelfbeheersing is voor spitsen puur voor het beheersen tijdens 1vs1 met de keeper. Concentratie is echter ook belangrijk. Dit is meer hoe goed de speler oplet. Een soort anticipatie..

Geplaatst

Zelfbeheersing is voor spitsen, let maar eens op, alle wereldspitsen hebben hoge waardes voor zelfbeheersing, terwijl ze concentratie niet zo hoog hebben.

Kom zelden een spits tegen met hoger dan 13 voor concentratie.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]