Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Napoli: de maffia, mooie dames en voetbal

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Heel erg jammer Marco van de nederlagen, als je kampioen wilt worden moet je alles zien te winnen dus dat zie ik niet meer gebeuren helaas.

In de CL ook 2x maar magere resultaten gehaald zeg, het zou me niets verbazen als jij er zo uitligt in de volgende ronde als je die haalt.

• Antwoorden 207
  • Weergaven 602
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Championsleaugue gaat moeilijk worden, en het kampioenschap natuurlijk ook.

Maar volgend seizoen dan weer een kans

Succes het ziet er echt geweldig uit..

Geplaatst
  • Auteur

NOVEMBER

53ijfwy.png

Een mooie maand; 3 van de 4 wedstrijden in de Serie A werden gewonnen. De wedstrijd tegen Parma, die we met 2-2 gelijkspeelden hadden we makkelijk kunnen winnen maar de kansen wilden er maar niet in. In de Champions League speelden we met 2-2 gelijk tegen Barcelona, waardoor we na 4 wedstrijden op een totaal van 6 punten staan. Plaatsing voor de volgende ronde zit er nog steeds in! Barcelona heeft zichzelf al gekwlificeert voor de volgende ronde. Beide andere teams maken ook nog kans om zich te kwalificeren, kortom een spannende ontknoping! In de Italiaanse beker, de Coppa Italia, ging alles een stuk minder voorspoedig. De eerste wedstrijd thuis verzuimden we gewoonweg om te scoren, waarna we in de uitwedstrijd al vroeg op achterstand kwamen. De druk lag bij ons, maar de bal vloog er ook deze x maar niet in. De 2-0 van Catania kwam voort uit een counter.

In de volgende update de eerste tussenstand in de Serie A en de afloop van de CL-groep!

Geplaatst
  • Auteur

DECEMBER

4zjheth.png

De late overwinning tegen Tottenham zorgde ervoor dat we ons plaatsten voor de knock-out fase van de Champions League. Een superprestatie, voor een ploeg die 1,5 jaar geleden promoveerde! De nederlaag tegen Udinese, kwam hoogstwaarschijnlijk door de vermoeidheid van de wedstrijd ervoor. In de topwedstrijden tegen Palermo, Lazio en Juve werden 7 punten behaald. Een mooie prestatie, vooral de twee overwinningen waren spectaculair!

De standen zien er dan als volgt uit:

68h01fq.png

524mfpu.png

Na regen komt zonneschijn zegt men wel eens, hier geldt het omgekeerde! De goede prestaties gaan helaas niet door. Ik heb besloten te stoppen met deze novelle. Mijn motivatie is totaal weg en dat heeft verschillende oorzaken. De hoofdreden is dat ik de motivatie in FM kwijt ben, ik heb het al 3 weken niet meer gespeeld en ik mis het totaal niet. De laatste save-datum van mijn Napoli game staat dan ook op 29-04. Het maken van een novelle blijf ik leuk vinden en misschien dat er in de toekomst nog eens een novelle komt van mijn kant. Maar reken daar voorlopig niet op, ik raak niet meer geprikkeld door FM! Een andere reden is dat er steeds minder reacties komen, maargoed dat komt ook doordat er minder vaak geupdate werd..logisch! Bovendien ben ik de laatste weken ook minder actief op MU, gewoonweg omdat ik het te druk heb..

Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze novelle en dat jullie er inspiratie uit hebben gehaald om zelf een novelle te starten!

See you next time! :mrgy:

Geplaatst

Wat ik nog wel even wil vragen, als mosterd na de maaltijd..

wat voor skin is het, en hoe kom je eraan om alle clublogo's te hebben? zit dat in een data update?

Geplaatst

Jammer, want het was een super novelle.

Geplaatst
  • Auteur
Wat ik nog wel even wil vragen, als mosterd na de maaltijd..

wat voor skin is het, en hoe kom je eraan om alle clublogo's te hebben? zit dat in een data update?

De skin is: carbon flex ; en die logo's heb ik gewoon gedownload.. beetje zoeken en dan vind je alles! In ieder geval geen speciale data-update voor gebruikt!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]