Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Jimmit is aan de beurt, hoe wist je die?

1. wieger 3 punten

2. rvdv 2 punten

3. Erwino 2 punten

4. David Villa 2 punten

5. hannes_NCL 1punt

6.sengo 1 punt

7. st!jn 1 punt

8. Bram 1 punt

9. colcinho 1 punt

10. King XVI 1 punt

11 Jimmit 1 punt

Geplaatst

Ik denk op dezelfde manier als dat jij die Serviër geraden hebt.

Geplaatst

Ik heb FM 2007 niet eens meer op m'n computer staan want ik speel nu CM 03/04 maar als ik wordt beschuldigd van valsspelen dan raad ik voortaan wel niet meer? Dus ik kan de volgende iig ook niet posten dus als iemand anders dat wil doen.

Geplaatst
Ik heb FM 2007 niet eens meer op m'n computer staan want ik speel nu CM 03/04 maar als ik wordt beschuldigd van valsspelen dan raad ik voortaan wel niet meer? Dus ik kan de volgende iig ook niet posten dus als iemand anders dat wil doen.

uhm, en wie heeft jou beschuldigd van valsspelen? dat was ik niet, ik vroeg namelijk alleen hoe je hem wist...ik heb pas zelf nog met eindhoven gespeeld daarom dacht ik aan stojanovic... maar wist alleen niet of die servier of kroaat was, alleen dat die uit voormalig joegoslavie komt...

Geplaatst

Njah hoe Jomar het zei dacht ik dat hij mij valsspeler noemde...zo niet dan sorry.

Geplaatst
Njah hoe Jomar het zei dacht ik dat hij mij valsspeler noemde...zo niet dan sorry.

dan beschuldigd die mij ook dus hij mag het nog wel ff uitleggen vind ik...

Geplaatst

Hij kan dus niet, iemand anders dus. Beter lezen in het vervolg.

@ David Villa en Jimmit: Ik zeg alleen hoe Jimmit die geraden heeft, net zoals jij die Servier geraden hebt. Gewoon kijken of je zo'n speler ongeveer kent en dat dan zeggen. Ik heb niks over cheaten gezegd.

BETER LEZENNN :D

Geplaatst

Hij kan dus niet, iemand anders dus. Beter lezen in het vervolg.

@ David Villa en Jimmit: Ik zeg alleen hoe Jimmit die geraden heeft, net zoals jij die Servier geraden hebt. Gewoon kijken of je zo'n speler ongeveer kent en dat dan zeggen. Ik heb niks over cheaten gezegd.

BETER LEZENNN :D

ik vroeg of je het ff uit wilde leggen, dat heb je gedaan dus dan kunnen we weer verder geloof ik:thumb: ...wie gaat hem posten?

Geplaatst
  • Auteur

ik post wel een nieuwe

hier is hij

raaddespeler-1.jpg

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]