Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

logostandaardae4.jpg

Jullie begrijpen het misschien al. Standard is voor minimaal 1 seizoen mijn club. Tenminste contractueel gezien, in het voetbal weet je het immers maar nooit. Omdat er misschien mensen zijn, die nog nooit van Standard gehoord hebben, even wat info

De geschiedenis

De club werd in 1898 opgericht in Luik, als Standard Football Club, door studenten van het Saint-Servaiscollege en de club sloot aan bij de UBSSA. In 1899 werd de naam Standard FC Liégeois. De club speelde in het begin van de 20ste eeuw in de Luikse juniorenreeks. In 1903 speelde men in de Tweede Afdeling. Luik werd tweede in de Luikse reekse na de tweede ploeg van CS Verviétois en mocht zo niet naar de nationale eindronde van de Eerste Afdeling (later de Tweede Klasse. In 1904/05 won de club wel de Luikse reeks en mocht men naar de eindronde van de Eerste Afdeling, vooralsnog zonder succes. De volgende seizoenen haalde men telkens de eindronde en de ploeg werd telkens sterker. Dit resulteerde in 1909 uiteindelijk in de eerste kampioenstitel in de finale van de Eerste Afdeling, het tweede nationale niveau. Standard trad in 1909 zo voor het eerst aan in de hoogste nationale reeks, de Ere Afdeling. De naam werd in 1910 Standard Club Liégeois.

Na een mooie vijfde plaats het eerste seizoen, eindigde Standard daar echter meestal onderin de rangschikking. In 1913/14 eindigde men met 13 punten op een gedeelde voorlaatste plaats, samen met AA La Gantoise. Op 23 mei 1914 moest een testmatch beslissen wie voorlaatste zou worden. Standard verloor met 2-0 en degradeerde zo opnieuw. De Eerste Wereldoorlog brak echter uit en gedurende vijf jaar werd geen officiële competitie ingericht. Pas vanaf 1919 ging men weer van start. Standard eindigde meteen tweede in de Eerste Afdeling, na streekgenoot Tilleur FC. Het seizoen erop pakte de club al meteen weer de titel, en na twee seizoenen in de Eerste Afdeling keerde de club weer terug naar het hoogste niveau. Sinds deze promotie in 1921 zou Standard onafgebroken op het hoogste niveau blijven spelen.

Bij het 25-jarig bestaan in 1923 kreeg de club de koninklijke titel en werd Royal Standard Club Liège (R. Standard CL). Standard was ondertussen een degelijke middenmoter in de Ere Afdeling geworden. Halverwege de jaren 20 eindigde de club voor het eerst sterk, met van 1926 tot 1928 respectievelijk een tweede, een derde en weer een tweede plaats. Daarna zakte men wat terug, met toch weer derde plaats in 1934 en een tweede in 1936. Standard bleef echter een middenmoter tot na de Tweede Wereldoorlog. In 1952 wijzigde men de naam naar Royal Standard Club Liégeois. Na enkele knappe seizoenen afgewisseld met verschillende moeilijke seizoen werd men uiteindelijk in 1957/58 voor het eerst de landskampioen. Standard bleef nu een Belgische topclub en pakte in het decennium van 1961 tot 1971 nog vijf maal de titel, waaronder drie maal op rij op het eind van de jaren 60. Ook in de Beker van België was men enkele malen succesvol.

De naam werd nogmaals gewijzigd in 1972, nu tot Royal Standard de Liège. Tijdens de jaren 70 slaagde men er niet in een nieuwe titel te pakken. Het duurde tot 1982 eer de club weer succesvol was en zijn zevende titel behaalde. Ook Europees schitterde Standard dat seizoen. Als bekerwinnaar van het jaar voordien speelde men in de Europese Beker voor Bekerwinnaars, waar men doorstootte tot de finale. Deze werd echter op 12 mei 1982 verloren van FC Barcelona met 2-1. Ook in 1983 pakte men weer de landstitel

In 1984 bleek dat enkele dagen voor de Europese finale Standard tegenstander Waterschei had omgekocht om het kampioenschap van België te behalen. Bij dit schandaal waren verschillende bekende spelers betrokken, waaronder Eric Gerets. Trainer Raymond Goethals verhuisde naar Portugal om aan strafvervolging te ontkomen. Standard zakte weer wat weg en bleef de volgende decennia afwisselende resultaten neerzetten.

