Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 239
  • Weergaven 346
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

msn out ??

Heb alweer 3 dagen problemen om op MSN te komen, wat dat betreft is het echt een dieptriest programma.

Geplaatst

msn out ??

Microsoft heeft MSN nu platgelegd, er zat een groot gat (lek) in het programma en dat proberen ze er nu uit te halen.

Geplaatst

msn out ??

Heel irritant ... ik zag dat er pakweg 6 vensters stonden toen ik terug kwam van mijn avondeten, waarop ik dus niet heb kunnen reageren :@

Geplaatst

msn out ??

ik kan er nu niet meer op komen. maar als je bijvoorbeeld dmsn hebt kun je er dan nu wel op komen?

Geplaatst

msn out ??

Is dat een vraag of is het jou gelukt met dmsn :?

Geplaatst

msn out ??

Een ander programma voor msn, waarmee je bijvoorbeeld met heel veel accounts tegelijk kunt inloggen etc.

Geplaatst

msn out ??

als de servers eruit zijn kan je er ook niet op met andere programma's ;)

www.mess.be]NET[/url] Messenger Service down second time today

.NET Messenger Service down second time today

dwergs says:

You're probably visiting Mess.be expecting to read this: Yes, as of this moment it's down again. It could well be Microsoft addressing the security vulnerability mentioned in the post right below this one.

Geplaatst

msn out ??

Heel irritant ... ik zag dat er pakweg 6 vensters stonden toen ik terug kwam van mijn avondeten, waarop ik dus niet heb kunnen reageren :@

Populaire jongen :huhu:

Geplaatst

msn out ??

Alles beter dan een populaire Belg :huhu:

Geplaatst

msn out ??

Alles beter dan een populaire Belg :huhu:

Ik zou nu iets kunnen terugzeggen , maar straks ga je misbruik maken van je admin-positie dus zwijg ik maar.. :huhu:

Geplaatst

msn out ??

:roll: Wou nog net een opdracht gaan afmaken met een jongen uit me klas. :moop: Altijd hetzelfde als je het nodig hebt is het er niet.

Geplaatst

msn out ??

:roll: Wou nog net een opdracht gaan afmaken met een jongen uit me klas. :moop: Altijd hetzelfde als je het nodig hebt is het er niet.

mabellubiquitousgreentelephone.jpg

Geplaatst

msn out ??

ik heb er ook de hele tijd probleme mee gehad en probeerde me zojuist trug aan te melde en het is gelukt, alleen is er nog niemand anders online :moop:

(en ja, normaal zijn er op dit moment mense online :) )

Geplaatst

msn out ??

ik kom er al vanaf 7 uur niet meer op... nu weet ik niet in welke kroeg ik moet zijn vanavond en aangezien dat mijn mobiele tel in 2e ligt kan ze me ook nie smsen... dat word flink rond zoeke op stratumseind...

Geplaatst

msn out ??

Hier ook niet... :moop:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]