Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

AEK Athene: 999.000, meer vragen heeft geen nut want er staat niet veel meer op de balans.

• Antwoorden 140
  • Weergaven 491
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
AEK Athene: 999.000, meer vragen heeft geen nut want er staat niet veel meer op de balans.

Haha, mooi want ik wou net met AEK gaan beginnen :):mrgy:

Geplaatst

Ze kunnen leningen afsluiten om het te financieren. Als je maar vaak zat ultimatums stelt. Op deze manier had ik bij Utrecht in m'n eerste seizoen 54M transferbudget.. :cab:

Geplaatst

feyenoord emt patch 702 is het 4,3 miljoen ongeveer en geen 11..........

heeft fenerbahce echt 25 miljoen voor transfers? :P

en besiktas 20 miljoen, lijkt me onrealistisch....

ik heb wel gehoord dat parma veel geld heeft.........

Geplaatst

Lees de gidsen op de site maar. Besiktas en Fenerbahce heb ik geschreven en die bedragen zijn idd waar ;)

Geplaatst

Vraag me af hoe ze eraan komen .. vast niet door een Kebab winkel ofzo :roll:

Geplaatst

Ze kunnen leningen afsluiten om het te financieren. Als je maar vaak zat ultimatums stelt. Op deze manier had ik bij Utrecht in m'n eerste seizoen 54M transferbudget.. :cab:

Hoe lang ik ook al bij een club spel, ook al ben ik hun favoriete personeel, als ik een ultimatum stel dan ontslaan ze me :(

Geplaatst

Ik zou eigenlijk nog wel graag willen weten hoe je met die kleine clubs dus binnen 1 seizoen kampioen kan worden(zie mijn vorige post opdeze pagina)

oeps verkeerde forum:p

Geplaatst

Team: ADO Den Haag

Budget: 375.000 Euro

Geplaatst
Idem hier, dus graag uitleg:cab:

Ik ga eens kijken of ik er geld uit kan slepen bij AEK. Start nu een game op en ga het proberen.. Als het lukt volgt er een screentje. ;)

Geplaatst

Hoe flik je dat ? Als ik een ultimatum stel wordt ik áltijd ontslagen..

Geplaatst

Ik vrijwel nooit. Ãls ze het weigeren laten ze me altijd wel blijven, en kom ik met een waarschuwing weg.

Ik had net als nationaliteit griek, favoriete club AEK, en bij ervaring had ik internationale topvoetballer ofzo. Ik denk dat vooral het laatste het 'm deed. ;)

Geplaatst
Ik vrijwel nooit. Ãls ze het weigeren laten ze me altijd wel blijven, en kom ik met een waarschuwing weg.

Ik had net als nationaliteit griek, favoriete club AEK, en bij ervaring had ik internationale topvoetballer ofzo. Ik denk dat vooral het laatste het 'm deed. ;)

Haha ja dat is het 'm. Ik doe altijd automatisch, dus ben je nog onbekend. :checkit:

Geplaatst

Hoe krijg je b.v heel veel geld want ik word kampioen en win alles maar krijg altijd maar 4mil

Geplaatst

Marseille seizoen 7, exacto ook 104 miljoen :d

wist mijn god niet wat ik er mee moest, had al zon sterke selectie..... haha

nu in het 8ste seizoen zit ik bij as roma sinds een paar weken, en daar had ik meteen 91 miljoen tot mijn beschikking, ook niet onaardig. meteen 60 miljoen geinvesteerd, en 40 miljoen terug van de verkoop van spelers. ze zijn vorig seizoen naar de serie b gedegradeerd, maar barsten van het geld..... trouwensd ongelofelijk dat ze met de selectie die ik aantrof gedegradeerd zijn, maar goed..... het maakte voor mij de weg vrij, na 7 seizoenen marseille was ik aan wat anders toe!!! (zie voor mijn carriere de prijzenkast van francesco taarabt elders op dit forum)

Geplaatst

Stond Shakhtar Donetsk 40 mil, niks van waar, na aandringen bij bestuur krijg je 80 mil!

Geplaatst

Klopt het wel dat Real Zaragoza maar 500k transferbudget heeft?! En saldo van 1,71 mil heeft? Dat is in het echt toch niet zo? Ik wil graag weten hoeveel ze ongeveer hebben, zodat ik het kan editen.

Geplaatst

Ik heb met River plate maar 1,5 miljoen :S

Toch meer verwacht van zon grote club

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]