Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,5k
  • Weergaven 44,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Zo, wat een knappe assist van Crosby bij de 2-1 net :) Hij had een 99,99% kans op een goal, maar hij geeft 'm af aan Kennedy, die een 100% kans had: Goal :)

Geplaatst

Godgloeiende..... vlak voor tijd de 4-4 nog tegen, al was de 4-3 erg dubieus. Ik had 5 euro op winst in regular time staan...

Geplaatst

Wat een bullshit die 4de goal van de Pens :cab: die ref fluit gewoon duidelijk voor de puck over de lijn gaat, dus geen goal. Waarom wordt ie dan alsnog toegekend? Zelfs die commentatoren snapten er niks van.

Geplaatst

2-1 in winst in Buffalo, onze angstgegner waar we de laatste 21 duels maar 4x van wonnen :cab:

wel heel nipt, 3de periode zat iedereen stikkapot.. 3de uitwedstrijd in 4 dagen, maar wel alle 3 gewonnen duss (d)

Geplaatst

Vind het zelf ook wel lastig om het altijd te volgen, vooral omdat er zovaak gespeeld wordt maar ook omdat ik de teams nog niet zo heel goed ken. Ken de sterspelers wel en toevallig de line-up van mn fav. teams Rangers & Canucks maar daar houdt het op.

2s8mtft.jpg

Zal voortaan wel elke week de standings postte anders, Pens zijn idd goed bezig. En de Dallas Stars, die zijn toch eigenlijk niet echt een top team?

Geplaatst

Hah, de Sharks pakken een SO zege bij de Flyers, die in OT letterlijk een honderste van de zege verwijderd waren. Ze scoorden de 5-4 wel, maar de puck was op het moment dat de klok op 0 sprong op de lijn en er niet over.

Shoot-out dus en die wonnen de Sharks. Sowieso een rare wedstrijd, haha.

Geplaatst

Zag het ook ja :P

Zit nu Pens-Leafs te kijken op ESPN overigens, Crosby is echt sick de laatste maand oid :cab:

Geplaatst

Crosby en de Pens blijven idd maar doorstomen. Nu de beste in de Eastern conference.

2vn3uqt.jpg

Geplaatst

Mensen die de SO goal van Linus Omark hebben gezien, wat een beauty was dat in zijn eerste game in de NHL _O_

Geplaatst

Leuk dat jullie dit zo volgen. Ik kijk alleen tijdens de OS naar ijshockey en vind het wel vet om naar te kijken. Alleen is de NHL iets moeilijker te volgen voor mij. Zend Sport 1 het ook uit? Of kijken jullie via streams?

Geplaatst
Leuk dat jullie dit zo volgen. Ik kijk alleen tijdens de OS naar ijshockey en vind het wel vet om naar te kijken. Alleen is de NHL iets moeilijker te volgen voor mij. Zend Sport 1 het ook uit? Of kijken jullie via streams?

Als je digitale tv hebt, dan kun je ESPN America ontvangen. Die hebben zeer regelmatig livewedstrijden uit.

Geplaatst

Inderdaad vind ik altijd fijn om te kijken dan blijf je een beetje op de hoogte die samenvattingen op NHL.com vind ik namelijk beetje te lang meestal.

Geplaatst

3 mijlpalen voor de Bolts gisteren, Stamkos scoorde zijn 100e goal, Lecavellier scoorde zijn 750e punt en die van Martin St. Louis schiet me even niet te binnen :mrgy: