Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

De loopbaan van B. Tro in het betaalde voetbal

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 163
  • Weergaven 495
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Roda moet je kunnen pakken!

Maar hoe komt Bojan bij AZ verzeild geraakt!? Of is het niet de Bojan van Barça!?

Geplaatst
  • Auteur
Roda moet je kunnen pakken!

Maar hoe komt Bojan bij AZ verzeild geraakt!? Of is het niet de Bojan van Barça!?

Bojan is al een paar seizoenen (hij is inmiddels 20) achter elkaar aan AZ verhuurt. Maar Barca is nog wel steeds zijn eigenaar hoor.

------------------------------------------------------------------

roda-heerenveen.png

heerenveen-roda.png

We verslaan Roda dus! De volgende tegenstander is Utrecht en we spelen eerst uit in de Galgenwaard. Wie had ooit gedacht dat ik nog eens met Ron Jans zou strijden om een UEFA Cup plaats.

Geplaatst
  • Auteur

heerenveen-azplayoffs.png

az-heerenveenplayoffs.png

Geen directe plaatsing voor de UEFA Cup dus helaas, gelukkig maken we nog wel een kans om ons via de Zomerbeker te plaatsen!

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2011/2012:

De doelstellingen van het bestuur en de supporters:

doelstellingbestuur-1.jpg

De inkomende transfers:

inkomendetransfers.jpg

En ook Nicolas Millan werd nog gehuurd:

millangehuurd-1.jpg

Screentje selectie volgt later. Screens kan ik nog altijd geven op verzoek

Geplaatst

haha, Millan speelt bij Milan.

Lekker dat je die hebt kunnen huren, graag een screen van Casper van Dijk en NIcollas Millan

Geplaatst
  • Auteur

De voorbereiding:

Portugalete – Heerenveen

3e min.: 0-1 Gourcuff (Stenman)

15e min.: 0-2 Crouch (El Hamdaoui)

26e min.: 0-3 Arino (O.G.)

37e min.: 0-4 Alves (Crouch)

45e min.: 0-5 Crouch (onderschepping)

45+2 min.: 0-6 El Hamdaoui (rebound)

52e min.: 0-7 Millan (Gourcuff)

70e min.: 1-7 Galtan (vrije trap)

74e min.: 2-7 Josue (Pedro)

84e min.: Blessure Crouch

Goeie wedstrijd, alleen de laatste 2 tegengoals zijn jammer. Kan natuurlijk ook komen door de vele wissels. Ook hoop ik dat de blessure van Crouch meevalt.

MOTM: Yoann Gourcuff

Badalona – Heerenveen

25e min.: 0-1 El Hamdaoui (Alves)

45+2 min.: 0-2 Sinama-Pongolle (El Hamdaoui)

80e min.: 0-3 Alves (Millan)

Was de vorige wedstrijd een feest met de 7-2 overwinning, nu spelen we zeer degelijk. Ruim 60% van de kansen werd benut en er zaten ook prachtige aanvallen bij. Minder goed nieuws is dat de vorige week geblesseerd geraakte Peter Crouch ruim 3 weken uitgeschakeld zal zijn.

MOTM: Mounir El Hamdaoui

Las Palmas – Heerenveen

76e min.: 0-1 Alves (Fagner)

79e min.: 0-2 Millan (Fagner)

Weer werd de uitslag kleiner, maar we winnen wel dankzij 2 geweldige assists van Fagner.

MOTM: Mounir El Hamdaoui

Geplaatst
  • Auteur
haha, Millan speelt bij Milan.

Lekker dat je die hebt kunnen huren, graag een screen van Casper van Dijk en NIcollas Millan

caspervandijk.jpg

Casper van Dijk had ik graag gehouden, maar vergeten zijn contract te verlengen en toen had die al een overeenkomst met NEC.

nicollasmillan.jpg

Geplaatst

Lekkere speler is het toch die Millan!

Je hebt ook mooie transfers binnengehaald

succes verder!

Geplaatst

Jammer van de snelheid van van Dijk en bale dat ie naar NEC gaat, zeker een groot talent.

Geplaatst

Jammer dat je bij Casper van Dijk er niet op tijd bij was, maar ik snap niet hoe het je heeft kunnen gebeuren aangezien ik vaak in de berichtenbox een bericht krijg een halfjaar van te voren en daarvoor en daarna ook met wiens contracten aflopen, zo was ik bij Defendi nog op tijd, maar die ga ik verkopen in de winter aangezien hij geen vergunning meer kreeg en ik zijn contract niet kon verlengen helaas.

Geplaatst
  • Auteur
Jammer dat je bij Casper van Dijk er niet op tijd bij was, maar ik snap niet hoe het je heeft kunnen gebeuren aangezien ik vaak in de berichtenbox een bericht krijg een halfjaar van te voren en daarvoor en daarna ook met wiens contracten aflopen, zo was ik bij Defendi nog op tijd, maar die ga ik verkopen in de winter aangezien hij geen vergunning meer kreeg en ik zijn contract niet kon verlengen helaas.

Was stom idd, maar ik was nog nauwelijks aan het werk he bij Heerenveen he. En als je zo'n bericht krijgt staat er altijd bij de belangrijkste namen zijn en daar stond Casper van Dijk niet bij. Normaal kijk ik dan volledige lijst, maar nu was ik nog maar even aan het werk bij de club dus wist niet wat de talenten zijn.

Geplaatst

Oh zat dat zo dan, ik dacht dat je al een behoorlijke tijd bezig was in Heerenveen, maar nu je het zegt weet ik het inderdaad weer, dat is zeker jammer dat hij vertrokken is.

Geplaatst
  • Auteur

selectie.jpg

We hebben dit seizoen zo'n goede en brede selectie dat ik eigenlijk geen basisopstelling kan geven. Voor screentjes moet je maar even vragen.

zagreb-heerenveen.png

nac-heerenveen-1.png

heerenveen-zagreb.png

lotingUEFACup-1.jpg

Geplaatst

Je doet het heel goed, en je hebt een mooie selectie

KUTGW :thumb:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]