Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Zo, weer een seizoen afgerond.

Weer kampioen met Ajax.

25x gewonnen

6x gelijk

3x verloren

99 voor

19 tegen

Zie je maar weer dat Ajax 1 goal tekort komt;)

Dan heb je 100 goals gemaakt.

Of eentje minder tegen;)

• Antwoorden 162
  • Weergaven 572
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
eindstaandos6.png

hiervoor al 2 keer kampioen geworden

Dit seizoen ook Champions League gewonnen

Mag ik een screentje van je selectie heerlijke Prestatie._O_

Geplaatst

Aston Villa, seizoen 1

astonindstand.PNG

Prognose van het bestuur was 15e, hoewel dat ook wel laag is voor een ploeg als Aston Villa!

Geplaatst

Mag ik een screentje van je selectie heerlijke Prestatie._O_

statistiekeneindeh0.png

Geplaatst

kutfmtq7.png

Toen ik werd aangenomen stonden ze 18, maar ik baal er verschrikkelijk van. :moop: Won uiteindelijk nog wel de CL en de beker, maar met het kampioenschap erbij zou het helemaal mooi zijn geweest.

Geplaatst

kben trots op mezelf ;e..

in eerste seizoen al.

Gewoon puur geluk dat ik die periode pakte omdat ik toen 6 goede wedstrijden speelde en de andere teams die boven mij waren geeindigt hadden al een periode titel.

Vervolgens gewoon zeer veel geluk gehad.

Wordt een zwaar seizoen volgend jaar in de eredivisie, omdat mijn begroting ook niet al te groot is. Persoonlijk had ik liever nog een jaar in de Jupiler league gespeeld, maarja dit is ook altijd leuk

fw7vh0.jpg

Geplaatst

2rnxabd.jpg

seizoen 1

Dat seizoen won ik de Champions league van chelsea, ik won de italiaanse beker, en de italiaanse super cup dus de treble was een feit

Nu in seizoen 2 ben ik net de winterstop voorbij en sta ik met 4 punten voorsprong boven aan

Geplaatst

best afgetekend kampioen ook.

Hoe gaat het in seizoen 2 in de championsleague dan?

Geplaatst

in de groep des doods 1e geworden: Inter, Man utd, sporting en leverkussen

nu heb ik in de 2e ronde met R.U. (rechtstreekse uitschakeling) Bordeax geloot.

Geplaatst

Chelsea treble

Ben net klaar met 1e seizoen met chelsea.. heb de treble gewonnen..

Kampioen met ruim 16 punten verschil..

FA cup finale van manu td gewonnen.

championsleageau als volgt:

1e ronde knock out Inter - chelsea 0-4 thuis 3-3

2e ronde knock out man utd - chelsea 1-3 uit 1-2 thuis

halve finale barcelona - chelsea 1-3 uit 0-3 thuis

finale Lyon- chelsea 0-2

WOn in de comp met 9-0 van everton.

Kan iemand mij zeggen waar ik heel mijn seizoen met screens kan plaatsen?

Zlef iets aanmaken of??

Geplaatst
heracles0607rg5.jpg

PSV en Ajax hebben me het alleen lastig gemaakt. :x Ajax is rete rijk en PSV scoort altijd kut goals. Bosnar kan niet mandekken ofzo. Prutser. Boakye is ook zo eentje. Ik moet echt betere verdedigers halen. Champions League straks. Ik ga keihard geownd worden. ;D

Ik geloof een hoop, maar dit is niet mogelijk tenzij je cheat!!en ga nou niet in discussie want het is zo!!

Geplaatst
heracles0607rg5.jpg

PSV en Ajax hebben me het alleen lastig gemaakt. :x Ajax is rete rijk en PSV scoort altijd kut goals. Bosnar kan niet mandekken ofzo. Prutser. Boakye is ook zo eentje. Ik moet echt betere verdedigers halen. Champions League straks. Ik ga keihard geownd worden. ;D

Ik geloof een hoop, maar dit is niet mogelijk tenzij je cheat!!en ga nou niet in discussie want het is zo!!

dan ken je hem niet,,

want zijn tactieken en trainingen zijn subliem....:*) :mrgy:

Geplaatst
heracles0607rg5.jpg

dan ken je hem niet,,

want zijn tactieken en trainingen zijn subliem....:*) :mrgy:

Ik heb mijn trainingen niet geupload, want zo speciaal zijn ze niet. ;) Mijn tactiek werkt wel weer lekker bij FM08. Wel iets getweakt. Ik laat mijn spitsen nu minder dribbelen, en ik speel nu ook op normaal tackelen. Met FM08 krijg je veel sneller rood lijkt wel.

Geplaatst
heracles0607rg5.jpg

Je lokt een discussie uit dus moet je respect hebben om te wachten op zijn antwoord. Geen manieren geleerd zeker. Vraag je mam is of ze het nog een keer kan doornemen met jou. Maar goed, even terzake. Het is natuurlijk mogelijk als je ziet wat voor goede tactieken hij gebruikt. Ik zou het je niet na kunnen doen. _O_

Geplaatst

Zeker mogelijk. Als FC Groningen (computergestuurd) al kampioen kan worden, kan Heracles het zéker als je een beetje goede FM speler bent. En Tjinnoes is dat wel.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]