Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik zou wel eens de resultaten van een topclub willen zien met deze taktiek, mij bevalt hem op het eerste gezicht niet.. Maak het liefst optimaal gebruik van de vleugels.

Maar misschien veranderen mijn gedachten komende posts ;)

Geplaatst

ik zal deze tactiek eens gaan proberen in mijn game met Olympique Lyon... thuis win ik alles probleemloos, maar uit verlies ik nogal veel door counters.

Geplaatst

Ik heb deze tacktiek gebruikt met Inegolspor (Turkije 2e LeagueB)

Alleen ik heb 1 wedstrijd gewonnen met 3-2 en 2 andere wedstrijden 1-0 verloren.

Dus hij valt best mee.

Maar toch gebruik ik deze tacktiek niet meer..

Geplaatst

Ik ga deze tactiek wel even testen. Speel denk ik in de zweedse competitie.

Edit: Met Malmo FF getest.. Ging niet goed, werd uiteindelijk nog derde maar de prestaties waren niet geweldig. Veel gelijk ook! Wat wel opviel is dat ik vaak snel scoorde, in de eerste 10 minuten.

Geplaatst
  • Auteur

Wisselende resultaten. Lijkt me dat ik er nog wat aan moet sleutelen.

Geplaatst
Wisselende resultaten. Lijkt me dat ik er nog wat aan moet sleutelen.

Ik denk dat je tactiek alleen voor bepaalde teams goed werkt, vandaar die wisselende resultaten. Je hoeft hem dus niet aan te passen imo.

Ik ga hem ook testen, heb nog 5 wedstrijden te gaan met Charlton in mijn 4e seizoen. Sta 2e maar kan nog 1e of 7e worden. De 1e van de 5 wedstrijden met 3-1 gewonnen door 2 late goals tegen Newcastle.

Geplaatst

Ik heb hem met Feyenoord gebruikt en met Real Madrid en ook nog eens met Chelsea. Inderdaad allemaal topteams. Ongeslagen kampioen met alle 3 moet er in zitten. Met Real ben ik nog niet zo lang op weg. Met de andere 2 is het al gelukt. Ik ben er wel over te spreken, al moet ik zeggen dat ik af en toe uit nood gebruik heb moeten maken van de kamikazetactiek.

Geplaatst

Ik heb het met een klein team geprobeerd, maar ook met wisselende resultaten soms een wedstrijd die je met 6-3 wint en dan weer vaak met 0-1 verliest, ik heb het er dus nog niet zo op.

Geplaatst

Ik ben momenteel bezig in de allerlaatste divisie van Zweden om een tactiek te onwikkelen, maar dat is zeer lastig. Die stats van een gemiddelde speler zijn dramatisch bijna geen 1 speler heeft 5 stats boven de 10.

Ik ben d'r ook mee bezig maar het is een aardig karwei.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]