Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Als FM aan het laden is komt er zon schermpje voorbij met tips een bepaalde tip is: Als je met een spelmaker speelt laat de andere spelers dan de ballen bij hem inleveren. maar hoe moet je dan de ballen bij hem inlevere?:banana:

Geplaatst
  • Auteur

Als FM aan het laden is komt er zon schermpje voorbij met tips een bepaalde tip is: Als je met een spelmaker speelt laat de andere spelers dan de ballen bij hem inleveren. maar hoe moet je dan de ballen bij hem inlevere?:banana:

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

Dat gebeurt automatisch volgens mij.

De spelmaker ontvangt alle ballen en die verdeelt hij over het veld

Geplaatst

Ja gewoon spelmaker aanvinken bij het teamtactiekscherm, en dan een spelmaker selecteren zoals je ook altijd de strafschop/vrije trap/hoekschop nemers doet

Geplaatst

Met spelmaker en targetman werkt niet toch ? Of wel ?

Geplaatst

Kan wel. Een targetman zal er voor de kaats staan en de spelers kunnen kiezen wie ze willen aanspelen. Of bij de spelmaker in de voet die het spel verdeeld, of bij de targetman die de bal in 1 x door zal proberen te spelen.

Geplaatst

Dus bij het Nederlands Elftal is het opzich wel handig VDV spelmaker en KJH targetman ? Of beter gewoon alleen targetman/spelmaker ?

Geplaatst

Hangt er vanaf. Wat voor spelbeeld wil je? Wil je flitsend spel over de grond met veel balcontacten? Dan zou ik alleen voor een spelmaker kiezen. Als je gewoon via een lange bal gevaarlijk wilt worden kan je het beste met een targetman spelen vind ik.

Geplaatst

Hoeft niet gelijk de lange bal te zijn hoor, bij gebruik van een targetman. Je kunt hem ook in de voet aanspelen of de bal laten komen halen.

Geplaatst

Al is een koppende targetman wel übergeil, zeker qua gescoorde doelpuntjes.

Geplaatst

Ik heb liever een combinatie van beide. Aangezien spelers de ballen bij de spelmaker inleveren, is hij ook wel een beetje targetman. Ik hou wel van zo'n type Pirlo die alles opeist om vervolgens het spel te verdelen..

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]