Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Napoli: de maffia, mooie dames en voetbal

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Natuurlijk vind niet iedereen het leuk of mooi om naar te kijken. De supporters zijn ook niet de meest rustige die er zijn. Er gaan verhalen rond dat supportersgroepen de clubs betalen om vanalles geregeld te krijgen wat eigenlijk niet door de beugel kan. Stadions worden afgesloten omdat ze onveilig blijken te zijn, dit alles gebeurt pas nadat er hevige rellen uitbreken bij Catania-Palermo. Er zijn ook positieve kanten: bv het aantal topspelers in de competitie of het feit dat het land ondanks alles toch ''gewoon'' wereldkampioen werd deze zomer! Toen NL eruit vloog omdat mijn naamgenoot zijn jongens niet in bedwang kon houden tegen Portugal, werd dit het land waarvoor ik ging supporteren. Het shirt was inmiddels al aangeschaft (met Pirlo als bedrukking).. toen de finale gespeeld werd sprong ik op toen Materazzi de gelijkmaker scoorde. Materazzi een echte Italiaanse verdediger; door meer mensen verafschuwd dan geliefd. Maar ieder zijn eigen mening... verdedigen kan die als de beste, gemene dingen uithalen als de scheid niet kijkt ook, alleen die onbesuisde overtredingen gaan een beetje te ver. Nou terug naar de finale: de strafschoppenserie was een loterij.. uiteindelijk won de Azzuri en het feestje kon beginnen! Toch nog een mooie zomer voor het Italiaanse voetbal nadat het eerder was opgeschrikt door het omkoopschandaal. Vele clubs werden genoemd en uiteindelijk werden er ook een aantal clubs gestraft. Juventus werd als een van de topteams zelfs teruggezet naar de Serie B en daar gaan we aan de slag dit seizoen..

We bevinden ons bij de vesuvius én bij een club met een mooi verleden.. grote spelers hebben er gespeeld, één héle grote zelfs..al was die klein; 2x werd de Scudetto behaald en in die periode werd ook de Uefa Cup gewonnen. Er schitterde ook nog een Nederlander bij de club, Ruud Krol om precies te zijn. Voor iedereen die het nu nóg niet weet.. we zitten in Napoli!

Alle grote momenten van die kleine grote voetballer; Klik hieronder en geniet ervan!!

(ps vergeet je geluid niet)

• Antwoorden 207
  • Weergaven 601
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Natuurlijk vind niet iedereen het leuk of mooi om naar te kijken. De supporters zijn ook niet de meest rustige die er zijn. Er gaan verhalen rond dat supportersgroepen de clubs betalen om vanalles geregeld te krijgen wat eigenlijk niet door de beugel kan. Stadions worden afgesloten omdat ze onveilig blijken te zijn, dit alles gebeurt pas nadat er hevige rellen uitbreken bij Catania-Palermo. Er zijn ook positieve kanten: bv het aantal topspelers in de competitie of het feit dat het land ondanks alles toch ''gewoon'' wereldkampioen werd deze zomer! Toen NL eruit vloog omdat mijn naamgenoot zijn jongens niet in bedwang kon houden tegen Portugal, werd dit het land waarvoor ik ging supporteren. Het shirt was inmiddels al aangeschaft (met Pirlo als bedrukking).. toen de finale gespeeld werd sprong ik op toen Materazzi de gelijkmaker scoorde. Materazzi een echte Italiaanse verdediger; door meer mensen verafschuwd dan geliefd. Maar ieder zijn eigen mening... verdedigen kan die als de beste, gemene dingen uithalen als de scheid niet kijkt ook, alleen die onbesuisde overtredingen gaan een beetje te ver. Nou terug naar de finale: de strafschoppenserie was een loterij.. uiteindelijk won de Azzuri en het feestje kon beginnen! Toch nog een mooie zomer voor het Italiaanse voetbal nadat het eerder was opgeschrikt door het omkoopschandaal. Vele clubs werden genoemd en uiteindelijk werden er ook een aantal clubs gestraft. Juventus werd als een van de topteams zelfs teruggezet naar de Serie B en daar gaan we aan de slag dit seizoen..

