Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ben al jaren fan van de CM/FM reeks.

Vooral omdat ik succes had met clubs.

Met FM 07 heb ik bijna alles al geprobeerd, taktieken gedownload, zelf wat gemaakt .. noem maar op.

Maar het lukt NIET.

Ik snap het niet, ben ik dan zo slecht ?

Ik kan nu denk ik serieus zeggen dat ik het spelplezier in FM aan het verliezen ben dankzij het feit dat ik maar geen succes boek. ( lees : onkunde )

HELP !

Geplaatst
  • Auteur

Met FM 07 heb ik bijna alles al geprobeerd, taktieken gedownload, zelf wat gemaakt .. noem maar op.

Maar het lukt NIET.

Ik kan nu denk ik serieus zeggen dat ik het spelplezier in FM aan het verliezen ben dankzij het feit dat ik maar geen succes boek. ( lees : onkunde )

HELP !

Geplaatst
  • Auteur

Maar het lukt NIET.

HELP !

Geplaatst

Je kan natuurlijk ook de niewste database voor een oudere versie van CM/FM downloaden

Geplaatst
  • Auteur

Das zo nep , een beginnende trainer begint toch nie bij Chelski.

Geplaatst

Maar je kan het doen om het spel te 'leren'. Alles uitzoeken enzo. En daarna een nieuwe game starten hoe je maar wilt.

Geplaatst
Maar je kan het doen om het spel te 'leren'. Alles uitzoeken enzo. En daarna een nieuwe game starten hoe je maar wilt.

Juist!

Geplaatst
  • Auteur

Ik weet wel hoe alles moet, maar ik kan geen goede taktiek vinden/maken.

Ik ga nu proberen een standaard taktiek te analyseren op fouten en daar eventuele aanpassingen op maken.

Hopen dat dat lukt:moop:

Geplaatst

Gewoon beginnen bij een wat grote club, gewoon beter worden in het spelletje. Maakt toch niet uit? Sinds ik succesen boekte bij grote ploegen begon ik het leuker te vinden. Werdt ik beter en won ik prijzen...

Geef vooral niet op, niet dat FM op te geven is :roll:

Geplaatst

Jep dit had ik ook, Ben nu ook al een aantal dagen op zoek naar een tactiek, is lastig hé :p

Geplaatst

Je vind het spelplezier vanzelf wel weer terug:)

Beetje doorzetten kan ook geeen kwaad8)

Geplaatst

Maar het lukt NIET.

HELP !

Ik heb hier ook last van niet dat ik het plezier verlies, maar eerder won ik regelmatig grote prijzen.

Maar ik win nu bijna niks meer

Geplaatst

Af en toe in een mindere periode vind ik het ook niks meer. Je voelt je juist goed als je die neerwaartse spiraal kan omkeren :D

Overigens begin gewoon met een standaard tactiek: 4-4-2 is gewoon prima. En ga daar lekker mee aan de slag.

Geplaatst

echt waar...standaard 442?? Ik probeer dat met AZ, en oke slechts 3x verloren, maar met 13 gelijke spelen maak je het PSV en AJX niet echt moeilijk...:(

Geplaatst

ik heb daar ok wel een slast van :D

dan speel ik gewoon een paar weken niet meer en daarna wel gwoon weer;)

dan is het weer leuk

Geplaatst

In het begin verloor ik ook alles....nu speel ik al 6 jaar met dezelfde tactiek in Turkije met Fenerbahce, heb in mijn laatste 2 jaren de CL met gemak gewonnen door teams zoals Real Madrid, Arsenal, Manchester enz. te verslaan......het is niet mijn tactiek maar ik kan hem wel vanavond voor je uploaden......

Geplaatst

Ik kon er in het begin ook geen zak van, ik vond de nieuwe lay-out eerst ambetant, ik bleef dus FM2006 spelen. Dan ben ik toch maar eens beginnen proberen met FM2007. Game gespeeld met Roma en sindsdien vind ik het geweldig!

Geplaatst

Zelf heb ik op dit moment ook nog maar vrij weinig zin om FM 2007 te doen daarom ga ik maar weereens ouderwets CM 03/04 spelen :D

Geplaatst

Ik verlies het plezier ook soms, maar dan na een paar dagen/week begint het weer te kriebelen en vanaf ik dan een wedstrijd win ben ik weer vertrokken voor een tijdje

Geplaatst

En waarom lukt het je niet? Geen overwinningen? Ik download soms hier en daar wel een tactiek en training, en dat werkt altijd...

Geplaatst

Sommige tactieken werken bij mij wel, maar andere ook niet. Ik heb er nu een waar ik al 86 wedstrijden ongeslagen ben, ik ben wel Celtic in 2011.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]