Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,5k
  • Weergaven 44,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Haha, nog nooit zoveel verdedigers gezien bij de top-10. Tampa trouwens toch wel verrassend voor een goalie gegaan met #19 overall.

De Pens hebben een Finse verdediger gekozen, Olli Maata, die vorig seizoen in de OHL speelde en daar 32 punten bijeen schoot voor de London Knights

Geplaatst

Niet echt verrassend voor Tampa fans want wij wisten allemaal dat Yzerman een goalie wilde draften met 1 van zn 2 first rounders ;)

Geplaatst

Omdat ze vorige week ook al een goalie hebben aangetrokken.

Jordan Staal gaat naar de Canes, beetje jammer. Wel een goeie deal gemaakt, Brandon Sutter en Brian Dumoulin + de #8 overall gisteren voor Staal.

Geplaatst

Nou, het is de Oilers ook gelukt om eens een zeer gewilde UFA binnen te halen, Schultz heeft dan nog wel geen enkele NHL game gespeeld maar het is een goed teken dat ie ons boven de Canucks/Leafs van deze wereld kiest.

Geplaatst

Minny of Pitsburgh denk ik. Ook wel weer grappig, Radulov gaat na de laatste paar weken van afgelopen seizoen gewoon weer terug naar Rusland om daar 9,2 miljoen per jaar te vangen :p

Geplaatst
Bwoh, Minny for Stanley Cup glory...

Lol, buiten Suter is hun hele defense overrated en Parise is een geweldige aanvullende speler, maar niet iemand die je team gaat dragen en zeker niet voor dat geld

Ze zullen het wel beter doen, maar verder dan mss 1 playoff ronde zie ik ze niet komen

Geplaatst

Lijkt er dus op dat ze eindelijk een akkoord hebben gesloten :)

Geplaatst

Hopen dat de lockout over is, toch het enige nadeel aan de Amerikaanse sporten, voor de rest zijn ze superieur aan Europese sporten als voetbal qua regeling. Heb trouwens wel eens zin om wat NHL te gaan kijken, heb er vrijwel geen verstand van en ken ook maar een paar teams maar ik vind het echt prachtig om te zien.

Geplaatst

Hij is nu ook echt over, gelukkig pas over acht jaar kunnen er opnieuw problemen komen. De spelers die de afgelopen tijd in Europa hebben gespeeld keren deze week ook allemaal terug voor de trainingskampen.

Geplaatst

Wel wat veranderingen met de contracten, benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Geen frontloaded en ook geen super lange contracten. Luongo staat in de belangstelling van Florida, die echter weinig boeiends hebben om te traden. Toronto is de andere gegadigde, maar de clubs zwijgen voorlopig.

En nu maken blijkbaar alle teams die de play-off niet halen kans op de 1st pick...

Geplaatst

Wanneer begint het seizoen? Vanaf dit jaar maar eens gaan volgen, ook maar even een team uitkiezen om te supporten. :

Geplaatst

Jeuh, we gaan weer beginnen. 48 wedstrijden, 18 binnen de divisie en 30 in de Conference. Relatief weinig reizen dus, maar de Pens moeten wel twee keer naar Winnipeg.

1011_Pens-Logo-1024x768.jpg

Geplaatst

Oilers beginnen het seizoen met een uitwedstrijd tegen de Canucks, mooie kans om gelijk een statement te gaan maken over dit seizoen.

Geplaatst

Dit seizoen ook maar eens beginnen met volgen. Op welke zenders kun je het allemaal volgen?

Geplaatst

Ja dat is echt een groot voordeel, hoef ik niet alles te streamen.

Op welke dagen worden de games meestal gespeeld? Denk ik tweemaal per week ofzo.

Geplaatst

Gewoon heel de week door en dan verschilt het per team hoeveel wedstrijden ze dan moeten spelen.

Geplaatst

Hmm zelfde als NBA dus, dat bevalt me zeer goed. Lijkt sowieso wel veel op elkaar. 82 games normaliter, 30 teams. 2 conferences en 6 divisions. Enige wat ik niet begrijp is de puntenverdeling, krijg je bij een overtime loss 1 punt of hoe zit dat?