Standard fusioneerde in 1996 met buur RFC Seraing (stamnummer 17), die verdween. Met Sergio Conceicao haalde Standard in 2004/05 een internationale klasbak in huis. In januari 2006 won hij de Gouden Schoen 2005. In 2005/06 waren de titelambities van de club opnieuw hoog gespannen, de ploeg bevestigde als officieus herfstkampioen en trok nog de nodige versterking aan in de naam van Jorge Costa, een landgenoot en vriend van de Portugese kapitein van Standard. Doordat Anderlecht en Club Brugge het lieten afweten bleef Standard tot op de slotspeeldag in de running voor de titel, maar na een magere afsluitende 1 op 9 gaf Standard opnieuw een titel uit handen.

Daar moet maar eens verandering in komen, eindelijk moet Standard weer echt een tastbare prijs pakken. En daar hebben ze dus een Nederlandse trainer voor aangesteld:

Berjan Gerrits

trainerstandardkz8.jpg[/img]

Ik ben niet trots op mijn kop:shhh: maar dit is om het wat proffesioneler eruit te laten zien

Dan volgt binnen afzienbare tijd de volgende update

Met daarin:

* De transfers

* De vriendschappelijke wedstrijden

* Spelers voorstelling

Ik weet dat het alweer mijn zoveelste novelle is. Maar ik heb nu eindelijk internet op de pc, waar ik ook op FM. Dit zal veel tijd schelen en daarmee ook motivatie

Geplaatst
  • Auteur

logostandaardae4.jpg

Jullie begrijpen het misschien al. Standard is voor minimaal 1 seizoen mijn club. Tenminste contractueel gezien, in het voetbal weet je het immers maar nooit. Omdat er misschien mensen zijn, die nog nooit van Standard gehoord hebben, even wat info

De geschiedenis

De club werd in 1898 opgericht in Luik, als Standard Football Club, door studenten van het Saint-Servaiscollege en de club sloot aan bij de UBSSA. In 1899 werd de naam Standard FC Liégeois. De club speelde in het begin van de 20ste eeuw in de Luikse juniorenreeks. In 1903 speelde men in de Tweede Afdeling. Luik werd tweede in de Luikse reekse na de tweede ploeg van CS Verviétois en mocht zo niet naar de nationale eindronde van de Eerste Afdeling (later de Tweede Klasse. In 1904/05 won de club wel de Luikse reeks en mocht men naar de eindronde van de Eerste Afdeling, vooralsnog zonder succes. De volgende seizoenen haalde men telkens de eindronde en de ploeg werd telkens sterker. Dit resulteerde in 1909 uiteindelijk in de eerste kampioenstitel in de finale van de Eerste Afdeling, het tweede nationale niveau. Standard trad in 1909 zo voor het eerst aan in de hoogste nationale reeks, de Ere Afdeling. De naam werd in 1910 Standard Club Liégeois.

Na een mooie vijfde plaats het eerste seizoen, eindigde Standard daar echter meestal onderin de rangschikking. In 1913/14 eindigde men met 13 punten op een gedeelde voorlaatste plaats, samen met AA La Gantoise. Op 23 mei 1914 moest een testmatch beslissen wie voorlaatste zou worden. Standard verloor met 2-0 en degradeerde zo opnieuw. De Eerste Wereldoorlog brak echter uit en gedurende vijf jaar werd geen officiële competitie ingericht. Pas vanaf 1919 ging men weer van start. Standard eindigde meteen tweede in de Eerste Afdeling, na streekgenoot Tilleur FC. Het seizoen erop pakte de club al meteen weer de titel, en na twee seizoenen in de Eerste Afdeling keerde de club weer terug naar het hoogste niveau. Sinds deze promotie in 1921 zou Standard onafgebroken op het hoogste niveau blijven spelen.

