Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Nog een hint, ik kan worden teruggekocht(in het echt, staat geloof ik niet in FM07) door een team uit mijn geboorteplaats.

(hint klopt niet meer)

Geplaatst

En hij speelt nu in het oosten van zijn moederland, hij is een paar weken geleden verkocht.

Geplaatst

Nope.

fmwiebenikko0.png

En hij speelt nu in het oosten van zijn moederland, hij is een paar weken geleden verkocht. Land is in Europa waar de mensen soms een dutje doen rond de middag...

Geplaatst
Nope.

En hij speelt nu in het oosten van zijn moederland, hij is een paar weken geleden verkocht. Land is in Europa waar de mensen soms een dutje doen rond de middag...

Javier Arizmendi, 23 jaar, AM R/ST, geboren in Madrid, 6 jeugdinterlands, 0 goals, Deportivo de la Coruna (noordwest-Spanje), stadion: 34611 zitplaatsen, speelt nu bij Valencia (oost-Spanje).

Er vanuit gaande dat mijn antwoord correct is, wie moet de volgende raad-de-speler-screenshot posten?

Geplaatst

Omdat er al een tijdje niet meer is gereageerd hier zal ik een nieuwe opstarten:

dumplaats_wieisdit.JPG

Geplaatst

Kun je een kleine hint geven, zonder enige aanwijzing is het wel erg moeilijk.

Geplaatst
Kun je een kleine hint geven, zonder enige aanwijzing is het wel erg moeilijk.

De hint: Als je begint aan een nieuw spel in FM heeft hij 48 interlands gespeeld en daarin 18 maal gescoord. Ook op het WK in 2006 was hij erbij :)

(Alle tot nu toe gegeven antwoorden zijn fout)

Geplaatst

Ok dan nog een tip.

Deze speler heeft 4 jaar in Nederland gevoetbald, maar voetbalt nu weer in het buitenland.

Geplaatst
mateja kezman

Inderdaad dat was het goede antwoord!

Ik zal zometeen weer een nieuwe opzetten :)

Geplaatst

Dit is de nieuwe:

0fo4mnvqfvinvsstdnbqpmgfmtiapdov3pxzs2xtgnkv10qo7ztbabt2650q8pna8z2ha3xxrae9f4og2cxgj2gspjs0he562vpc4ifld8md9zqrqetdoe5m9sfpp42ovxr9f1tbvti2bx7znlslqimfn8ymo6m69x5gxrcqy1kh00hrrbk6z9krgr7dmolm6zbtjkh9_wieisdit.JPG

Hints: Positie = Spits en zijn leeftijd ligt tussen de 25 en 30 jaar, Zijn vaderland ligt in Zuid-Amerika

Geplaatst

Is deze screenshot wel in het eerste seizoen gemaakt met een officiele update (bijvoorbeeld 7.0.2)? Mateja Kezman uit mijn database lijkt totaal niet op de Mateja Kezman van jouw screenshot. Ik heb 7.0.2. Beetje lastig om te controleren of mijn gok goed is. :-)

Is het Luís Fabiano?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]