Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Er is zeker beterschap te zien bij Tampa, maar we zijn imo nog een steeds een goeie goalie én een extra goeie verdediger verwijderd van een kans op playoff succes. En iedereen moet fit zijn allicht.

Ik heb btw de eerste 2 periodes gekeken, daarna was ik echt te moe (plus het stond 0-2). Zowiezo niet een heel boeiende wedstrijd imo, er werd vrij defensief gespeeld en gebeurde niet zo veel.

• Antwoorden 1,5k
  • Weergaven 44,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
Er is zeker beterschap te zien bij Tampa, maar we zijn imo nog een steeds een goeie goalie én een extra goeie verdediger verwijderd van een kans op playoff succes. En iedereen moet fit zijn allicht.

Ik heb btw de eerste 2 periodes gekeken, daarna was ik echt te moe (plus het stond 0-2). Zowiezo niet een heel boeiende wedstrijd imo, er werd vrij defensief gespeeld en gebeurde niet zo veel.

Zometeen om 12:00 de replay op ESPN, de 3e periode was echt de moeite nog waard, tot de 3-1 dan.

Geplaatst

Vannacht verloren van de shitty Devils door nog wel een goal van Kovalchuk. Nu kunnen we iig als we zo doorgaan volgend jaar een goede D-man draften (Adam Larsson _O_)

Geplaatst

Net even de Leafs zien knoeien tegen de Canucks, manmanman. Niet raar dat de Leafs het weer slecht doen, met een aardige keeper en 4 leuke spelers red je het niet.

Geplaatst

De Leafs hebben gewoon een top forward nodig, dan zie ik het ooit nog wel weer goed komen in Toronto.

Geplaatst

Bedoel je die slag van Avery? Dat hij wilde knokken maar dat die OIler er niks van wilde weten.

Ohja en Callahan :D

Geplaatst

Hah, net een mooie actie bij Kings @ Sharks. 1-3 voor de Sharks, de Kings scoren, maar de refs laten doorspelen. Bijna anderhalve minuut later volgt er pas een fluitsignaal, nota bene door een gaol van de Sharks. Videoreview en jawel, de Kings scoorden wel degelijk, 2-3 ipv 1-4 :)

Geplaatst
Bedoel je die slag van Avery? Dat hij wilde knokken maar dat die OIler er niks van wilde weten.

Ohja en Callahan :D

Smid wou juist knokken, maar dat wilde Avery in eerste instantie niet. Smid schaatst weg en die idioot begint opeens te vechten :cab:

Geplaatst

Haha ja zag het vanochtend op Around the Horn en daar verdedigden de meesten Avery nog geloof ik omdat Smid hem wel aan ziet komen en niet echt met zijn rug naar hem toe staat.

Geplaatst

Mja, dat mensen sowieso acties van Sean Avery goed praten :wall:

Geplaatst

Haha hoezo dat? Volg het eigenlijk pas vanaf de playoffs van vorig jaar en volg nu vooral de Rangers en de Canucks als mn fav. teams. Maar Avery heeft dus niet zo'n goede rep begrijp ik?

Geplaatst
Haha hoezo dat? Volg het eigenlijk pas vanaf de playoffs van vorig jaar en volg nu vooral de Rangers en de Canucks als mn fav. teams. Maar Avery heeft dus niet zo'n goede rep begrijp ik?

Avery is de grootste idioot die in de NHL rondloopt, youtube zijn naam maar anders.

Geplaatst
Zieke goal bij Flames vs Coyotes zeg :cab:

Net gemist, ben gaan slapen na de 1e periode.

edit: Hah, die zit er goed in ja (de 1-0)

Oilers weer een pak op de broek gehad zeg.

Geplaatst
Net gemist, ben gaan slapen na de 1e periode.

edit: Hah, die zit er goed in ja (de 1-0)

Oilers weer een pak op de broek gehad zeg.

Was wel een superslechte match vond ik :moop:
Geplaatst

NHL is trouwens wel heel erg close zie ik? Als ik naar de eindstanden kijk van vorig jaar valt het me op dat ook de beste teams nog aardig wat verliezen en dat je in de playoffs nog vaak genoeg de 7/8 seeded teams het ver ziet schoppen.

Geplaatst

Jup, dankzij de salary cap is er veel meer gelijkwaardigheid gekomen in de NHL. Geen superteams meer die alles winnen, of kneuzenteams die 60 keer verliezen. Iedereen kan van iedereen winnen of verliezen.

Geplaatst

Beetje zoals de NFL dus. Eigenlijk het leukste imo, zou leuk zijn als er ook bij het honkbal en basketbal meer gelijkwaardigheid zou zijn en teams als de Lakers en de Yankees niet alle sterren kunnen halen omdat ze de rijkste voorzitter hebben. (Al hebben ze in die sporten ook een salary cap maar die werkt weer anders dan in de NHL/NFL ofzo...?)

Geplaatst

[YOUTUBE]3tO_J5bSpko[/YOUTUBE]

Heb de wedstrijd van het jaar gemist blijkbaar :mrgy: hij komt wel straks nog eens op ESPN America zie ik, gelukkig maar.

Echt ongelofelijk. 7-7 na 2 periodes :cab: en achtergestaan met 2-0, 5-3 en 7-5 en telkens terugkomen en uiteindelijk nog winnen ook, IN Philly..

Die goalies van ons zijn wel niks waard, dat begint echt een probleem te worden maarja als Stamkos aan dit tempo blijft scoren :cab: en zeggen dat we niet eens Lecavalier en Gagne in de lineup hebben op dit moment..