Bij het 25-jarig bestaan in 1923 kreeg de club de koninklijke titel en werd Royal Standard Club Liège (R. Standard CL). Standard was ondertussen een degelijke middenmoter in de Ere Afdeling geworden. Halverwege de jaren 20 eindigde de club voor het eerst sterk, met van 1926 tot 1928 respectievelijk een tweede, een derde en weer een tweede plaats. Daarna zakte men wat terug, met toch weer derde plaats in 1934 en een tweede in 1936. Standard bleef echter een middenmoter tot na de Tweede Wereldoorlog. In 1952 wijzigde men de naam naar Royal Standard Club Liégeois. Na enkele knappe seizoenen afgewisseld met verschillende moeilijke seizoen werd men uiteindelijk in 1957/58 voor het eerst de landskampioen. Standard bleef nu een Belgische topclub en pakte in het decennium van 1961 tot 1971 nog vijf maal de titel, waaronder drie maal op rij op het eind van de jaren 60. Ook in de Beker van België was men enkele malen succesvol.

De naam werd nogmaals gewijzigd in 1972, nu tot Royal Standard de Liège. Tijdens de jaren 70 slaagde men er niet in een nieuwe titel te pakken. Het duurde tot 1982 eer de club weer succesvol was en zijn zevende titel behaalde. Ook Europees schitterde Standard dat seizoen. Als bekerwinnaar van het jaar voordien speelde men in de Europese Beker voor Bekerwinnaars, waar men doorstootte tot de finale. Deze werd echter op 12 mei 1982 verloren van FC Barcelona met 2-1. Ook in 1983 pakte men weer de landstitel

In 1984 bleek dat enkele dagen voor de Europese finale Standard tegenstander Waterschei had omgekocht om het kampioenschap van België te behalen. Bij dit schandaal waren verschillende bekende spelers betrokken, waaronder Eric Gerets. Trainer Raymond Goethals verhuisde naar Portugal om aan strafvervolging te ontkomen. Standard zakte weer wat weg en bleef de volgende decennia afwisselende resultaten neerzetten.

Standard fusioneerde in 1996 met buur RFC Seraing (stamnummer 17), die verdween. Met Sergio Conceicao haalde Standard in 2004/05 een internationale klasbak in huis. In januari 2006 won hij de Gouden Schoen 2005. In 2005/06 waren de titelambities van de club opnieuw hoog gespannen, de ploeg bevestigde als officieus herfstkampioen en trok nog de nodige versterking aan in de naam van Jorge Costa, een landgenoot en vriend van de Portugese kapitein van Standard. Doordat Anderlecht en Club Brugge het lieten afweten bleef Standard tot op de slotspeeldag in de running voor de titel, maar na een magere afsluitende 1 op 9 gaf Standard opnieuw een titel uit handen.

Daar moet maar eens verandering in komen, eindelijk moet Standard weer echt een tastbare prijs pakken. En daar hebben ze dus een Nederlandse trainer voor aangesteld:

Berjan Gerrits

Ik ben niet trots op mijn kop:shhh: maar dit is om het wat proffesioneler eruit te laten zien

Met daarin:

* De transfers

* Spelers voorstelling

Ik weet dat het alweer mijn zoveelste novelle is. Maar ik heb nu eindelijk internet op de pc, waar ik ook op FM. Dit zal veel tijd schelen en daarmee ook motivatie

Geplaatst
  • Auteur

logostandaardae4.jpg

De geschiedenis

Berjan Gerrits

Met daarin:

* De transfers

* Spelers voorstelling

Geplaatst

Veel geluk bij de vurigste club uit België! Maak er een spannend kampioenschap van, kblijf hem volgen!(y)

Geplaatst

Ziet er goed uit, dacht wel dat het 'Les Rouches' was ipv 'Le Rouches'

Geplaatst
  • Auteur

De vriendschappelijke wedstrijden:

vriendschappelijkewedstca2.png

Vooral de 0-0 tegen Juve maakte een indruk op mij. Eerste thuiswedstrijd en de sfeer, of zoals de Belgen zeggen, Ambiance was voortreffelijk. 10.000 Belgen schreeuwden hun ploeg naar de overwinning. Sorry jongens, nog even doorschreeuwen lijkt me.

