Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

headerzw9.jpg

De reden dat ik Stevenage Borough kies is omdat ik al sinds Championship Manager 01/02 elke game wel een game met Stevenage heb. Ik heb ook een redelijke succesvolle novelle op SoccerGamez.nl gehad met Stevenage, en wil het hier ook is gaan proberen met een novelle.

thebeginningoy1.jpg

nieuws1yr6.jpg

De supporters van Stevenage Borough zijn geschokt. Hun publiekslieveling Mark Stemson wordt `zomaar` ingeruild voor een onbekende Nederlandse trainer. Toch zijn er ook enkelen die het ook wel zien zitten. `If he is only 1/8 as good as Guus Hiddink we are blessed!` verklaart een fan. Maar wat toch overheerst in het kleine stadje Stevenage is de verontwaardiging...

interviewhf2.jpg

Voetbal International:

`Wij gaan de top bestormen`

We rijden door Engeland, op weg naar ons interview. Rustig is het, hier op deze landweggetjes, toch is het allesbehalve rustig rond de persoon die wij gaan interviewen, Niels de Ruiter. Hij is sinds een aantal dagen coach van de Engelse Conference club Stevenage Borough,

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, wat doet een 30-jarige Nederlander in het mietige Stevenage?

`Haha, ik begrijp wat je bedoelt. Na mijn studie besloot ik de voetbalwereld in te duiken, eerst ben ik een aantal jaren coach geweest van amateurclub De Kickers, met wisselend succes. Ik heb er echter wel veel geleerd van het trainersvak.

En hoe kwam je dan in Stevenage terecht?

`Ik ben altijd al een groot fan geweest van deze club, heb altijd hun prestaties gevolgd, was inmiddels wel een bekende van Phil Wallace, voorzitter van de club, nadat ik als Nederlander lid werd van de fanclub. We zijn contact blijven houden, en ik heb hem verteld dat ik ook trainer was van een clubje. Echter na een tijdje verwaterde het contact. Tot ik een maand geleden ineens een telefoontje van Phil Wallace kreeg, zo ineens. Het bleek dus dat hij één van zijn mensen in het geheim laten zoeken naar een nieuwe coach, want hij wilde een compleet nieuwe weg inslaan. Hij had ook iemand op mij afgestuurd, en zo geschiedde.`

Je bent nog niet echt hartelijk ontvangen, of wel?

`Ach, dat soort dingen kan ik wel begrijpen. De supporters waren helemaal gewend aan Mark Stemson (de huidige coach red.) en als dan ineens vanuit het niets een onbekende Nederlander als coach van je favoriete club wordt aangesteld dan schrik je toch wel even. Ik denk dat het wel overwaait, ik ben degene die er voor moet zorgen dat deze scepticiteit omslaat naar euforie.`

Maar daarvoor zal het nodige moeten gebeuren lijkt me.

`Natuurlijk, dat is logisch, als er niks zou moeten gebeuren dan was deze club al een topclub geweest. `

En wat ga jij dan veranderen bij Stevenage Borough?

`Als allereerst vind ik het belangrijk dat er een topsportklimaat komt. Als wij omhoog kijken dan is dat gewoon nodig. Hierbij doel ik op dat iedere speler een voltijdscontract moet hebben, al is dat bij de meeste spelers hier al wel zo, dat valt me niet tegen. Ook vind ik de training belangrijk, wij moeten ervoor zorgen dat onze jeugdspelers de beste training krijgen die mogelijk is, waardoor het topvoetballers kunnen worden. Hier wordt nog veel te weinig aandacht aan besteed in de voetballerij, vind ik. Ook zullen er natuurlijk een aantal versterkingen gehaald moeten worden.`

Maar daar is geld voor nodig

`Zeker, en helaas is dat geld nog niet aanwezig, maar wat verwacht je, in de Engelse Conference. Het is voor ons zaak om het geld dat we hebben, verstandig uit te geven. We zullen niet zomaar 10 spelers kopen zonder dat we ze goed gescout hebben, alles moet eerst goed bekeken worden. We kunnen het ons nu eenmaal niet permitteren om iemand met een goed salaris op de bank te houden, zo is het nu eenmaal.`

Heb je al wat versterkingen op het oog?

´Ik heb inderdaad al wat namen die in mijn hoofd zitten, of die echter haalbaar zijn is een tweede. De komende dagen zal ik met het bestuur overleggen over mogelijke aankopen.`

En wat is je doel? De Champions League winnen?

