Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Napoli: de maffia, mooie dames en voetbal

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 207
  • Weergaven 602
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

WOW! dit is gewoon TE mooi:clap: ga zo door!

Ik vind trouwens die nieuwe wedstrijdlayout ietsje minder dan die die je eerst had;)

Geplaatst

Ben zelf ook napoli, zit einde van het eerste seizoen, sta 4de. Ik ben vooral erg wisselvallig. Uitblinkers bij mij zijn duidelijk Bucchi en Bogliciano. Mooie novelle verder.

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt!

Ben wel benieuwd wat de rest vindt van de lay-out of dat ik de oude weer terug moet pakken??

Geplaatst
  • Auteur
Na de thuiswedstrijd tegen Sampdoria, komt Aurelio De Laurentiis (voorzitter Napoli red.) naar me toe en vertelt dat hij me morgenmiddag om 15u op zijn kantoor verwacht. De resultaten zijn niet slecht dus daar zal het niet over gaan en hij glimlachte erbij, noujaa ik wacht maar af.

20-12-2007 14.30u

Ik kom aan op de club, de ochtendtraining werd gegeven door Frank zoals elke dag. In het spelershome kom ik Frank tegen en ik vertel hem dat ik om 15u bij Aurelio moet komen, niet wetend waarover die me wil spreken. Frank verteld me dat ik me maar geen zorgen moet maken, de resultaten zijn immers uitstekend.….. We spreken af dat we elkaar na mijn gesprek met de voorzitter in mijn kantoor zullen zien.

20-12-2007 14.50u

Ik besluit maar eens om richting het kantoor van de voorzitter te gaan, beter te vroeg dan te laat. Ik wacht rustig op de gang en neem een bekertje water uit de machine. Dan opeens klinkt er een zoemend geluid. Er komt iemand het kantoor uit (zwart Italiaans pak, gepoetste schoentjes en een zonnebril op) en zegt mij dat ik naar binnen mag. Hmm, nou dan zal het wel zo zijn… ik loop naar binnen en begroet de voorzitter, waarna deze mij zegt plaats te nemen. De man in het pak vraagt of ik iets wil drinken? Een whisky graag antwoord ik, de voorzitter knikt. Er wordt afgesproken om elkaar met de voornaam aan te spreken (voorstel van de voorzitter uiteraard)..

Geplaatst
  • Auteur

Zo Marco, enig idee waarom ik je hier heb uitgenodigd?

Nee, ik zou het niet weten eerlijk gezegd….

Laat ik voorop stellen dat je je geen zorgen hoeft te maken. Ik ben zeer tevreden over je werk en de prestaties die jij en de spelersgroep leveren. Uiteraard is dat ook niet onopgemerkt gebleven bij journalisten en trainers in andere landen.

* Daar komen de 2 glazen whisky, hij zet ze neer en gaat weer bij de deur staan*

Nee, dat kan ik me wel voorstellen. Maar levert dat enige problemen op?

Nee, door de goede prestaties groeit de club natuurlijk ook. En dit willen we voortzetten. De afgelopen maanden maken we elke maand een mooie winst en de waarde van de club is inmiddels gestegen met €17mln naar een bedrag van €96mln. We willen deze groei natuurlijk doorzetten. Omdat jij een belangrijke factor bent hierheen, heb ik besloten om je te belonen. Hij pakt een map erbij en overhandigt mij enkele papieren.

* Nu ik 1,5 jaar in Italië ben is mijn Italiaans natuurlijk al redelijk gevorderd, maar hier staan toch enkele woorden in die ik nog niet heb gehoord/gezien. Maar de foto’s die ik erbij zie zitten maken alles natuurlijk weer wat duidelijker.

3ztj4ld.png

Ik vraag mezelf af wat nu precies de bedoeling is…*

Betekent dit dat ik de huur van mijn appartement kan opzeggen?

Jazeker, deze villa krijg je van de club. Het wordt je vast woonplaats en het enige dat je in de toekomst moet betalen zijn de vaste lasten.

Klinkt goed!!

Mag ik je voorstellen aan Alessandro, zegt de voorzitter.

* Paolo maakt de deur open en het lijkt wel of zijn tweelingbroer binnenkomt. *

* Nadat de voorzitter hem begroette, begroet ik hem ook. *

Alessandro zal je begeleiden naar je huis en mocht je ergens dringend heen moeten, dan kun je altijd contact met hem opnemen en zal hij ervoor zorgen dat je veilig op je plaats van bestemming komt.

Dat klinkt super, heel erg bedankt!

Nessuno problema!

* We praten nog wat verder over de leuke dingen van het voetbal en over de transfers van komende zomer. Op het einde wenst mijn voorzitter me nog veel succes dit seizoen, hij heeft er alle vertrouwen in. *

Geplaatst

haha ziet er erg leuk uit dat huis:)

Geplaatst

Schitterende novelle, ga zo door!

Geplaatst

Fantastische lay-out!

en ook echt fantastische resultaten!

ga zo door!

Geplaatst

omdat jij zo positief reageert op mijn Novel ben ik ook eens naar jouwe komen kijken. Natuurlijk interesseert de competitie me ook enorm. Je resultaten zijn echt schitterend! En wat een lay-out! echt knap. Doe zo verder en ik zal hier nog veel komen lezen.

Geplaatst

2de met Napoli is gewoon een aplaus waard...

Blijf dit verder doen man, je layout is tevens zeer mooi!!

Geplaatst
  • Auteur

Mijn dank is groot, jongens!

Jullie reacties geven me nog dat éxtra zetje..onderbouwde kritiek e.d is natuurlijk ook welkom!

2j2sx2f.png

Geplaatst

Jammer dat je geen kampioen hebt kunnen worden met Napoli, maar dat komt vanzelf wel weer.

Geplaatst
  • Auteur
Jammer dat je geen kampioen hebt kunnen worden met Napoli, maar dat komt vanzelf wel weer.

Bedoel je vorig seizoen? Want anders snap ik je opmerking niet echt, ik zit immers in februari..

Geplaatst

Schitterende prestaties en lay-out!

Veel succes verder ;)

Geplaatst

Bedoel je vorig seizoen? Want anders snap ik je opmerking niet echt, ik zit immers in februari..

Van de vorige screen bedoel ik waar je als 2e eindigde inderdaad ja.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]