Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

De loopbaan van B. Tro in het betaalde voetbal

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 163
  • Weergaven 495
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Je houdt van duidelijkheid begrijp ik B.Tro of is het toeval dat je Casper van Dijk op de bank hebt gezet of is dat om hem vast richting NEC te kunnen laten denken?

Geplaatst
  • Auteur
Je houdt van duidelijkheid begrijp ik B.Tro of is het toeval dat je Casper van Dijk op de bank hebt gezet of is dat om hem vast richting NEC te kunnen laten denken?

Ik denk graag aan de toekomst, dus ik stel niet graag spelers op van wie ik weet dat ze weggaan. Maar ik vind hem ook nog niet het niveau hebben om dit seizoen in de basis te komen. Ik schat Alves, Crouch, Yildrim en Sinama-Pongolle hoger in, dus hij kan niet op veel speelminuten rekenen.

Maar ik heb hem wel bij me 1e elftal, omdat ik 4 spelers uit eigen jeugd moet hebben voor de UEFA Cup. Daar is Casper heel handig voor.

Geplaatst
  • Auteur

Vandaag heb ik met Nigeria plaatsing voor de Afrika Cup afgedwongen. De laatste 2 wedstrijden werden met 6-1 gewonnen en daarmee werden we 1e in de poule. Juni 2012 begint de Afrika Cup.

Daarnaast nog wat wedstrijden waarvan ik geen verslag heb gemaakt:

Heerenveen – Hibernian (Groepsfase UEFA Cup)

Hibernian is een lastige tegenstander dus daarom spelen we weer met een 4-4-2 veldbezetting.

6e min.: 1-0 Crouch (Gourcuff)

24e min.: 1-1 Pattison (Sheals)

65e min.: 2-1 Park (El Hamdaoui)

MOTM: Peter Crouch

Eindhoven – Heerenveen (Nederlandse Beker)

1e min.: 0-1 Crouch (Millan)

12e min.: 0-2 Millan (Gourcuff)

48e min.: 0-3 El Hamdaoui (Gourcuff)

We hebben weinig moeite met Eindhoven en 0-3 is natuurlijk voldoende om door te gaan.

MOTM: Peter Crouch

Betis – Heerenveen (UEFA Cup)

3e min.: 1-0 Castillo (Rafael Sobis)

89e min.: 2-0 Bastos (strafschop)

MOTM: Nery Castillo

Heerenveen – CFR Cluj (UEFA Cup)

16e sec.: 1-0 El Hamdaoui (Gourcuff)

16e min.: 2-0 Gourcuff (El Hamdaoui)

27e min.: 3-0 Millan (Stenman)

37e min.: 4-0 Millan (vrije trap)

49e min.: 5-0 Park (onderschepping)

90+3 min.: 6-0 Park (Barreto)

MOTM: Park Ji-Sung

newcastle-heerenveenuefacup.jpg

Heerenveen – Groningen (Nederlandse beker)

Penalty’s: 4-2

Alamo, een echte penalty killer, hij pakte 2 van de 4 strafschoppen.

Geplaatst

Niet lullig bedoeld B. Tro, maar het valt me op dat bij NEC-SC Heerenveen, het duel dat verloren werd de doelpuntenmaker er niet bij staat.

Geplaatst
  • Auteur
Niet lullig bedoeld B. Tro, maar het valt me op dat bij NEC-SC Heerenveen, het duel dat verloren werd de doelpuntenmaker er niet bij staat.

@ Podolski: Vergeten, als je wil zal ik het zo nog wel even opzoeken;)

utrecht-heerenveen-1.png

feyenoord-heerenveen.png

heerenveen-mvv.png

Geplaatst

Mooi, Misschien kan je de screens in de lengte wa inkorten, dat pakt wat beter uit.

Geplaatst
  • Auteur
Mooi, Misschien kan je de screens in de lengte wa inkorten, dat pakt wat beter uit.

Je bedoelt die van dat bericht?

Dat ga ik doen, bedankt voor de tip:)

P.S: De volgende 2 zijn nog groot, maar die heb ik al eerder gemaakt

Geplaatst

Nette overwinning en een hopelijk goede nieuwe keeper gehaald, is ook wel nodig zeg in Heerenveen heb je niet heel goede keepers onder je hoede.

Geplaatst
  • Auteur

heerenveen-az-1.png

schuldenaflossen3.jpg

heerenveen-rkc-1.png

Graag reacties:-D, volgende update zal over Africa Cup met Nigeria gaan

Geplaatst

Mooie overwinningen, ben benieuwd hoe het je vergaat met de Super Eagles..