Dan de selectie:

Keepers:

Rorys Aragon: De 24-jarige Ecuadoriaan is mijn eerste keeper. Hij is nog jong maar goed bestand tegen druk

Olivier Renard:De 27-jarige Belg maakt op mij een goede indruk. Maar hij zal toch als tweede doelman moeten fungeren, aangezien hij meevoetballend niet zo goe is

Jeremy de Vriendt Deze jongen is nog jong, hij zal ook op moeten draven met de reserves.

Onze verdedigers:

Xaviel: Deze 20-jarige Braziliaan heeft een grote toekomst voor zich, daarom geef ik hem speelminuten, maar niet te veel natuurlijk. Kom zeg, we moeten ook winnen hoor.

Coelho: Deze speler hebben we geleend van Porto. Kan ons helpen in de strijd om het kampioenschap.

Dante: Een Braziliaan van 22 jaar, deze speler wil ik graag houden voor de toekomst. Kan mee opkomen en goede voorzetten afleveren.

Deflandere: Overbodige Belg van 32 jaar oud. Kan onze jonge jongens moed inspreken. Maar daar houd het wel mee op.

Dupre: Hehe, eindelijk een Belg waar ik wat aan heb. 27 jaren jong en een zekerheidje in mijn defensie.

Sarr: Een fantastische voetballer, komt uit Senegal en heeft met zijn 22 jaren nog een leuke voetbalcarriere voor de boeg.

Felliani: Ik kreeg een goed bod voor hem, maar sportief is belangrijker voor mij. Kan ik goed gebruiken als mijn verlengstuk op het veld.

Middenveld:

Rapaic: 32 jaar, maar nog zooo bruikbaar. Kan goed van afstand schieten en vrije trappen zijn ook erg gevaarlijk, voor de tegenstanders althans.

Jovanovic: Nog niet erg kapot van, is 25 jaar oud en komt uit Servie. Wat mij betreft zetten ze hem het land uit.

Conceicao: 31-jarige Portugees, komt hier zijn zakken vullen. Maar mag van mij ook weg aangezien de jeugd voorgaat.

Defour: Veel om te doen geweest, ging weg bij Genk onder de wet van 79, maar Standard pikte hem op. Ook Ajax was in de run om hem over te nemen. Talent van Belgie. 18 jaar overigens

Dembele: Geen Moussa, maar Shirmana. 29 jaar oud en weinig talentvol. Noeste arbeider dat wel. Kon wel bij Feyenoord horen.

Junior: 24-jarige verdedigende middenvelder. Zal mijn schakel worden tussen verdediging en aanval, omdat hij ijzeren longen heeft.

Sa Pinto: Mag weg voor een goed prijsje, is met zijn 33 jaar te oud om mijn verjongingskuur te overleven.

Gerearts: Twee topaanbiedingen heb ik afgewezen, wat moet ik nog meer zeggen?

De aanvallers:

De Camargo: 23 jarige Braziliaan, tussen 3 en 4 maanden uitgeschakeld. Maar hij blijft een aanwinst over de verre toekomst.

Jovanovic: 25 jarige Serv, goede dribbelaar, maar niet de afwerker die ik zoek.

Lukunku: 30 jaar, goed afstandschot en kan aardig afmaken. Op hem rust voorlopig mijn vertrouwen en hoop.

Conclusie van mijn selectie:

We hebben een aardige selectie, maar we moeten nog meer kopen anders kunnen we RSCA en Brugge geen pijn doen. Gent kunnen we met deze selectie wel onder ons houden. Europees gezien slaan we geen gat in een pakje boter op deze manier.

