Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik wist niet precies waar ik deze vraag moet stellen dus ik dacht ik doe het maar hier. Ik heb in mijn spel hele grote logo's (zie screen). Ze zijn allemaal scheef erin, en ik wil eigenlijk gewoon normale logo's maar welke dingen moet ik dan verwijderen?

logosfmbi7.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Ik wist niet precies waar ik deze vraag moet stellen dus ik dacht ik doe het maar hier. Ik heb in mijn spel hele grote logo's (zie screen). Ze zijn allemaal scheef erin, en ik wil eigenlijk gewoon normale logo's maar welke dingen moet ik dan verwijderen?

logosfmbi7.jpg

Geplaatst
  • Auteur

logosfmbi7.jpg

Geplaatst

Dit moest je eigenlijk in de Hulpdesk zetten.

Maar je moet de patch van Glassed-logo's verwijderen, volgens mij.

Maar waarom zou je het willen zijn erge mooie logo's. En met welke skin speel je?

Geplaatst

Verplaatst dus. Zelf weet ik geen antwoord op jouw vraag.

Geplaatst
  • Auteur

ik speel met de skin evolution

maar hoe kan ik die logo's verwijderen dan staan die bij D/Program Files/ Sports Interactive/ FM 2007/ data/ graphics/ pictures/ logos en dan?

ps bedankt dat ie is verplaatst :D

Geplaatst
en dan? moet ik dan alle logo's van engeland verwijderen ofzo?
Ja, maar dan moet je als je de gewone logo's wil wel die weer ff ergens downloaden
Geplaatst

Die logo's horen zo hé ;) dus je moet ff opletten dat je volgende download dan wel recht is.

Geplaatst
  • Auteur

dus als ik die verwijder? dan moet ik de normale krijgen

of moet ik dan de normale downloaden? ( moet ik ze in huge of normal verwijderen) en ik heb 2x engeland in me map staan ( zie screen eentje is in het frans)??

newcstleke5.png

Geplaatst
  • Auteur

moet ik gewoon alle franse mappen verwijderen??? en dan krijg ik de normale logo's??

iemand?

ik heb de logo's van 25+competities hier gedownload nadat ik ooit die scheve logo's heb gedwonload

als ik dan die normal verwijder ( franse mappen?) krijg ik dan gewoon die normale kleine logo's?

Geplaatst

Nee je krijgt ze niet automatisch, je moet ze nog wel ergens hebben opgeslagen. Of je moet nieuwe downloaden.

Geplaatst
  • Auteur

ok dus ik moet eerst die franse mappen verwijderen en dan weer ff opnieuw downloaden?

die 25+ competitie logo's bedoel ik daarmee

Geplaatst

Als je zeker wil zijn, kun je ook gewoon alle logo's verwijderen en een nieuw logopack downloaden (zoals de glassed logo's in ons downloadgedeelte). Dan weet je zeker dat het werkt.

Geplaatst

Nee die zijn er dan standaard.

Geplaatst
  • Auteur

dus gewoon net zoals in die screen hierboven alle mappen verwijderen bij small, normal en huge? en dan nieuwe downloaden en dan krijg ik gewoon normale logo's? ( ik wil niet dat ik FM verkloot :P)

Geplaatst

Je kan het beste voor de zekerheid gewoon de logo's die je wil downloaden en dan in de juiste map zetten waar ze horen (dus huge in huge enz) dus de mappen die er al staan, dan weet je zeker dat het goed is.

Geplaatst
  • Auteur

ja maar dan krijg ik nog steeds die grote logo's?

maar ik wil gewoon die logo's die staan in de 25+ logo's in het downloadcentrum? en die had ik al een keer gedwonload maar ik heb nog steeds die grote

Geplaatst

Je moet wel die oude die je al had uit die map verwijderen, maar die map zelf kan je laten staan.

Geplaatst

Het beste kan je trouwens, die logo's die je download gewoon allemaal selecteren-kopieeren en dan plakken in de juiste map. Graag gedaan ;)

Geplaatst
  • Auteur

ik snap er nu niks meer van :S ik heb de superpack glassed logo's gedownload en bij bijna alle clubs zijn het die ( in frankrijk enz.) maar in Engeland en Nederland niet :S terwijl ik alles verwijderd heb en toen pas de nieuwe er in heb gedaan

Iemand?

In Italie en Spanje zijn ook de grote :S

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]