Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

De loopbaan van B. Tro in het betaalde voetbal

Aanbevolen reacties

Geplaatst

vette carriere hoor,mag ik misschien een screentje van je profiel stats?

en maby van het nederlands elftal van de selectie

die nieuwe wedstrijd verslag layout is vet propzz daarvoor

KUTGW

• Antwoorden 163
  • Weergaven 495
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
vette carriere hoor,mag ik misschien een screentje van je profiel stats?

en maby van het nederlands elftal van de selectie

die nieuwe wedstrijd verslag layout is vet propzz daarvoor

KUTGW

Screens zal ik morgen posten, heb FM net afgesloten.

Tnx:)

P.S: weet iemand hoe ik de topictitel kan veranderen?

Of kan een admin hem veranderen in: De loopbaan van B. Tro in het betaalde voetbal

Geplaatst
  • Auteur

- Het is alweer 3 januari van het jaar 2011 en de transferperiode is weer begonnen. Heerenveen heeft al verschillende akkoorden bereikt. Er komen 4 spelers over in juli, allemaal transfervrije spelers die op dit moment in Engeland spelen. Peter Crouch maakt de overstap van Liverpool, Martin Petrov komt over van Everton en ook waren er nog 2 Nederlandse transfers uit Engeland. Wilfred Bouma en Andy van der Meyde komen de club uit het noorden versterken. Daarnaast is Yoann Gourcuff gehuurd van Munchen. We kunnen 3 maanden van zijn diensten gebruik maken.

- Op 5 januari worden de volgende transfers afgerond. Park-Ji-Sung komt transfervrij over van Man. Utd. Op 1 juli zal hij zich bij onze groep voegen. Ook komt Fredrik Stenman over van Stuttgart. Hij zal zich per direct bij ons voegen en hij moet op de linksback positie gaan spelen. Met de transfer zou zo’n 3,6 mil. gemoeid zijn.

- We zijn op 9 januari belandt en er is opnieuw een transfer. De tweede spits die van mijn oude club overkomt is Florent Sinama-Pongolle. Nog geen 12 uur daarna op 10 januari is ook de transfer van Oscar van Siena afgerond. De 2 mannen komen beide op 1 juli transfervrij over.

- Op 17 januari wordt een akkoord bereikt met Marco Cozzi. Hij komt op 1 juli transfervrij over van Roma.

Dit was de laatste transfer van deze periode. Er komen dus veel mannen transfervrij over aan het begin van het volgende seizoen. Dit is ook wel nodig, want bij blessures is de reservebank nauwelijks te vullen dit seizoen.

Ook kreeg ik nog enkele aanbiedingen om clubs in het buitenland te managen:

romaaanbod.jpg

aanbodbetis.jpg

Beide aanbiedingen wees ik af.

Geplaatst
  • Auteur

Ook werd er op 29 jan. nog een interland gespeeld met Nigeria:

Mali – Nigeria

14e min.: 0-1 Sunny (Okoronkwo)

45e min.: 1-1 Keita (klutsgoal)

51e min.: 1-2 Enakharhire (strafschop)

56e min.: 2-2 Traore (Coulibaly)

Wedstrijd 23:

heerenveen-excelsior.png

P.S: welke wedstrijdweergave vinden jullie mooier? die van de wedstrijd tegen Vitesse of deze tegen Excelsior of toch iets heel anders?

Geplaatst
  • Auteur

SC Heerenveen – FC Utrecht (Nederlandse beker)

17e min.: 1-0 Alves (Marcelo Mattos)

35e min.: 1-1 Cornelisse (Adelaye)

40e min.: 2-1 Gourcuff (vrije trap)

42e min.: 3-1 van Dijk (Marcelo Mattos)

60e min.: 4-1 Gourcuff (vrije trap)

71e min.: 4-2 Nelisse (Laczko)

Het was weer een klasse wedstrijd. Gourcuff de uitblinker met 2 goals en hij is dan ook MOTM geworden. Ook Casper van Dijk scoorde, leuk voor de 18-jarige debutant.

Engeland – Nigeria (vriendschappelijke wedstrijd)

08e min.: 0-1 Uche (Mikel)

54e min.: 1-1 Gerrard (rebound)

80e min.: 2-1 Moore (Johnson)

88e min.: 2-2 Yussuf (Edu)

90+1 min.: 3-2 Moore (Johnson)

Helaas dus alsnog een verlies, maar het was een leuke wedstrijd en we hebben met een gehandicapt Nigeria Engeland toch nog goed partij gegeven. Groot compliment voor Mikel, hij is de MOTM.

Wedstrijd 24:

nac-heerenveen.png

Geplaatst
  • Auteur

Uefa Cup thuiswedstrijd:

heerenveen-standard.png

- Vandaag 19 februari is er weer is transfernieuws in het Abe Lenstra. De van Munchen gehuurde Yoann Gourcuff komt definitief over van Munchen aan het einde van dit seizoen. Met de transfer zou zo’n 7,25 miljoen gemoeid zijn.

Aanbod Man. City:

aanbodman.jpg

Ook dit aanbod is naar de prullenmand verwezen.