De eerste vijf competitie wedstrijden:

eerstevijfwedstrijdvoorss6.png

Volgende update:
*Transfers
* CL voorronde
* Eerste vijf competitiewedstrijden plus verslag 

Geplaatst

Standard Luik is een onbekende club en dat is ook wel eens leuk als je daarmee gaat. Ik hoop op een beetje goede versterkingen en je hebt geen slechte voorbereiding gedraaid.

Geplaatst

Eindelijk een novelle met Standard !!

Ben benieuwd wat jij kan met deze club...

Alleen vraag ik mij af of Fellaini een verdediger is in FM07?

Verder leuke kern maar versterking is zeker nodig, vooraan zeker en vast

Geplaatst
  • Auteur
Alleen vraag ik mij af of Fellaini een verdediger is in FM07?

fellianiisverdedigermy6.png

De eerste 5 wedstrijden:

Wedstrijd 1

eerstewedstrijdmoeskroedb6.png

Een bar slechte wedstrijd die gelukkig geen verlies opleverde. We hadden nog niet eens onze bank opgezocht of Moeskroen stond al met 0-1 voor. Na de rust speelden we gelukkig iets beter en Jovanovic scoorde in de 92e minuut de 1-1. Een explosie van vreugde volgde, maar ik bleef stijf op de bank zitten. 1-1 is te weinig als je kampioen wild worden

Man of the match: Jovanovic, al was het maar wegens zijn goal

Wedstrijd 2, Gent uit

tweedewedstrijdgentuittm9.png

Wat een rotwedstrijd zeg. Iedere keer hadden we het betere van het spel, maar Gent was de effectievere vandaag. Maar die nieuwe aankoop is toch wel goed. Bolic scoort meteen in zijn eerste echte wedstrijd. Wel oud met zijn 34 jaar, maar dat geeft niet zoveel. Jammer is wel dat hij niet speelgerechtigd is voor Europa.

Man of the match: Steven Dufour, balvaardig en hij had enkele knappe infiltraties in huis

Wedstrijd 3, Galatasaray thuis, derde voorronde CL

standardgalatsaray21eerbo2.png

Wat een wedstrijd, wat een ambiance. Dit is nu CL-voetbal. De spanning was enorm. MAar het resultaat mag er zijn. In de hel van Turkije moeten we overeind blijven. En dat word moeilijk genoeg!

Man of the match: Rapaic, daar zijn geen twijfels over. Hij was gevaarlijk en lokte de strafschop uit.

Wedstrijd 4, Sint-Truiden thuis

derdewedstrijdcompetitiyp2.png

Hoe dit kan? Ik heb geen flauw idee. Het begon goed. Mijn nieuwe aanwinst Busic, 20 jaar aanvaller, scoorde uit een vlot lopende aanval. Ik ging er goed voor zitten. Maar binnen 4 minuten scoorde St Truiden 2 keer en mijn geleende keeper Vermeer was kansloos. Daarna hebben we de boel niet meer aan de gang gekregen. Kampioensschap is zo wel erg snel voorbij.

Man of the match: Niemand

Wedstrijd 5, SV Roeselare uit

vierdewedstrijdroeselaram8.png

Ik blijf me verbazen. Verliezen we thuis van een laaggeklasseerde, winnen we uit van een ploeg die nog niet verloren had. Roeselare is thuis namelijk een ploeg om terdege rekening mee te houden. We werden geholpen door Kpaka die scoorde. In zijn eigen doel wel te verstaan. In de 84e minuut scoorde hij weer in hetzelfde doel. Maar nu kon hij wel juichen. Tussendoor had Rapaic ons vlak voor rust in een zetel geholpen. We hebben onze eerste 3-punter binnen. We zijn klaar voor Turkije!!

Ik heb 3 spelers aangetrokken:

aangetrokkenspelers2006zo0.png

Vooral Eduardo is een leuke speler, clubs als AS Roma, Lyon en Arsenal zaten achter hem aan. Hij koos voor Roma, maar die kon hem niet betalen. Uiteindelijk ben ik de laatste die lacht.

