Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

met helmond na 3 seizoenen CL finale van chelsea

• Antwoorden 279
  • Weergaven 829
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Club: Ajax

Record: Meeste goals id competitie, minste tegengoals id competitie, meeste punten id competitie. :m:

Ajax-Eindstand-0607.jpg

Record: Meeste goals overal in één seizoen.

Meestegoalsrecord.jpg

Record: Meeste goals per speler (KLAAS-JAN HUNTELAAR).

Huntelaar-record.jpg

1 tegendoelpunt in de competitie.

Dat is echt niet meer normaal joh.

Applaus:clap:

Geplaatst

GEwoon tijdens de wedstrijd een afstandschotje van onze Ronaldinho :clap:

ronaldinhoek3.jpg

Geplaatst
GEwoon tijdens de wedstrijd een afstandschotje van onze Ronaldinho :clap:

ronaldinhoek3.jpg

Haha wat een afstand man.

Verbaast me dat Ronaldinho zo ver op eigen helft staat.

Maar toch knap:cab:

Geplaatst
@Fafanculo: Waarom quote je mijn plaatje erbij dan? :cab:

Omdat hij jouw quote en zijn reactie stond er ook bij in mijn quote...:thumb:

Geplaatst

2003670685289949215_rs.jpg

Topscoorder Competitie

Meeste assists

Geplaatst
Hmm.. Kerlon ook:

52ancb5.jpg

:p Grootste Overwinning Ooit Op FM 2007:*)

sreen:

*plaatje* :clap:

En je kan het downloaden en op fm zelf kijken de hele wedstrijdt(wel een aantal seconden wachten)

http://files-upload.com/423929/ChelseavArsenal.pkm.html

toevoegen bij sports Interactive/matches

en dan bij het hoofd menu wedstrijdt bekijken

ps. En volgens mij meest gescoorde doelpunten van 1 speler

Fu san'de Arsenal ei prei nanga soso pikin spelers? A selectie fu yu no man tu, yu ab' soso dir'diri spelers. Chelsea no abi so furu moni. Maar goed. :) Yu musu besroiti gi yusrefi if yu wani prei falsi. :m:

Vind het wel grappig dat jij anderen beticht van valsspelen..:-D Een seizoen spelen en maar 1 tegendoelpunt incasseren en alles winnen is natuurlijk heel normaal...:checkit:

Er is geen manier in de wereld om die kromme banaan recht te lullen dus begin maar niet met ''goeie taktiek , ik ben goed praat''....:thumb:

Dat is gewoon onmogelijk... Laat staan Huntelaar 76 x scoren in een seizoen :-D

En toch heb ik het gedaan. Hoe dan? Als ik daadwerkelijk vals zou spelen, dan zou ik het hier niet posten hoor. Ik weet van mezelf dat ik slecht ben in het uitwissen van sporen (bewijs). Ik vergeet altijd wel iets. Dus ook cheaten op school etc. Daarom doe ik het niet. Ik heb trouwens wel elke wedstrijd mn tactiek aangepast he. Inschatten waar je kansen liggen, etc. Het kwam ook vooral door mijn goede defensie.

Ik zeg niet dat ik een goede manager ben of iets dergelijks, want er zijn zoveel andere gasten die beter zijn. Ik probeer juist elke keer iets te leren. Op die manier kun je je eigen ultieme tactiek maken met de juiste spelers etc. Ik weet zeker dat er vele andere Nederlandse managers zijn die alles kunnen winnen met Ajax.

Ik sta nu trouwens 1e met Heracles na iets van 20 wedstrijden. Alleen verloren van PSV uit, gelijk tegen Ajax uit. Straks moet ik nog Ajax thuis, maar die zal ik ook wel verliezen of gelijkspelen. Dat zijn ingecalculeerde verliespunten. Tegen de rest meot je de punten gewoon pakken. Feyenoord en AZ zijn heel zwak bij mij. Feyenoord staat iets van 8e en AZ 6e geloof ik. Groningen gaat denk ik degraderen; troosteloos onderaan. Vitesse en ADO zijn rete sterk.

Geplaatst

@Tjinnoes: Plaats dan eens een screen van je wedstrijdresultaten en dan ook een keer eentje van een wedstrijd met opstellingen van beide teams

Geplaatst

Hallo allemaal

Ik dacht ik meld me maar eens aan, want die records die beat ik makkelijk.. :p

Dus bij deze: recordslo4.jpg\

EDIT: Hmm.. ik zie nu dat ze gewoon niet goed geupdate worden. Mijn fout.

Geplaatst

Ik zit ff te zoeken naar mijn Arsenal game, want volgens mij heeft van Persie daar iets van 38 assists. Plaatje komt zo als ik de game nog heb

Hier is ie dan:

67x98uo.png

Geplaatst

Ik weet niet of het een record is maar ik had ooit in CM 03/04 met mijn keeper (Lehmann) gescoord. Kweet alleen niet of ik er een screen van heb of überhaupt de save game, maar ik zal wel ff kijken en als ik hem vind erop zette...

Geplaatst

1) Het is geen record

2) Het is niet van FM07

3) Met een keeper scoren is niet zo moeilijk als je hem strafschoppen en vrije trappen laat nemen

Geplaatst

Het was via een corner, want blijkbaar stond er in zijn spelerinstructies dat hij mee naar voren ging bij een corner en zo kopte hij er een in... En je kunt je keeper geen vrije trappen laten nemen tog??? Maar ja het was het proberen waard...

Geplaatst

Ja, dat kan, sommigen zijn er zelfs heel goed in. Gebeurt wel vaker dat een keeper scoort dus heel bijzonder is het niet, leuk wel ;-)

Geplaatst

Ik had met Psv -19 een snelle Hattrick met Bojan. Hij kwam 2e seizoen over van Barcelona. Hattrick binnen 3minuten maar telt -19? Ik volg dat ook altijd. Omdat ik vorig jaar met -19 en 1e kampioen ben geworden! Maar telt zeker niet?

Geplaatst

Of het telt of niet, screen? :D

Geplaatst

Hoogste gemiddelde? (Steffen Iversen)

Hoogstegemiddelde.jpg

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]