We bevinden ons bij de vesuvius én bij een club met een mooi verleden.. grote spelers hebben er gespeeld, één héle grote zelfs..al was die klein; 2x werd de Scudetto behaald en in die periode werd ook de Uefa Cup gewonnen. Er schitterde ook nog een Nederlander bij de club, Ruud Krol om precies te zijn. Voor iedereen die het nu nóg niet weet.. we zitten in Napoli!

Alle grote momenten van die kleine grote voetballer; Klik hieronder en geniet ervan!!

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

heerlijk filmpje.. ik zou proberen een groot zuid amerikaans (talent) naar de club te halen om in de voetsporen te treden van diego :D

Hele leuke clubkeuze en ben benieuwd naar wat rest !

Geplaatst
  • Auteur

Napoli: De maffia, mooie dames en voetbal

Seizoen 1;

We gaan er in een sneltreinvaart doorheen. Vanaf komend seizoen zal alles uitgebreider worden overigens.

De selectie zag er als volgt uit:

2hpu982.png

Aangezien er maar € 3 mln euro te besteden was, en er voor dat bedrag geen échte versterking kon worden gehaald werd er niemand gekocht dit seizoen. Ook werd er niemand verkocht.

Nadat ons voor het seizoen door de media een 7de plaats werd toebedeeld, verrasten we vriend en vijand en eindigden we op een mooie tweede plaats..we hadden zelfs lange tijd uitzicht op de titel maar die liepen we net mis:

2u5dk69.png

Nog wat sfeerbeelden nadat bekend werd dat we zouden promoveren:

2csj6yq.jpg40letcz.jpg

Ook de supporters vierden de promotie natuurlijk:

313kt4l.jpg4dgu143.jpg

Geplaatst

Napoli is in mijn Fiorentina game uitgegroeid tot een "grote club" (nog net geen topclub). Ben benieuwd of jij het ook zo ver weet te schoppen met Napoli, succes! :thumb:

Geplaatst

originele clubceuze en ook een mooi begin:thumb: Succes!!

Geplaatst

Schitterende sfeerbeelden, dat kan ik wel begrijpen dat de spelers dan door het dolle zijn en hopen dat je erin kunt blijven.

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor jullie positieve reacties!!

De transferperiode;

Na overleg met het bestuur stelde ik dat áls we erin wilden blijven komend seizoen er toch echt versterkingen moesten komen. Het niveau van spelers dat ik voor ogen had kon ik niet halen met de beschikbare €3mln. Daarom ging ik met het bestuur om de tafel zitten..

42iwmrp.png

Dit zorgde ervoor dat ik een transferbudget van €9,3mln ter beschikking kreeg en nu kon ik de transfermarkt op om de selectie te versterken.

43r8b53.png

47n1nur.png

Geplaatst

Leuke aankopen.

Leuk gepresenteerd

ga zo door!

Geplaatst

ziet er erg goed uit :) screentje van Schiavi ik ken um niet en jij zegt het is een talent

Geplaatst

Schitterende aankopen en staffleden & zéér mooi voorgesteld!!

Véél succes in ieder geval

Geplaatst
  • Auteur

Na de promotie van afgelopen seizoen en de nieuwe aankopen deze zomer, hebben de fans er vertrouwen in dat Napoli zich komend seizoen zal handhaven. Velen hopen dat de tijden van Maradona weer terug zullen keren in het San Paolo. Voor het echter zover is zal er nog het een en ander moeten veranderen. Ook de uitbreiding van de technische staff wordt door de supporters gezien als een mooie stap. Namen als Frank de Boer & Christian Karembeu spreken het grote publiek toch aan. Kortom bedankt voor jullie reacties!!

2w54r5e.png

Nadat de gehele selectie was doorgenomen kwamen we tot de volgende tactiek.

2w71udz.png

In de volgende updates: de voorstelling van de selectie..

Geplaatst

Je stekt het allemaal zeer mooi voor, er kruipt veel werk in maar het is leuk om volgen zo!!

Geplaatst

Ziet er idd mooi uit, en met de transfers die je gedaan hebt moet handhaving zeker kunnen

Geplaatst

Het ziet er erg mooi uit! Nog veel succes verder :thumb: !

Geplaatst

Wat een schitterende novelle, zoals Paul al zei je steekt er erg veel tijd in :thumb: Ik vind je transfers ook prachtig, niet die standaard aankopen en zooi. Top doe zo voort :thumb:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]