Dit is zijn profiel:

profieleduardoqg7.png

Volgende update

* Volgende vijf wedstrijden

* Stand

Geplaatst

ziet er goed uit! blijf hem zeker volgen;)

Geplaatst

standard is één van de drie clubs ter wereld die ik haat, maar ik vind dat je moed hebt om ermee te beginnen. qua voorstelling is het overzichtelijk, maar eerlijk gezegd is je start in het kampioenschap slecht te noemen : gelijkspel thuis tegen moeskroen, verlies op gent, thuisverlies tegen st-truiden. buiten gent moet je dit allemaal simpel kunnen winnen.

maar succes verder en pas op voor één club : de grootste en prachtigste club van belgië RSC Anderlecht :mrgy:

succes

Geplaatst

Misschien dat het verstandig is om in de aankomende tranferperiode maar een paar spitsen te halen, die heb je geen al te beste tot je beschikking en 3 is te weinig eigenlijk, ik heb er 5 persoonlijk en een noodkracht in het tweede.

Geplaatst
  • Auteur

Goed dames en heren, tijd voor een update. Zoals de trouwe fans al wel weten gaat het niet erg goed met Standard. Men zit, zoals het spreekwoord zegt in de ''hoek waar de klappen vallen''. Lullige verliespartijen of wedstrijden waarin Standard geen vuist kan maken. Dat zit het vurige Standard publiek niet lekker en dus besloot men om niet mee te gaan naar Turkije alwaar Standaard een vuurproef te wachten staat. Doorstaat Standard die vuurproef dan zal Standard zich kunnen opmaken voor minimaal 6 wedstrijden op het hoogste Europees niveau.

Wedstrijd 6, Galatsaray uit, terugwedstrijd CL, heenwedstrijd: 2-1 Standard

78833389ug1.png

Weer een wedstrijd op een hoog niveau. Europees gezien kunnen we goede resultaten laten zien aan onze critici. We kwamen terug van 1-0 naar 1-1. Toen leek alles goed af te lopen. Maar de Turken bezitten over een 2e en 3e long en joegen ons in de tweede helft alle kanten op. Toch konden we de schade beperken tot 2-1 en strafschoppen gaven de doorslag. Wij waren veel koelbloediger en wonnen uiteindelijk.

De groepen A-D

groepsrondeindelingenstfz3.png

De groepen E-H

anderegroepsrondeclgroeqq0.png

Conclusie: Moeilijke groep met favorieten Liverpool en Celtic. Daarna komt Sporting en dan wij pas. Maar ik ben de laatste die dat erkend!

Wedstrijd 7: Germinal Beerschot thuis

vijfdewedstrijdgbathuisyd6.png

In vergelijking met de wedstrijd tegen Galatsaray speelden we met een totaal andere aanval. Vooral omdat ik vond dat we eindelijk de drie punten weer eens thuis moesten houden. Dat leek ook te gebeuren. Busic werd al in de 3e minuut onderuit getrokken in het strafschopgebied en we kregen een strafschop. Helaas werd hij te zwak ingeschoten door Eduardo. Dat kwam ons duur te staan, alhoewel we wel met een voorsprong gingen rusten. Nieuwkomer Busic kon de bal in het strafschopgebied aannemen en langs de keeper in het doel schieten. In de 63e minuut sloeg het noodlot toe. Busic kwam onzacht in aanraking met de Antwerpse doelman en moest het veld ruimen. 3 minuten later stond de 1-1 op het scorebord. De huurling van Wolfsburg, Abuda scoorde naar een goed genomen hoekschop. De wedstrijd bloedde daarna dood, ondanks mijn inbreng. Op het laatst speelde Standard met 4 spitsen en de dood of de gladiolen. 1-1 is geen resultaat om mee thuis te komen!! De supporters pikken het niet lang meer.