´Hahaha, laten we het eerst maar iets kleiner houden. Wat mijn doel is? Ik wil als allereerst attractief voetbal laten zien, de supporters moeten iets hebben waardoor ze naar het stadion willen komen. En als we goed voetballen, komt de rest vanzelf. Wat ik je wel al kan zeggen is dat je ons in de gaten moet houden. Wij gaan de top bestormen.`

selectiede1.jpg

selectiebeginpf9.jpg

Geplaatst
  • Auteur

headerzw9.jpg

De reden dat ik Stevenage Borough kies is omdat ik al sinds Championship Manager 01/02 elke game wel een game met Stevenage heb. Ik heb ook een redelijke succesvolle novelle op SoccerGamez.nl gehad met Stevenage, en wil het hier ook is gaan proberen met een novelle.

thebeginningoy1.jpg

nieuws1yr6.jpg

De supporters van Stevenage Borough zijn geschokt. Hun publiekslieveling Mark Stemson wordt `zomaar` ingeruild voor een onbekende Nederlandse trainer. Toch zijn er ook enkelen die het ook wel zien zitten. `If he is only 1/8 as good as Guus Hiddink we are blessed!` verklaart een fan. Maar wat toch overheerst in het kleine stadje Stevenage is de verontwaardiging...

interviewhf2.jpg

Voetbal International:

We rijden door Engeland, op weg naar ons interview. Rustig is het, hier op deze landweggetjes, toch is het allesbehalve rustig rond de persoon die wij gaan interviewen, Niels de Ruiter. Hij is sinds een aantal dagen coach van de Engelse Conference club Stevenage Borough,

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, wat doet een 30-jarige Nederlander in het mietige Stevenage?

`Haha, ik begrijp wat je bedoelt. Na mijn studie besloot ik de voetbalwereld in te duiken, eerst ben ik een aantal jaren coach geweest van amateurclub De Kickers, met wisselend succes. Ik heb er echter wel veel geleerd van het trainersvak.

`Ik ben altijd al een groot fan geweest van deze club, heb altijd hun prestaties gevolgd, was inmiddels wel een bekende van Phil Wallace, voorzitter van de club, nadat ik als Nederlander lid werd van de fanclub. We zijn contact blijven houden, en ik heb hem verteld dat ik ook trainer was van een clubje. Echter na een tijdje verwaterde het contact. Tot ik een maand geleden ineens een telefoontje van Phil Wallace kreeg, zo ineens. Het bleek dus dat hij één van zijn mensen in het geheim laten zoeken naar een nieuwe coach, want hij wilde een compleet nieuwe weg inslaan. Hij had ook iemand op mij afgestuurd, en zo geschiedde.`

`Ach, dat soort dingen kan ik wel begrijpen. De supporters waren helemaal gewend aan Mark Stemson (de huidige coach red.) en als dan ineens vanuit het niets een onbekende Nederlander als coach van je favoriete club wordt aangesteld dan schrik je toch wel even. Ik denk dat het wel overwaait, ik ben degene die er voor moet zorgen dat deze scepticiteit omslaat naar euforie.`

`Natuurlijk, dat is logisch, als er niks zou moeten gebeuren dan was deze club al een topclub geweest. `

`Als allereerst vind ik het belangrijk dat er een topsportklimaat komt. Als wij omhoog kijken dan is dat gewoon nodig. Hierbij doel ik op dat iedere speler een voltijdscontract moet hebben, al is dat bij de meeste spelers hier al wel zo, dat valt me niet tegen. Ook vind ik de training belangrijk, wij moeten ervoor zorgen dat onze jeugdspelers de beste training krijgen die mogelijk is, waardoor het topvoetballers kunnen worden. Hier wordt nog veel te weinig aandacht aan besteed in de voetballerij, vind ik. Ook zullen er natuurlijk een aantal versterkingen gehaald moeten worden.`

`Zeker, en helaas is dat geld nog niet aanwezig, maar wat verwacht je, in de Engelse Conference. Het is voor ons zaak om het geld dat we hebben, verstandig uit te geven. We zullen niet zomaar 10 spelers kopen zonder dat we ze goed gescout hebben, alles moet eerst goed bekeken worden. We kunnen het ons nu eenmaal niet permitteren om iemand met een goed salaris op de bank te houden, zo is het nu eenmaal.`

´Ik heb inderdaad al wat namen die in mijn hoofd zitten, of die echter haalbaar zijn is een tweede. De komende dagen zal ik met het bestuur overleggen over mogelijke aankopen.`

´Hahaha, laten we het eerst maar iets kleiner houden. Wat mijn doel is? Ik wil als allereerst attractief voetbal laten zien, de supporters moeten iets hebben waardoor ze naar het stadion willen komen. En als we goed voetballen, komt de rest vanzelf. Wat ik je wel al kan zeggen is dat je ons in de gaten moet houden. Wij gaan de top bestormen.`

selectiede1.jpg

selectiebeginpf9.jpg

Geplaatst
  • Auteur

headerzw9.jpg

thebeginningoy1.jpg

nieuws1yr6.jpg

interviewhf2.jpg

Voetbal International:

selectiede1.jpg

selectiebeginpf9.jpg

Geplaatst

Leuk om weer een novelle met een team uit een lage competitie te zien.