Succes!!

Geplaatst

Je hebt wel geluk met dat bestuur, ze blijven geld in de club pompen, goede prestaties, KUTGW

Geplaatst
  • Auteur

Na de overwinning op de Graafschap met Heerenveen is het tijd voor mij om me op Nigeria te richten. Ik stap dan ook die avond nog op het vliegtuig naar Nigeria om me daar samen met de Nigeriaanse selectie voor te gaan bereiden op de Africa Cup, waarvan de wedstrijden over ongeveer een week zullen beginnen. Ik zal na alle groepswedstrijden terug vliegen naar Nederland om daar dan met Heerenveen tegen AZ uit te komen.

We spelen eerst tegen Kameroen, dan tegen Kenia en tot slot tegen Ghana. Een haalbare poule waarin we uit moeten kijken voor titelfavoriet Kameroen.

Nigeria 1-1 Kameroen

Nigeria 5-1 Kenia

Nigeria 1-2 Ghana

We hebben geen geweldige groepsfase achter de rug, maar we gaan wel gewoon door als 2e in de poule. In de kwartfinale zijn we uitgeloot tegen Ivoorkust. Een heel lastige tegenstander.

Kwarfinale:

Nigeria – Ivoorkust

78e min.: 1-0 Sunny (Odiah)

MOTM: Sunny

Halve Finale:

Nigeria 4 –0 Gabon

Finale:

Nigeria – Ghana

3e min.: 1-0 Uche (rebound)

32e min.: 1-1 Abubakari (rebound)

49e min.: 2-1 Edu (Okoronkwo)

54e min.: 2-2 Asamoah (Abubakari)

57e min.: 3-2 Yakubu (Taiwo)

Fantastische overwinning! Werden we in de groepsfase nog verslagen door Ghana, nu nemen we revanche in de finale en pakken de Africa Cup!

Geplaatst

Ik vind die presentatie bij Heerenveen een beetje té... ik zou het mooi vinden als je het iets anders zou doen...

Zoals bij Paul, al doet die het fabuleus, dus een kadertje van 500 bij 400 pixels en daarin de wedstrijdverslagen... Verder: Goede prestaties, en heerlijke clubs die je hebt gehad!_O_ :checkit:

Geplaatst
  • Auteur
Ik vind die presentatie bij Heerenveen een beetje té... ik zou het mooi vinden als je het iets anders zou doen...

Zoals bij Paul, al doet die het fabuleus, dus een kadertje van 500 bij 400 pixels en daarin de wedstrijdverslagen... Verder: Goede prestaties, en heerlijke clubs die je hebt gehad!_O_ :checkit:

Ik zal het gaan proberen. Ben niet zo'n ster in het maken van lay-outs en ik gebruik ook geen Photoschop, maar Macromedia Fireworks. Ik zal binnenkort (loop een paar wedstrijden voor) wel is 2 wedstrijden posten met een nieuwe lay-out en dan hoor ik wel welke het moet worden:).

Ik speel normaal ook nooit zulke lange games, meestal is het na 1 a 2 seizoenen wel weer voorbij. Ik krijg nog al snel genoeg van clubs, daarom misschien ook de onlogische overstappen. Van Milan naar Liverpool en toen naar Heerenveen.

Nog bedankt voor je reactie trouwens, met zulke tips als deze kan ik echt iets

Geplaatst
  • Auteur

man.png

man-1.png

Graag reacties welke layout mooier is en ik voortaan moet gaan gebruiken. Ook evt. tips hoe ik hem mooier kan maken zou ik graag horen

Alvast bedankt!

Geplaatst

Ik zou het lettertype van die laatste layout aanpassen, misschien een tip om kleine dingetjes erin te verwerken bijvb: Of het een competitie of bekerwedstrijd is, de tijd, de datum, de prognose.

Geplaatst
  • Auteur
Ik zou het lettertype van die laatste layout aanpassen, misschien een tip om kleine dingetjes erin te verwerken bijvb: Of het een competitie of bekerwedstrijd is, de tijd, de datum, de prognose.

Bedankt voor je tips Frisian, ik heb geprobeerd je tips zoveel mogelijk toe te passen en dit is het (voorlopige) resultaat geworden:

man-2.png

Ik zou graag meer tips ontvangen en/of reacties of de nieuwe layout goed is!

Geplaatst

Ik vind het beter, als je alleen al kijkt naar de letters, die kan je veel beter lezen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]