Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Succes :), je maakt wel veel novelles moet ik zeggen.

Geplaatst
  • Auteur

Persconferentie

I is Ik en P is pers

I:welkom welkom

P:dank u wel en gefeliciteerd met u aanstelling als trainer van het Grote Ac Milan.

I:bedankt kom maar op met de vragen

P:Oke hier de eerste heeft u nog veel last van u Knie waar u een zware blesurre opliep bij de Spurs?

I:nee hoor het gaat prima ik kan hem prima bewegen dus ik zal niet tijdens een wedstrijd opeens behandeld hoefen worden door de doktoren van Ac milan.

P: oke wat zijn u doelstellingen?

I:Het bestuur en de Supporters willen het kampioenschap en die mening deel ik wij moeten gewoon kampioen worden ondanks de 8 minpunten. Verder wil ik minimaal kwartfinale beker en ook minimaal de kwartfinale in de champions leage want dat past gewoon bij een hele grote club zoals Ac milan

P: Oke bedankt en u aankopen en verkopen

I: Ik wil Ac milan verjongen om te beginnen met de verkopen Simic mag weg Costacurta mag tranfervrij weg vanwege ze leeftijd maar hij krijgt nog wel een groot afscheid in het stadion vanwege alles wat die voor Ac milan gedaan heeft. Kaladze mag weg er is ook al belangstelling voor hem uit Engeland.en Brocci mag weg voor hem is er belangstelling uit Italie.

P: Oke en de aankopen?

I: spelers met heel veel Ac Milan kwaliteit en ook een jonge leeftijd natuurlijk zal er vast nog wel een speler komen van 28,29 jaar maar we willen verder vooral jonge spelers die heel veel talent hebben om hele grote spelers te worden die moeten wij gaan vinden en ze kopen en dan hele goede beleiding geven zodat we er Jaren plezier van hebben.

P: Oke dit was het erg bedankt en nogmaals heel veel succes

T: Oke Jullie bedankt en tot de volgende keer

Geplaatst

ja klopt, misschien moet je eerst het spel spelen en kijken of het wat is en niet gelijk een novelle ervan maken. ;)

Geplaatst
  • Auteur

ja ik speel nogal vaak fm hoezo verslaafd:D maar ik maak nooit hele lange games van bijv 5 jaar ofzo me record is maar 2,5 dus dan draai je snel door.ik zal proberen deze novelle wel 4 seizoenen te laten volhouden:naughty:

Geplaatst

Het is ook meestal iets met ''jong'', waarom wil altijd iedereen zoon lage leeftijd qua spelers? :D

iig hopen dat je hem lang vol houdt! :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

champions leage voorronde

wedstrijd 1

acmilancl1.jpg

goed resultaat natuurlijk

wedstrijd2

acmilancl2.jpg

we speelden niet best maar de verdediging ging na de 1-0 op slot en er kwam niks meer door oftewel door op ze italiaans

poulfase zal ik straks posten

wat vinden jullie van de achtergrond?

Geplaatst

Mooie layout alleen zou ik met hoofdletters schrijven, staat wat professioneler

Geplaatst

Mooie lay-out hoor!:),alleen enkele tips om je novelle beter te maken:

1.Maak je lay-out wat kleiner

2.Gebruik hoofdletters aan het begin van een zin

3.Letten op schrijffouten :-p

Geplaatst
  • Auteur
Mooie lay-out hoor!:),alleen enkele tips om je novelle beter te maken:

1.Maak je lay-out wat kleiner

2.Gebruik hoofdletters aan het begin van een zin

3.Letten op schrijffouten :-p

lay out heb ik aangepast volgende keer zal die wel goed zijn maar dit is eerste keer da ik een lay out er bij heb dusis ook uitteste:checkit: hoofletters idd moe ik gewoon nie vergete wie weet helt het ook nog is bij school:checkit:

Geplaatst

Wie ga je kopen en verkopen allemaal :O?

Geplaatst

Mooie lay-out alleen let idd wel een beetje op je manier van schrijven.

KUTGW:thumb:

Geplaatst
  • Auteur
Wie ga je kopen en verkopen allemaal :O?

aankopen en verkopen komen vanavond ben nu effe me andere dinge bezig:)

Geplaatst
  • Auteur

aankopen

inkomendetranfers.png

uitleg

Anita Goossens Niguez: 3 hele grote talenten die eerst in reserves gaan uitkomen en bij blessures naar het eerste gaan

Babel: opvolger van Ricardo Oleivera Babel is jonger en heeft ook heel veel potentie (weet uit andere games dat die het erg goed doet)

Barzagli: we hadden nog een topper naast Nesta nodig en dat werd Barzagli heeft hele goede verdedings stats en dus is die ook basisspeler

Geplaatst
  • Auteur

uitgaande tranfers

uitgaandetranfers.png

uitleg

Costacurta:was veel te oud dus mocht tranfervrij weg

Simic: ook te oud maar nog 1 miljoen voor gekregen

Kaladze: ik vond hem niet goed genoeg voor Ac Milan dus mocht naar Engeland vertrekken

Brochi: veel te slecht voor Ac milan dus mocht vertrekken voor een klein bedrag

Ricardo Olivera:ik vond Babel beter kwa potentie en we konden gewoon nog een heel mooi bedrag krijgen dus ook nog winst in geld en in kwalitiet

Jankulovski: vond hem ook niet goed genoeg en was 29 en hij kon dan wel op veel posities maar was eigelijk voor geen een echt top dus mocht vertrekken

de gene die verder weggingen zijn niet eens het noemen waard zat gewoon geen potentie in.

Geplaatst

ik hoop voor je dat je zonder linksback gaat spelen, want met alleen maldini red je het niet... serginho bij het tweede?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]