Wedstrijd 8, Lokeren uit

Uitgesteld wegens interland verplichtingen

Wedstrijd 9, Sporting thuis, 1e wedstrijd groepsronde CL

Voorbeschouwing

Dit is een wedstrijd, dames en heren, die heel belangrijk is voor heel Standard. Hier heeft men altijd al naar uitgezien. Vanavond is het zover, waar de oudere supporters al van droomden toen ze nog jong waren. En dit is een heel belangrijke avond voor Berjan Gerrits, de 30-jarige trainer. Hij staat voor de opgave om zijn team te prepareren op Sporting. Vooral op de dekselse Nani, de 19-jarige Portugees. Hem word een gouden toekomst voorspeld en hij wil zich in de kijker spelen op Europees grondgebied. Wat de toekomst brengen mogen? We zullen het zien!

Taktiek plus besprekingen:

voorbescouwingsportingtyo7.png

Zoals in mijn voorbeschouwing al te lezen was vrees ik vooral Nani. Deze man moet daarom een dubbele mandekking krijgen. Hij mag absoluut geen milimeter ruimte krijgen. Dat ik hiermee niet scoor maakt op zich niet uit. Een thuiswedstrijd beginnen met een gelijkspel bied perspectief voor de volgende wedstrijden.

De wedstrijd nummertje 9 dus he

1ewedstrjidgroepsrondecev9.png

Wat een zenuwslopende wedstrijd was dit zeg. Iedereen zat op het puntje van zijn stoel en de 90 minuten hebben 30 jaar van mijn leven gehaald. Ik had beter een vervend roker kunnen zijn. Maar we hebben het gered!! En Nani heb ik niet gezien afgezien van een schot wat goed gepakt werd door Vermeer, die de voorkeur kreeg boven mijn andere keeper. Prachtig resultaat, en mijn stoel is weer wat veiliger.

Tot zover mijn update, reacties zijn welkom!

Geplaatst

Screentje van je uitgaande transfers?

Je prestaties moeten beter... En ik denk dat je te verdedigend speelt...

Geplaatst
  • Auteur
Oranje onder bij Standard

De Nederlandse trainer kende een zeer droeve start van de competitie. De rode formatie won maar 1 wedstrijd in 6 competitiewedstrijden. De Nederlandse is daarvoor ter verantwoording geroepen. "Er is mij gevraagd of ik nog vertrouwen heb op een verbetering van de resultaten. En ik ben Nederlander dus ik heb eerlijk recht toe recht aan gezegd dat ik het somber inzie." Dat was voornamelijk de reden om Gerrits te ontslaan. Wie zijn opvolger zal zijn, is nog niet bekend. Hugo Broos is een van de gegadigden. Hij doet het momenteel slecht met Genk. Maar hij schijnt de ideale man te zijn.

Ik ga nog wel door met de Novelle, maar hopelijk krijg ik een baan in de Eerste Divisie van Nederland. We zullen nog wel zien!

Geplaatst
  • Auteur

Gerrits vind nieuwe club

Berjan Gerrits heeft niet lang stilgezeten. Hij word de nieuwe trainer van WillemII uit Tilburg. Tenminste dat meld de Brabander Courant. De Brabantse club staat op een teleurstellende 17e plek. " Ik kan nog niks zeggen, eerst moeten we voor 100% uitkomen, kwa financieen zal dat het grootste probleem zijn" aldus de voorzitter Hans Verbunt. Dit lijkt erop dat de onderhandelingen al in een ver stadium zitten. Word Vervolgd

Het is echt zo! Ik word trainer van WillemII. Daar ben ik erg blij mee, want WillemII heeft een goede selectie, en met de nodige geluk kunnen we in de beker nog wat betekenen. In de Competitie kunnen we proberen om degradatie te voorkomen. Pas dan kan ik een contractverlenging tegemoet zien.

Mijn selectie:

selectiejd0.png

Leuke selectie dus. Ik ben benieuwd wat ik ervan kan bakken!

Geplaatst

Ik ben ook benieuwd... Jammer dat het niet lukte bij Standard!!

Véél succes in ieder geval!!

Geplaatst

Je zou verwachten dat je toch wel een beetje krediet zou krijgen na de goede prestaties in Europa die je leverde. Succes bij Willem II.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]