Succes!

Geplaatst
  • Auteur

worldsoccerli6.jpg

Ook dit jaar in de zomereditie van het Engelse Tijdschrift World Soccer weer een analyse van alle Engelse competities vanaf de Conference North/South, dus ook over de club Stevenage Borough FC geschreven:

Stevenage Borough FC

Na de opvallende trainerwisseling rumoert het in Stevenage Borough. Dit jaar zal Stevenage Borough volgens nieuwe trainer Niels de Ruiter een gooi gaan doen naar het kampioenschap, om zo te promoveren naar de League Two. Volgens ons is dit echt te hoog gegrepen met de huidige selectie, een aantal versterkingen zouden zeker welkom zijn. Een analyse van de huidige selectie, inclusief de vermoedelijke opstelling op dit moment. Er zullen echter waarschijnlijk nog een aantal versterkingen worden gehaald, aangezien trainer Niels de Ruiter aangaf dit wenselijk te vinden.

Keepers

Danny Potter - Zal waarschijnlijk tweede keeper worden, de 27-jarige keeper die vorig jaar transfervrij overkwam van Coney Island heeft nog niet kunnen imponeren, en er lijkt geen grote toekomst voor hem te zijn in Stevenage.

Alan Julian - Vermoedelijk de eerste keeper van Stevenage, soms nog wat onzeker ogend. Zo had hij het vorig seizoen vaak misverstanden met zijn verdediging, heeft wel prima reflexen

Verdedigers

Mark Beard - De 31-jarige veteraan zal waarschijnlijk genoegen moeten nemen met een plaatsje op de bank. De speler, die een pauze heeft genomen vanaf het seizoen 03/04 zal zich moeten bewijzen.

Ronnie Henry - De nog jonge speler is al jaren vaste waarde bij Stevenage, dat hem transfervrij overnam van Dublin City. Een all-round speler die op verschillende posities is neer te zetten

Barry Fuller - 21-jarig talent van Stevenage, bekend door zijn korte makkelijke passes, speelt altijd in dienst van het team en zal waarschijnlijk dit jaar ook zeker zijn minuten gaan pakken

Santos Gaia - De 27-jarige verdediger, bekend door zijn verre inworpen zal waarschijnlijk een plaats centraal achterin krijgen van zijn trainer.

Luke Oliver - Maar liefst 201 centimeter lang, deze 21-jarige speler. Onverslaanbaar in de lucht, maar verder komt hij tekort, maar hij is jong en kan dus nog groeien.

John Nutter- Deze degelijke linkervleugelverdediger zal naar alle waarschijnlijkheid een basisplek opeisen. Heeft een redelijke trap en zal zijn rushes naar voren gaan maken.

Middenvelders

Mark Hughes - 22 jaar oud, overgenomen van Oldham, waar hij vreemd genoeg mocht vertrekken terwijl hij vorig jaar vaste basisspeler was. Is international van Noord-Ierland, sterke allround speler.

Dwange Lee - De international van het kleine Grenada zal zijn invalbeurten moeten gaan maken, een basisplek zit er voor hem waarschijnlijk niet in.

Adam Miller - Ook hij zal moeten vechten voor zijn plek. De aanvallende middenvelder is erg allround, al is dit ook weer zijn nadeel.

Mitchell Cole - Een speler die in de gaten moet worden gehouden, 20 jaar pas en een begenadigd dribbelaar. Zal aan de linkerflank voor veel gevaar gaan moeten zorgen.

Daryl McMahon - De Ier, afkomstig van Leyton Orient zal knokken voor een basisplek. Heeft een sterk hard afstandsschot.

Aanvallers

Tony Thorpe - De spits van Stevenage, niet meer de jongste maar een hele handige speler, sterk allround en is bekend om zijn geplaatste schot.

Steve Morison - Wellicht zal hij naast Tony Thorpe mogen opdraven, lange kopsterke aanvaller die helaas wat traag is.

Jon Nurse - De razendsnelle aanvaller, ook wel Speedy Gonzalez genoemd door de fans zal ook dit jaar voor veel gevaar moeten gaan zorgen. Verdedigers houden maar moeilijk grip op hem.

Hector Mackie - Groot talent van Stevenage, 18 jaar pas maar hij zal al zeker zijn minuten gaan maken.

Geplaatst

Leuk gedaan, zo over iedereen een praatje!

Geplaatst

Stevenage is een leuke club om mee te spelen :D

Ik hoop dat je mooie resultaten behaalt.

Succes!

Geplaatst

Mooi, mooi. Mooie lay-out ook :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]