Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

De loopbaan van B. Tro in het betaalde voetbal

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 163
  • Weergaven 495
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor jullie commentaar Frisian en NelizJunior

riquelme-1.jpg

alberto.jpg

Deze Alberto zie ik als de opvolger van Riquelme centraal op het middenveld. Hij is vorig jaar overgekomen van Parana voor 200.000 en sindsdien is zijn waarde al met 2,4 miljoen gestegen. Graag commentaar of deze man Riquelme zou kunnen gaan vervangen over 1 a 2 jaar.

Geplaatst

Makkelijk hij is pas 19 jaar is technisch goed, heeft goede dribbel alleen zijn afstandschot en afwerken kan beter maar voor volgend seizoen een prima opvolger ;)

Geplaatst
  • Auteur
Makkelijk hij is pas 19 jaar is technisch goed, heeft goede dribbel alleen zijn afstandschot en afwerken kan beter maar voor volgend seizoen een prima opvolger ;)

Oke, afwerken maakt opzich niet heel veel uit vind ik voor een midmid maar zou inderdaad beter kunnen.

-----------------------------------------------------------

feyenoord-heerenveen-1.png

heerenveen-vitesse-1.png

Geplaatst

Mid-mid komt best vaak voor de goal hoor, als je net zo speelt als een paar pagina's terug, met de punt naar voren zeg maar, maar weer 2 lekkere overwinningen erbij ;)

Geplaatst
  • Auteur
Mid-mid komt best vaak voor de goal hoor, als je net zo speelt als een paar pagina's terug, met de punt naar voren zeg maar, maar weer 2 lekkere overwinningen erbij ;)

Ja dat is ook weer waar;)

------------------------------------------

arsenal-heerenveen-1.png

ajax-heerenveen-1.png

nac-heerenveen-2.png

Geplaatst

Jammer van het gelijkspel tegen Hamburger SV, daar had wellicht meer ingezeten en voor de rest best goede resultaten en niet slecht dat je eerste staat.

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor je reactie Podolski

-----------------------------------------------

Al een paar dagen geen update van mij, had de laatste dagen beetje weinig tijd en heb eens wat nieuws geprobeerd.

heerenveen-utrecht-1.png

studiovoetbal.png

Graag jullie commentaar of het wat geworden is en welke layout jullie mooier vinden, de oude of deze nieuwe.

Geplaatst

:-D ik wou net zeggen, het wordt tijd voor een nieuwe club. ;)

Maar jij zelf was daar ook al achter. :)

Geplaatst
  • Auteur

@Managertoday en Frisian: Voor de duidelijkheid: Ik heb nog een contract tot juni 2014 en ik zal in ieder geval tot juni 2013 blijven. Dus in ieder geval dit seizoen afmaken. Daarna zou ik graag naar een club uit Spanje vertrekken. Lukt dit echt niet, dan komen Frankrijk en Duitsland nog in aanmerking en anders blijf ik gewoon nog lekker een jaartje bij Heerenveen.

-------------------------------------------------------------

heerenveen-groningen.png

Geplaatst

De nieuwe lay-out ziet er zeker niet slecht uit B. Tro, hij is nu iets meer compleet in mijn ogen.

Wel jammer dat je Heerenveen besloten hebt te verlaten, maar het is gewoon tijd voor een andere. Als de resultaten slechter worden dan kom je moeilijker aan een buitenlandse club die nog goed is ook.

Geplaatst

Ik zal morgen hoop ik mijn nieuwe layout ook presenteren, maar net als Podolski al zegt hij is nu af, zo lijkt het.

Geplaatst

Ziet er goed uit, welke programma's gebruik je?

Geplaatst

ziet er goed uit, allleen staat bij heerenveen - groningen de verkeerde utslag en doelpuntenmakers KUTGW

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]