Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Vandaag is Tacticus de nieuwe manager van de Rode Duivels 'Red Devils'. De ploeg speelt al enkele jaren op een laag pitje. De ploeg kon niet meedoen aan het WK in Duitsland en wil nu alles zetten op het EK, het is een team met veel potentieël al zien vele trainers het niet ik heb het dan over een Pocognoli, Martens, Vermaelen, Fellaini, Geeraerts. Allemaal mannen die een veel betere vervanger zijn voor die oudere mannen. Er zijn er dan ook enkele uit de selectie gesmeten o.a.: De Cock, Englebert, Clement, De Vlieger. In hen plaats kwamen: Vermaelen, Martens, Bailly, Fellaini, Pocognoli.

De tactiek voor de wedstrijden en de opstelling. Dit is wel voorlopig omdat enkelen geblesseerd zijn.

naamloosxy2.png

img-310107-410.onlineBild.jpg

Er werden twee wedstrijden al gespeeld, tegen Kazachtstan wonnen we vlotjes met 3-0. Kevin Vandenbergh trapte er twee heerlijke ballen in. Tegen Armenië ging het heel goed maar niemand kon echt afwerken en we zijn tevreden over de prestatie maar over het resultaat nog niet echt. De poule bestaat uit:

Azerbeidjan

Armenië

Polen

Servië

Kazachstan

België

Het is een poule waarin alleen Polen en Servië een echte bedreiging zouden mogen vormen.

kuurnebrusselkuumkrnein4.png

De vraag of ik nog ergens manager wordt is: Weet het niet, tot nu toe nog niet maar als een club me aanstaat beslis ik wel.

Geplaatst
  • Auteur

Vandaag is Tacticus de nieuwe manager van de Rode Duivels 'Red Devils'. De ploeg speelt al enkele jaren op een laag pitje. De ploeg kon niet meedoen aan het WK in Duitsland en wil nu alles zetten op het EK, het is een team met veel potentieël al zien vele trainers het niet ik heb het dan over een Pocognoli, Martens, Vermaelen, Fellaini, Geeraerts. Allemaal mannen die een veel betere vervanger zijn voor die oudere mannen. Er zijn er dan ook enkele uit de selectie gesmeten o.a.: De Cock, Englebert, Clement, De Vlieger. In hen plaats kwamen: Vermaelen, Martens, Bailly, Fellaini, Pocognoli.

De tactiek voor de wedstrijden en de opstelling. Dit is wel voorlopig omdat enkelen geblesseerd zijn.

naamloosxy2.png

Er werden twee wedstrijden al gespeeld, tegen Kazachtstan wonnen we vlotjes met 3-0. Kevin Vandenbergh trapte er twee heerlijke ballen in. Tegen Armenië ging het heel goed maar niemand kon echt afwerken en we zijn tevreden over de prestatie maar over het resultaat nog niet echt. De poule bestaat uit:

Azerbeidjan

Armenië

Polen

Servië

Kazachstan

België

Het is een poule waarin alleen Polen en Servië een echte bedreiging zouden mogen vormen.

De vraag of ik nog ergens manager wordt is: Weet het niet, tot nu toe nog niet maar als een club me aanstaat beslis ik wel.

Geplaatst
  • Auteur

naamloosxy2.png

Azerbeidjan

Armenië

Polen

Servië

Kazachstan

België

Geplaatst

Succes om van Belgie weer een land om trots op te zijn te maken!!

Ik volg het Belgisch elftal op de voet via de radio, maar het is IRL telkens niks.

Succes nogmaals, en ik ga het zeker volgen!!

Geplaatst

Leuke selectie opzicht.. maar wat is je HELE selectie..?

Geplaatst

when will they learn...net zoals die met zijn novelle van standard: geraerts ipv geeraerts!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]