Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

De laatste versie van FMM gemaakt door Jpee.

Een van de leuke nieuwe dingetjes is dat je schorsingen nu ook kunt verwijderen.

FMM2.14

Geplaatst
  • Auteur

Een van de leuke nieuwe dingetjes is dat je schorsingen nu ook kunt verwijderen.

FMM2.14

Geplaatst
  • Auteur

FMM2.14

Geplaatst

Voor wat voor patch? 7.0.1? 7.0.2

Geplaatst
  • Auteur
Voor wat voor patch? 7.0.1? 7.0.2

Je kunt FMM 2.14 gebruiken voor alle patches.

Geplaatst

Ik vind het een goeie, nu kan je tenminste een jeugdacademie enz aanpassen.(y), bij de volgende editie moest er nu nog zijn dat je de naam van het stadion kon veranderen, maar da zal wel bij dromen blijven.

Geplaatst

Die link als je het download krijg je geen FMM maar een of ander spel

zou je misschien de normaale link er neer zette

hij doet ut toch wel ik denk dat eerst ff wat verkeerd ging :P

Geplaatst

Is alleen schorsingen weghalen de nieuwe optie? toch wel meer hoop ik... Ik gebruik soms FMM als ik daar zin in heb.. maar dan word het al snel saai (dus als je ver bent in een game, en je het nog leuk hebt, en het ook nog leuk wilt houden :P, gebruik dan geen FMM :P)

Geplaatst

Kan je hiermee ook de regels van de competitie veranderen? Of kan dat gewoon met de originele editor?

Geplaatst
Kan je hiermee ook de regels van de competitie veranderen? Of kan dat gewoon met de originele editor?

Nee, dat kun je hier allemaal niet mee, je kunt hier een beetje klote met de spelers, bijvoorbeeld ze beter maken, of als ze geblesseerd zijn ze beter maken, reputatie verhogen, schorsing weg halen, relaties veranderen, contracten verlengen, loon veranderen, boos/blij maken enz. Ook kun je met een club de reputatie veranderen, stadion vergroten enz.

Geplaatst
komt wat je verandert direct te zien in t spel?

Ja, bijv. je maakt een speler die 20 is 5 jaar ouder, dan is dat meteen te zien in het spel!

Geplaatst

Als je bepaalde dingen van een club veranderd....blijft dat dan ook zo op t moment dat je een nieuwe game start? of geld t alleen voor deze game?

Geplaatst
Als je bepaalde dingen van een club veranderd....blijft dat dan ook zo op t moment dat je een nieuwe game start? of geld t alleen voor deze game?

alleen voor deze game

Geplaatst

ff een vraagje

hoe zorg ik dat als ik van een speler zijn stats heb veranderd dat deze zo blijven.

Bij mij blijven ze altijd een weekje goed en dan zakken ze een stuk en hebben allemaal rode pijltjes.

Geplaatst

Zou je het lijstje willen hanteren dat we hier normaliter voor gebruiken?

Naam van de download:

Omschrijving van de download:

Bron/Maker:

Downloadlink:

Screenshot (indien van toepassing):

Geplaatst
ff een vraagje

hoe zorg ik dat als ik van een speler zijn stats heb veranderd dat deze zo blijven.

Bij mij blijven ze altijd een weekje goed en dan zakken ze een stuk en hebben allemaal rode pijltjes.

Als je bijv. alles op 100 zet bij z'n statistieken, moet je ook de potential en current ability aanpassen( op 200 zetten) dan blijve deze even en dan veranderd alles in het spel(van statistieken) van 20 naar 17 of 16

Geplaatst

even een vraagje

stel je maakt een speler die 18 is 6 jaar ouder dan is hij 24 wordt hij dan ook beter of blijft dat net zo goed zoals hij was toen hij 18 was

Geplaatst
even een vraagje

stel je maakt een speler die 18 is 6 jaar ouder dan is hij 24 wordt hij dan ook beter of blijft dat net zo goed zoals hij was toen hij 18 was

Je veranderd alleen zijn leeftijd, dus in-game veranderd ook alleen zijn leeftijd, stats niet..

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]