Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Op dit moment zie ik geen novelle die er uit springt. Daarom komt er deze week geen stem vanaf mijn kant.

Ik wilde net hetzelfde zeggen;) De novelles van Paul Boskamp, Rick_FM en Mohwie vind ik alledrie goed, maar ik vind van die drie geen een er bovenuit springen. Dus ik kijk volgende week weer of er éen van die drie er bovenuit gaat steken.

Ik ben het trouwens eens met die mensen hier boven. Een goede argumentatie of anders telt de stem niet!

• Antwoorden 794
  • Weergaven 2,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik stem voor volgende week op CF Treinadores Unidos de Tarragona van toerist, omdat er meerdere mensen dat idee hadden, maar nooit een carriere er mee startte en hij dus wel. Zijn lay-out ziet er natuurlijk ook prachtig uit.

Geplaatst
Danku dat ik ids kom! Het is een hele eer, zeker het stukje dat er bij stond. Bedankt hoor!

Waar stond dat dan? Ben ik nou zo scheel :cab:

Geplaatst
Ik stem voor volgende week op CF Treinadores Unidos de Tarragona van toerist, omdat er meerdere mensen dat idee hadden, maar nooit een carriere er mee startte en hij dus wel. Zijn lay-out ziet er natuurlijk ook prachtig uit.

Ik vrees dat dat niet meer gaat hoewel de bevestiging nog moet komen maar toerist gaf mij gisteren aan dat hij deze game niet meer kon laden en dus moet die wel opnieuw beginnen. Niemand op het forum kent er hier een oplossing voor dit probleem. Ik baal er wel van zeg ik heel eerlijk!

Geplaatst

Ik vrees dat dat niet meer gaat hoewel de bevestiging nog moet komen maar toerist gaf mij gisteren aan dat hij deze game niet meer kon laden en dus moet die wel opnieuw beginnen. Niemand op het forum kent er hier een oplossing voor dit probleem. Ik baal er wel van zeg ik heel eerlijk!

jongens no worries. ons avontuur in spanje gaat verder. er gaat in dat geval een nieuwe game gecreeerd worden en dan post ik gewoon niets tot aan de derde speeldag. op dat moment begin ik terug te posten. maar het wedstrijdschema zal wss anders zijn en op dat heb ik ook al iets gevonden. indien de eerste twee speeldagen anders zijn dan houdk die verslagen bij en post ik die op het ogenblik dat we de wedstrijden treinadores - osasuna en deportivo - treinadores hebben. op die manier verandert er eigenlijk niets aan de opzet en de uitslagen :P

ik hoop dat jullie hiermee akkoord gaan en vooral als jullie willen dat ik hier met dit initiatief moet doorgaan. dus ff de mening pls en thx voor het begrip !!

Geplaatst

Je moet er zeker mee doorgaan toerist. Dat is iets wat niet gemist kan worden hier op het forum he! En je lost het nog goed op ook zeg ik heel eerlijk toerist met de verslagen te bewaren! Srry voor mijn snelle reactie.

Geplaatst

ik stem op sander 010 met zijn verhaal the castle story, waarom ?

Omdat het een langlopende novelle is met ongekende successen voor de begrippen sparta, ook is het een onvervalste novelle die het niet persee van het verhaal moet hebben maar met het enige photoshop werk toch er wel uitspringt

Geplaatst

Ook via dit topic wil ik iedereen die op mij heeft gestemd voor de schijnwerpers bedanken. Bedankt iedereen!

Geplaatst

Voor volgende week stem ik op Cantona for president van paul, omdat hij weer al een tijdje onderweg is en zijn lay-out er super uit ziet.

Geplaatst

Ik stem deze keer ook op Cantona for president. Een zeer goed gepresenteerde novelle met een hele mooie lay-out. Ook verwerkt Paul de kritiek en aanvragen van screens op een zeer unieke en leuke manier !!! :checkit:

Geplaatst

Mijn stem gaat naar mijn favoriet. Cantona for president...

Paul je doet het geweldig gewoon weer een topper

Geplaatst

Ik stem ook op Cantona for president. De lay-out is weer schitterend en hij doet originele dingen :)

Geplaatst

ik stem voor de Return of the Magical Magyars, deze novelle gaat over een zeer originele club, zijn lay-out en het randgebeuren er om heen presenteert hij goed. HET IS ZEKER EEN AANRADER!!!! Dus mensen wacht niet en kijk ook eens naar de "minder"bekende novelles! Deze is het in ieder geval zeker waard!

Geplaatst

ik stem op udinese Calcio van materazzi vind het een prachtige novel:clap:

Geplaatst

één verhaal : Cantona for president

ps : worden stemmen van leden met minder dan 100 posts meegeteld ?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]