Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

FM (genie) scout, vragen en hulp topic

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Genie Scout

Dan is deze versie van Scout nog niet compatible met de nieuwste update. Gewoon wachten totdater een nieuwe versie van Scout komt dus...

Geplaatst

Logisch, het is altijd al zo geweest dat applicaties als die aangepast moeten worden zodra er een patch is verschenen.

Geplaatst

Die ervaring heb ik anders met fmscout nooit gehad hoor wesley, kon die tool bij fm06 zo ver ik me kan herinneren na elke patch gewoon blijven gebruiken... ma maakt niet uit verder, zonder tools ist toch leuker :checkit:

Geplaatst

FM 06 zit misschien wel heel anders in elkaar..?

Geplaatst

fm genie scout!!!??

Ik heb Fm genie scout 2007 v1.00b25 geinstalleerd maar nu wil ik een spel laden via die genie scout het opent niet er staat van:

Unknown databese version: 1071

De enige update/patch dat ik heb geinstalleerd voor fm was de 7.0.1 ..

Geplaatst

fm genie scout!!!??

hey ik heb een vraagjes bij fm genie sout

je heb er ook dat je de prijs van een speler ziet he. Maar dat is in ponden maar kan je het zo instellen dat je het ook in euro kan doen

en ik had nog een vraag hoe kan je meer jeudtoeslag krijgen meer spelers van onder 21 naar je team halen ofzo of hun een a contract geven. ik zelf weet niet als vast bedankt

Geplaatst

Mja, zonder dat ik het heb kan ik het vertellen dat je bij de optie helemaal linksbovenin moet klikken, dan iets van Opties of Instellingen zoeken, en dan weet ik zeker dat je daar ergens de valuta kan veranderen in de Euro / Europese Euro...

Geplaatst

FM Scout

Hoe werkt dit programma precies? want ik heb het al verschillende keren geprobeerd, maar ik kom er maar niet uit wat het nut is en hoe ik het precies moet uitvoeren

Bij voorbaat dank

Geplaatst

Als je het opgestart hebt laad je het spel waar je mee bezig ben. Vervolgens klik je op het rode poppetje in die balk, van daar uit kun je dingen instellen naar wat je op zoek bent. Je kunt ook gewoon op okay klikken en dan krijg je de lijst met alle spelers. Ik hoop dat ik je zo geholpen heb.

Geplaatst

FM Genie Scout Foutmelding...

Telkens als ik mijn FM Genie Scout v1.00 RC4 opstart krijg ik de volgende foutmelding.

foutmeldingfmpv4.png

Dan kan ik op OK klikken, klik ik op het Game Laden krijg ik weer een foutmelding.

foutmelingfm2pr9.png

Wat moet ik nu doen. Opnieuw installeren ook al gedaan. Iemand ideeen of tips..?

Geplaatst

Hoe kan je makkelijk de talenten vinden met dit programma?

Geplaatst

Vind het een beetje sneu al die programmas.. Kan je netzo goed stoppen met spelen. Geen reet aan als je van die onbekende talentjes met zoveel potentieel aantrekt voor 30K en meteen 5 Miljoen waard zijn.

Geplaatst

Fm Scout

Ik kan Fm scout nergens vinden:wall:

wi weet waar die zit?

Geplaatst

Waar kan ik die Genie scout uitpakken?

Waar kan ik die Genie scout uitpakken?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]