Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,5k
  • Weergaven 44,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
Wat een ellende, 82 wedstrijden sta je bovenaan in de Eastern Conference en dan tref ik in de play-off weer die pokke Trashers met die pokke Kovalchuk. Niet te geloven hoe vaak dat team wint in OT. Ik sta 2-1 achter in de serie en de 4e wedstrijd is niet te winnen (ja, ik ga er nu zelfs van cheaten) 12x op rij de wedstrijd overnieuw gespeeld (dus steeds het spel afsluiten en herstarten :evil:) en 9x winnen de Trashers in OT met 3-4, 2x winnen ze met 2-3 en 1x verlies ik de SO. Dat moet een bug zijn.

edit: 4-3 gewonnen, hoera.

In de playoffs heb je geen SO :cab:

Geplaatst
In de playoffs heb je geen SO :cab:

Sorry, het was wederom OT.

Ik ben voor komend seizoen als 29e ingeschat, maar moet wel even de Stanley Cup winnen van het bestuur. Ik heb alle dure aflopende contracten eruit gewerkt en heb nu 7 relatief jonge verdedigers over om mee te spelen.

2uy4lqw.png

Geplaatst

Er lukt de Oilers echt niks meer ;e maken ze met hun goalie eruit de gelijkmaker op 1 minuut van het einde, krijgen ze met 20 seconden te gaan alsnog een goal tegen weer :mrgy:

Geplaatst

Kreeg in de zomer na mn 2de seizoen het aanbod om Team Canada te coachen voor de World Cup :D dat kon ik niet laten liggen natuurlijk;

Enige probleem wat je hebt is dat je bijna téveel goeie spelers hebt en je moet er nog een goed werkend team van maken ook. Kwam uiteindelijk op deze line-up uit:

teamcanada.th.jpg

In de groepsfase gewonnen van Rusland (7-4), USA (3-0) en Slovakije (10-3) en simpel door. Daarna kwartfinale opnieuw tegen Rusland, dit keer gewonnen met 8-3. Maar dan het drama van de halve finale tegen Slovakije, waar ik dus daarnet nog 10 tegen inlegde.. In de eerste periode valt Crosby geblesseerd uit; op het eind van de 2de periode valt Brodeur ook uit en zet ik Luongo erin, die beslist vervolgens om elk shot van Slovakije binnen te laten ;e 45 seconden voor het einde kom ik 3-4 achter dus ik zet snel een extra aanvaller erin en Heatley maakt alsnog gelijk; tot halverwege OT Slovakije weer op hun 1e schot in OT de winning goal scoort.. 65-19 shots on goal en 4-5 verlies :*)

halvefin.th.jpg

Daarna verloren ze wel de finale van Zweden (5-3).

Geplaatst
Er lukt de Oilers echt niks meer ;e maken ze met hun goalie eruit de gelijkmaker op 1 minuut van het einde, krijgen ze met 20 seconden te gaan alsnog een goal tegen weer :mrgy:

Ik heb weer genoten, net zoals als van die andere mooie wedstrijden in januari ;e

Maar weer is EHM gaan spelen, daar halen we tenminste wel de playoffs :mrgy:

Geplaatst

Voor de 4e keer op weg naar de meeste goals :D Lightning heeft overigens maar 2 goals minder na 68 wedstrijden.

wchl44.png

Crosby, held

wo55e.png

Eindelijk weer eens:

jiken9.png

Geplaatst
Eerste periode enkel. Toen stond 't 3-0 Leafs ;e

De 2e was ook voor de Leafs, ondanks de tegengoal, maar de 3e was ongelofelijk. Alles viel goed voor de Sedin's en Burrows.

Geplaatst

Flinke trade net.. Dion Phaneuf naar de Leafs :| voor verdediger Ian White, en forwards Matt Stajan, Niklas Hagman en Jamal Mayers.

edit: en ze traden ook nog Vesa Toskala (G) en Jason Blake (F) naar Anaheim voor JS Giguere (G)..

Geplaatst
Flinke trade net.. Dion Phaneuf naar de Leafs :| voor verdediger Ian White, en forwards Matt Stajan, Niklas Hagman en Jamal Mayers.

edit: en ze traden ook nog Vesa Toskala (G) en Jason Blake (F) naar Anaheim voor JS Giguere (G)..

Ik zag het, Phaneuf die de Flames verlaat. Had ik niet gedacht.