Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
hugobos.jpg

Vraagt 51k/week. Contract loopt bijna af dus kan ik hem gratis halen. Doen of niet?

Aangezien ik maar met een 3 mansverdediging speel (alle3 centraal) vind ik zijn mandekking te laag voor daar te staan. Dus was ik aan het denken om hem om te trainen tot MC. Is hij daar geschikt voor?

Edit: Nm. Heeft zonet een nieuw contract getekend bij Barcelona. Nu met een ontsnappingsclausule van 63M :(

Niet halen, Anticipatie, Koppen en Tackelen moeten toch echt beter. Zelfs als je hem laat zonedekken

• Antwoorden 543
  • Weergaven 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Tackelen: 17.

Vind ik niet slecht voor een MC hoor :cab:

Geplaatst

Zou ik 65M geven aan deze speler? Mijn transferbudget is momenteel 76M maar Montolivo en Guzman worden naar alle waarschijnlijkheid nog verkocht voor zo'n 40M.

Lazarri.jpg

Had vorig seizoen ook al een keeper gekocht van 44M, maar die bakt er niet veel van. :(

Geplaatst

Het is wel een supertoffe keeper.

Welk team ben jij en zijn er geen verdere alternatieven?

Geplaatst

Feyenoord in 2015. Op andere plaatsen ben ik wel redelijk goed voorzien. Heb eigenlijk alleen nog maar een A-keeper nodig en een reserve verdediger. Transferbudget is 100M nu.

En ja, ben op deze gestuit. Wel een pak goedkoper (10M volgens de scout).

Kane.jpg

Maar ook een stuk minder goed natuurlijk.

Gaan eens kijken of ik mijn keeper verkocht krijgt voor 35M+. Dan koop ik ze misschien allebei :)

Geplaatst

Voorlopig wordt het enkel Kane. Als hij ook niet aan mijn wensen voldoet, haal ik Lazarri wel in de winterstop :)

Geplaatst

Ik vind beide niet echt super, kan je niet een keeper halen á la Ustari?

Excentriciteit en Neiging om ballen te stompen onder 10 en de rest 14/15+?

Of zijn er nog geen goede regens in 2015?

Geplaatst

Ustari is hier niet echt sterk. Heeft maar 14 voor reflexen en mentaal (anticipatie, concentratie en lef) is hij ook héél zwak.

En ik ben alleen nog maar zalige spitsen tegen gekomen als regen. Niks verdediger/doelman. :( Kane is wel een regen. Maar kvind em ook niet echt super.

Maar slechter als de keeper die ik nu heb kan toch niet :p

Geplaatst

Welke van deze 3:

Micah Richards, 17,5 mil

Anton Ferdinand. 13,5 mil

Ledley King, 20 mil

dan:

Downing 24 mil

Lennon ook rond de 20 mil/25 mil

deze spelers halen? of voor goedkopere buitenlanders zoeken?

Geplaatst

Iig Richards. Wat een beest! :)

Geplaatst

Barca biedt maar liefst 75 miljoen euro met 35% op de verdere verkoopsom op

mijn beste spits Wayne Rooney, die 44 miljoen euro waard is.

Go or no go?

Geplaatst

Hmm lastige, Rooney is een super spits.

Maar voor zo'n bedrag kun je wel een waardige opvolger voor Wayne vinden

ik zeg dus GO

Geplaatst
Barca biedt maar liefst 75 miljoen euro met 35% op de verdere verkoopsom op

mijn beste spits Wayne Rooney, die 44 miljoen euro waard is.

Go or no go?

zeker GO, levert je nu genoeg geld op om een opvolger te kopen (ik kon david villa voor 35 mil kopen omdat die een clausule had) maar voor 44 mil moet je zeker een topspits kunnen vinden.

en als hij dan weer word doorverkocht krijg je ook nog heel wat miljoenen om een basisspeler of eventueel een aantal talenten te kopen.

Geplaatst

sowter.png

Ik speel met Lewes een ploegje in ECZ, ik heb een deftige ploeg alleen de punt is nogal wisselvallig. En nu krijg ik een bod van 30k en 25% op doorverkoop. Ben met een andere ploeg nog aan het negotieren voor 35k en 30%. Wat moet ik doen hij scoort echt lekkr en hij is 17, moet ik hem laten gaan? Of weet er iemand of hij doorgroeit? Mijn andere spitsen zijn Lee Farrell, Richardson, Cade en Booth (die zit wel bij reserven). Is dit een Go or No Go? (indien go eventueel een goed alternatief?

Geplaatst

Lastige call, het is denk ik afhankelijk van je financiele situatie van je club. Het is niet zo'n grote som geld dat het je nog direct veel opleverd. Ik zou zeggen NO GO. Mocht je er voor kiezen het toch te doen, ik huur vaak goede jonge spitsen als ik met lagere divisie teams speel.

Geplaatst

hij presteerd goed, dus je weet dat je dat dan in moet gaan leveren, ik zou kijken of je misschien idd zoals jonathan zegt ergens een goede jonge spits kan huren, of misschien ergens iemand zonder contract, aangezien je een erg laag team hebt. maar aangezien hij voor jou goed scoort zou ik hem niet laten gaan als je geen opvolger voor hem hebt. en nja 35K... paar oefenwedstrijden haal je meer mee op.

zelf laat ik goed presterende spelers nooit beneden 2x hun waarde gaan, dus zou als ik jou was al op zn minst voor 40k ga en 30/40% doorverkoop in de clausule, mocht hij nog doorgroeien en voor wat meer worden verkocht heb je er later ook nog wat aan, want 17 is nog erg jong

Geplaatst

Ik zou zeggen, No Go, is nog jong en kan doorgroeien. Ik zou 4 jaar wachten.

Geplaatst
Bij welk bedrag zou ik Urby Emanuelson verkopen ?

Proberen te houden, is in FM erg goed! Maar als ik dan toch een bedrag moet noemen, 15-20 miljoen ofzo?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]