Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Geweldige prestaties natuurlijk, 3 jaar geen competitie wedstrijd verloren. Petje af:checkit: Verder ben ik wel nieuwsgierig naar je spits Alan, graag een screentje als dat mogelijk is. Enne succes verder!

• Antwoorden 79
  • Weergaven 150
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Zeker een geweldige speler, die finse Jarno of niet?(heet namelijk zelf Jarno).

echt GEWELDIG ik lig helemaal dubbel hier.

Geplaatst
  • Auteur

Overigens, dit is mijn derde en tevens laatste seizoen, daarna wil ik doorgaan met een ander verhaal, een revolutionair en nieuw idee.

Geplaatst
  • Auteur
Stefan Sanders

Walhallastræt 43

9021 BH Oslo

Norway

30-09-2008, Oslo

Truus Sanders

Laurentiusstraat 13

6049 CH Roermond

Netherlands

Lieve mam,

Ondanks je heerlijke cynisme en vervelende opmerkingen moet ik je teleur stellen mam. We zijn niet alleen kampioen geworden, ik heb er ook nog voor gezorgd dat we vrijwel geen spelers zijn kwijtgeraakt. Het bestuur wilde wat centen vangen, dus heb ik een van onze drie niet-EU spelers laten gaan.

In de Eerste Divisie mag je namelijk maar twee niet-EU spelers opstellen en ik had er dus drie. Seydou Traoré, Benjamin Moukandjo en uiteraard Alan, die druk bezig is zich te ontwikkelen tot een vedette in het Noorse voetbal.

Moukandjo verlaat de club op het einde van het seizoen om voor Rosenborg te gaan spelen, maar zijn vervanger heb ik ik al vastgelegd. Huurling Jalal El-Garbi wordt definitief overgenomen van onze parent club Lyn, eveneens uit Oslo.

Niet slecht he, en dat voor een totale loser. En jij meende maar dat ik er niks van zou bakken, dat ik onder de druk ten onder zou gaan, dat alles mis zou gaan. Nou, lekker puh en in your face ma!

Vier gespeeld en vier gewonnen deze maand, waarmee we de titel definitief binnen hebben gehaald. 3-0 thuis tegen Flekkefjord, 1-0 uit tegen Drøbak/Frogn, 2-0 uit tegen Fossum en 4-0 thuis tegen Lørenskog, waarmee we dus tot nu toe ongeslagen blijven in competitieverband.

Liefs,

Stefan

Geplaatst
  • Auteur
Stefan Sanders

Walhallastræt 43

9021 BH Oslo

Norway

30-10-2008, Oslo

Truus Sanders

Laurentiusstraat 13

6049 CH Roermond

Netherlands

Lieve mam,

We hebben vandaag het seizoen beëindigd, maar ik heb besloten dat ik ook mijn loopbaan als trainer hier in Noorwegen ga beëindigen. Het heeft niks te maken met een gebrek aan sportief succes, au contraire zelfs. We hebben de laatste wedstrijden van het seizoen ook alledrie gewonnen. Uit tegen Vigør met 4-1, thuis tegen Stabæk 2 met 6-0 en 4-0 thuis tegen Notodden.

De afgelopen drie seizoenen ben ik drie keer kampioen geworden, zonder in de competitie een wedstrijd te verliezen. Ik sta bekend als een trainer die goed kan scouten en die het maximale rendement uit de spelers kan halen.

Toch word ik ieder jaar weer gefrustreerd door irritante voorzitters, die mijn beste spelers verkopen aan andere clubs, zodat ik het jaar erop weer opnieuw kan beginnen. Ook dit seizoen is het weer gebeurd, ondanks herhaaldelijke beloftes. Moukandjo moest al weg en nu heeft de voorzitter ook mijn doelman Francisco Escudero en mijn sterspits Alan verkocht aan andere clubs.

Zo kan ik toch niet werken? Hoe verwacht men nu dat ik Grei volgend jaar in de tweede klasse houdt, wanneer het bestuur mijn beste spelers verkoopt voor relatief veel te weinig geld. Voor het geld dat ik heb gekregen krijg ik nooit spelers van vergelijkbaar niveau terug...

Daarom heb ik besloten dat ik Scandinavië ga verlaten en mijn geluk ergens anders ga beproeven. Ik heb gehoord dat het opstarten van een emoefarm in Australië ook booming business is.

Liefs,

Stefan

Geplaatst

haha, leuk beginnen in Australie. als dat gaat gebeuren natuurlijk

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]