Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Naam: Tactic Maker v2.1

Auteur: vaskkinho2

Download link: http://www.sendspace.com/file/c1aa2a

Afbeeldingen:

xs.php?h=xs413&d=07105&f=tictac.JPG

Beschrijving: Een handig tooltje gemaakt in Excel. Onderin staan tabbladen, 1 voor de normale instructies en voor de posities. Posities kun je toewijzen door een cijfer erachter te wijzigen.

Het programma helpt je bij het maken van een tacktiek. Je moet zelf nog steeds de opstelling bepalen, bijvoorbeeld 4-3-3, en de breedte en de mentaliteit, maar de team instructies en de spelerinstructies doet het programma voor je. En de cijfers geven aan hoever het blokje van het begin af moet staan, zoals bij mentaliteit (bijv. 14 tikjes naar rechts)

Geplaatst
  • Auteur

Afbeeldingen:

Beschrijving: Een handig tooltje gemaakt in Excel. Onderin staan tabbladen, 1 voor de normale instructies en voor de posities. Posities kun je toewijzen door een cijfer erachter te wijzigen.

Het programma helpt je bij het maken van een tacktiek. Je moet zelf nog steeds de opstelling bepalen, bijvoorbeeld 4-3-3, en de breedte en de mentaliteit, maar de team instructies en de spelerinstructies doet het programma voor je. En de cijfers geven aan hoever het blokje van het begin af moet staan, zoals bij mentaliteit (bijv. 14 tikjes naar rechts)

Geplaatst
  • Auteur

Afbeeldingen:

Geplaatst

En maak je hiermee makkelijk een tactiek....?

Geplaatst

Wat is het voordeel ten opzichte van de tactiek gewoon in FM maken?

Geplaatst
Ik heb geeneens excel. :o Wat nu?

Je kan wel een Excel 'viewer' downloaden. Die is gratis.. zie voor de link je PM. Ook heeft openoffice een gratis office versie. 100% compatible met excel etc. check je pm...

Geplaatst

kan iemand me er meer uitleg over geven want ik wilde een 1 4 3 1 2 tacktiek ermee maken maar niet gelukt

Geplaatst

Leuk progie maar maak liever zelf wat.

Je hebt de beschrijving wel knap van FMI gekopieerd! :thumb: :cab:

Geplaatst

sorry maar ben geen expert

want heb in het spel een tactiek gemaakt maar verloor aardig wat achter elkaar want wil graag 1 4 3 1 2 spelen

Geplaatst
1 keeper:P

2 DR/L

1 DC

3 MC of 1 MC en 2 MR/L

1 AMC

2 CF of FC of whatever

hoe zet ik dat neer in dat bestand

Geplaatst
Handig voor beginners, maar voor experts werkt zelf maken wel beter...:cab:

Beginners kunnen zelf ook wel tactieken maken hoor :cab: Lees een paar gidsjes en je weet al heel wat...

Geplaatst

Niet, de getallen staan voor het aantal plaatsen dat het balkje verschoven moet worden ;) .

Geplaatst

Kun je hier nu een tac bestand mee maken of moet je alles zelf kopiëren in FM?

Ik denk het laatste en hoop het eerste :cab:

Geplaatst

Maar ik heb een vraag, wanneer weet je wanneer je de balkjes naar links of rechts moet schuiven(bij die getallen)

bv. onder de 10 is naar links en boven de 10 is naar rechts?

is dit juist?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]