Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Ik denk dat het vooral ligt aan de patches: je MOET patch 701 en 702 hebben geïstalleerd om de nieuwe update te gebruiken.

• Antwoorden 81
  • Weergaven 258
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Bij mij kun je wel een nieuw spel starten ermee, maar hij vindt de updates niet zoals Jacky Mathijssen naar club enz. Hoe kan dat ?

Geplaatst

Ik heb de update gedownload ... maar als ik hem installeer en dan fm omstart krijg ik een melding van:

" fm2007 is running dangerously low on memory, please quit and free up some memory. "

En ik kan nu dus nix meer doen :S ?

Ideeen ?

groetjes Maikel

Geplaatst

Doe wat de pc zegt, verwijder vanalles waar je niets aan hebt en/of de spellen die je niet meer speelt.

Geplaatst

jaah maar dat heeft er nix mee te maken ... want ik heb genoeg ruimte ...

het komt door die update.

Geplaatst

nou ik heb er geen last van hoor dat geen ruimte hebt misschien waar je die update in plaats moet je misschien iets weg halen of zo

Geplaatst
  • Auteur
jaah maar dat heeft er nix mee te maken ... want ik heb genoeg ruimte ...

het komt door die update.

De Update heeft er weinig mee te maken. Denk eerder dat het aan je pc ligt. Mijn tip: alles opnieuw installeren.

Geplaatst

Dit is de eerste keer dat ik patches en MU Updates download. Ik heb de patch7.0.2 succesvol gedownload. Alleen de MU Update krijg ik er niet goed in. Waar moet ik deze map plaatsen? Ik heb het spel zelf op de E-schijf staan maar heb ook een map onder C:\documents and settings\WindowsXP\Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2007.

Moet ik de patch op de E-schijf of op de C-schijf zetten en hoe zit het dan met de MU-update?

Geplaatst
Dit is de eerste keer dat ik patches en MU Updates download. Ik heb de patch7.0.2 succesvol gedownload. Alleen de MU Update krijg ik er niet goed in. Waar moet ik deze map plaatsen? Ik heb het spel zelf op de E-schijf staan maar heb ook een map onder C:\documents and settings\WindowsXP\Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2007.

Moet ik de patch op de E-schijf of op de C-schijf zetten en hoe zit het dan met de MU-update?

Je gaat naar Mijn Documenten/Sports Interactive/Football Manager 2007/ db En daat zet je hem in.:thumb:

Toen deed tie het bij mij perfect!

Geplaatst

Je gaat naar Mijn Documenten/Sports Interactive/Football Manager 2007/ db En daat zet je hem in.:thumb:

Dus de patch op de C-schijf onder db. En zet ik de MU Update dan ook onder db of moet die map in de map van de patch geplaatst worden?

Geplaatst

Volgens mij wel

Geplaatst
  • Auteur

Dus de patch op de C-schijf onder db. En zet ik de MU Update dan ook onder db of moet die map in de map van de patch geplaatst worden?

De patches hebben als het goed is een eigen installatie..hoef je helemaal niks aan te doen (op het installeren na). De update vervolgens in de mijn docu map (maar dat had je al gedaan).

Geplaatst
Je gaat naar Mijn Documenten/Sports Interactive/Football Manager 2007/ db En daat zet je hem in.

Bij mij staat er geen db :S

Geplaatst
Je gaat naar Mijn Documenten/Sports Interactive/Football Manager 2007/ db En daat zet je hem in.

Het is ook C:/Program Files/Sports Interactive/Football Manager 2007/data/db :checkit:

Geplaatst

Het is ook C:/Program Files/Sports Interactive/Football Manager 2007/data/db :checkit:

THX:thumb:

Geplaatst

ik heb nog een Vraag kan je deze update downloaden als je het spel gedownload hebt

Geplaatst
Je kan de update altijd downloaden maar of ie ook werkt is de vraag.

Jah want ik heb hem gedownload maar het blijft gewoon hetzelfde als ik nieuw game doe

Iemand een idee:cry:

Geplaatst

Dat zou dan ook waarschijnlijk kunnen , maar ik had hem bij mijn documenten niet program files:thumb:

Geplaatst

Ik heb de update uit post 1 gedownload en in de db gegooid, maar nou kan ik de editor niet openen. Ik krijg een foutmelding.

What to do?

Geplaatst
Ik heb de update uit post 1 gedownload en in de db gegooid, maar nou kan ik de editor niet openen. Ik krijg een foutmelding.

What to do?

Nieuw spel opgestart, maar géén nieuwe data. Versie 7.0.0, verder niks.

Help?

Geplaatst

Zou iemand hem via een andere mirror kunnen neerzetten, want anders moet ik 120 minuten wachten!

Geplaatst

Misschien AA Gent wat minder overraten? Die mannen winnen in Belgie alles...

(En blijkbaar moet je ook eens kijken naar ADO)

Geplaatst

Ik heb hem bij db gezet maar als ik een nieuw spel begin kan ik niet met deze update spelen:S

Wat moet ik doen?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]