Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 239
  • Weergaven 348
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

msn out ??

Hier ook geen problemen meer

Geplaatst

msn out ??

Inderdaad, no problems, kan de hele dag er al op komen...

Geplaatst

msn out ??

Tyfus ding :nono: Ik wil msn-en :cab:

Kev, Boes, pm me maar :cab:

Geplaatst

msn out ??

No prob's hiero. Al een flinke tijd geleden is de Beta van msn 7 gereleased, iemand een idee wanneer de volledige versie komt? Ik zit daar wel op te wachten namelijk, blijkt enkele geinige gadjets te hebben eh ;-|

Geplaatst
  • Auteur

msn out ??

niet echt out, maar der is een of andere klojo begonnen met het versturen van nep bestanden.

ik krijg nu constant berichtjes van mensjes die me een bestand willen sturen.

die accpeteer ik niet. zijn .pif bestanden ik ken dat niet.

enkele namen van die bestanden:

crazy frogs hit by bus of zo iets

lesbian kissing

Jennyfer Lopze funny video

ook last van ??? meer informatie hierover dan die het ook heeft.

het schijnt dat als je het opend het naar iedereen in je lijst aan het versturen is, die online is.

Geplaatst

msn out ??

Kreeg er éen ja, kon er niet om wakker liggen.

Geplaatst
  • Auteur

msn out ??

ik eerst ook niet, tot dat ik van iedereen bestandjes krijg toegestuurd van mensen die hem wel geopend hebben.

en schijnt ook niet echt snelweg te gaan van je pc, een vriend van heeft nieuwste northon en die scande hem niet en nou kan die helemaal niet meer scannen ( virus scannen dan )

Geplaatst

msn out ??

crazy frogs hit by bus of zo iets

deze kreeg ik ook van 2 mensen, maar niet geaccepteerd.

Binnen 2 sec waren ze alle 2 offline, hun comp ging opeens heel vaag doen zeiden ze :?::?:

Geplaatst

msn out ??

ik eerst ook niet, tot dat ik van iedereen bestandjes krijg toegestuurd van mensen die hem wel geopend hebben.

en schijnt ook niet echt snelweg te gaan van je pc, een vriend van heeft nieuwste northon en die scande hem niet en nou kan die helemaal niet meer scannen ( virus scannen dan )

Heb ik dus ook, bij mij opende die het bestand automatisch.

Als je de oplossing weet, laat het mij even weten, want ik kan niks meer me mijn PC beginnen.

Geplaatst

msn out ??

misschien helpt het programma hijackthis dat haalt wel een hoop zooi weg... je moet alleen zelf aanklikken wat wel en wat niet weg mag, dus je moet der wel een beetje iets vanaf weten.... tis te vinden als je hijackthis intypt bij google

Dat bestand had niet eens een tekentje van wat voor bestand het was... dus ik heb het risico maar niet genomen om hem te downloaden

Geplaatst

msn out ??

Ik heb ze allemaal snel gecancelled, bij een andere computer thuis is alles fout gegaan, mijn broertje wist niet wat er gebeurde :cab: Hij heeft bestanden gestuurd naar zo'n beetje iedereen in zijn lijst. Ik ben maar norton en adaware erop gaan storten, maar veel heeft het niet geholpen :(. Nog suggesties van mensen die het wel goed hebben verwijderd?

Om nog zelfs ontopic te gaan, ik kom niet op msn want de lijst met contactpersonen is niet beschikbaar :?

Geplaatst

msn out ??

misschien helpt het programma hijackthis dat haalt wel een hoop zooi weg... je moet alleen zelf aanklikken wat wel en wat niet weg mag, dus je moet der wel een beetje iets vanaf weten.... tis te vinden als je hijackthis intypt bij google

je kan dan altijd naar een pc-freaks-forum gaan en die zegge dan wat je moet verwijdere, zo heb je geen risico dat je iets schadelijks doet ;)

Geplaatst

msn out ??

dan kun je beter ad-aware downloaden... heb k net ook ff gedaan en dat is een stuk beter programma... zoekt voor je uit wat goed en wat fout is en haalt er veel meer uit

Geplaatst

msn out ??

Ik heb ze allemaal snel gecancelled, bij een andere computer thuis is alles fout gegaan, mijn broertje wist niet wat er gebeurde :cab: Hij heeft bestanden gestuurd naar zo'n beetje iedereen in zijn lijst. Ik ben maar norton en adaware erop gaan storten, maar veel heeft het niet geholpen :(. Nog suggesties van mensen die het wel goed hebben verwijderd?

Om nog zelfs ontopic te gaan, ik kom niet op msn want de lijst met contactpersonen is niet beschikbaar :?

Valt volgens mij weinig aan te doen, ik had namelijk ook het virus erop, ik moest gister mijn hele Pc formatteren.

Nou doet alles het weer goed :)

En ik kan msn gewoon opkomen.

Geplaatst
  • Auteur

msn out ??

Zolang het bij jezelf niet gbeurt zou ik er ook niet wakker van liggen thomas :D

maar je ziet wat het kan doen

ik heb nog geen suggesties, kan ook niet echt boeiends oop internet vinden erover

denk dat je dan toch wel formateren kan proberen. zoals oente zegt

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]