Geplaatst
  • Auteur

Wedstrijd 25:

heerenveen-rkc.png

Standard – Heerenveen

Deze return was al zo goed als beslist, daarom geen verslag van deze wedstrijd.

01e min.: 0-1 Alves (Gourcuff)

07e min.: 0-2 Alves (Mulder)

23e min.: 0-3 Alves (Mulder)

54e min.: 0-4 van Dijk (Choto)

65e min.: 1-4 Ijzerman (Karreman)

67e min.: 1-5 Gourcuff (Molsander)

We winnen dus over 2 wedstrijden gezien met 9-2.

- Vandaag (25 februari) zijn er details naar de pers uitgelekt over een transfer van Fagner. Heerenveen zou er met de club al uit zijn en alleen nog met Fagner zelf tot een akkoord moeten komen. Heerenveen zal aan de huidige werkgever Corinthians 7,5 miljoen moeten overmaken, maar daarnaast ook nog is 7,5 miljoen na de 1e competitiewedstrijd van Fagner. Dit bericht is overigens nog niet bevestigt.

Geplaatst

Lekkere uitslagen hoor :)

alleen wtf man je stats zijn niet zo heel erg goed,die vind ik tegen vallen ik had het beter verwacht

Geplaatst

Ik vind de 2e lay-out mooier dan die van tegen Vitesse eerlijk gezegd en ik kan niet anders zeggen dan dat het er schitterend uitziet en de transfers ook zeker de minste niet zijn.

Waar zie jij of spelers transfervrij zijn dan ergens?

Geplaatst
  • Auteur
Ik vind de 2e lay-out mooier dan die van tegen Vitesse eerlijk gezegd en ik kan niet anders zeggen dan dat het er schitterend uitziet en de transfers ook zeker de minste niet zijn.

Bij speler zoeken en dan filter kan je contractstatus kiezen. Daar staan bij ''zonder contract'', ''onder contract'' en ''loopt af''. Ik kijk elk seizoen een paar keer bij de aflopende want daar kan je vaak (gratis) interessante spelers contracteren.

En bedankt voor het compliment:)

Geplaatst
  • Auteur

Wedstrijd 28:

utrecht-heerenveen.png

- Naast dit gelijkspel is er ook nog transfernieuws te melden. Al eerder was er informatie gelekt over de mogelijke transfer van Fagner naar Heerenveen. Nu wordt deze transfer dan ook bevestigt door Heerenveen. De transfer heeft een basisbedrag van 7,5 miljoen en nog eens 7,5 miljoen is voor Corinthians als de speler zijn eerste competitie wedstrijd heeft gespeeld.

Manager B. Tro was duidelijk zeer in zijn nopjes met deze transfer. Op de vraag of we nog transfers konden verwachten de komende maanden antwoordde de manager echter negatief: ''Er is voorlopig geen budget meer beschikbaar voor transfers en daarnaast is onze selectie nu redelijk gecompleteert. Daarnaast wil ik nog wel even zeggen dat het geweldig is dat we nu al internationals van Brazilie, die in 2010 nog het WK wonnen, kunnen halen.'' Tweevoudig international (waarin hij 1x scoorde) Fagner liet weten zeer blij te zijn met zijn transfer naar Heerenveen. Naar eigen zeggen popelde hij om zijn steentje bij te dragen aan de sterke selectie van de Friezen.

Geplaatst

Bij speler zoeken en dan filter kan je contractstatus kiezen. Daar staan bij ''zonder contract'', ''onder contract'' en ''loopt af''. Ik kijk elk seizoen een paar keer bij de aflopende want daar kan je vaak (gratis) interessante spelers contracteren.

Dit is niet vervelend bedoeld, maar als ik bij manager>speler zoeken>filter>contractstatus>zonder contract is maar moeilijk te vinden, ik kan hem alleen op Aanpassen, Opslaan, Verwijderen, Bewerken, Doelman, Verdediger, Middenvelder, Aanvallers en op Transferlijst, daar staat die dus niet bij of doe ik iets verkeerd?

Geplaatst
  • Auteur

Dit is niet vervelend bedoeld, maar als ik bij manager>speler zoeken>filter>contractstatus>zonder contract is maar moeilijk te vinden, ik kan hem alleen op Aanpassen, Opslaan, Verwijderen, Bewerken, Doelman, Verdediger, Middenvelder, Aanvallers en op Transferlijst, daar staat die dus niet bij of doe ik iets verkeerd?

Je moet bij filter Aanpassen doen en daarna kan je contractstatus kiezen. Suc6

Geplaatst

Echt een super mooie novelle deze ga ik zkr volgen :)

Gewoon echt SUPER :O

Maar zou ik wat screens mogen hebben van De stand en Nederlandselftal

Alvast bedankt :)

Geplaatst
  • Auteur
Echt een super mooie novelle deze ga ik zkr volgen :)

Gewoon echt SUPER :O

Maar zou ik wat screens mogen hebben van De stand en Nederlandselftal

Alvast bedankt :)

Screens zal ik morgen posten goed? en bedankt:)

--------------------------------------------------------------------------

rangers-heerenveen.png

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]