Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[MU 4-1-3-2]

manchesterunitedtactiekmy3.jpg

Deze tactiek is gemaakt voor Manchester United,Ik heb nu al 18 matchen gespeeld en bijna alles gewonnen en 3 keer gelijk,je hebt goeie vleugels nodig,spitsen die het kunnen afmaken en een sterke centrale verdediging met een goede keeper.

Doelman:

Het best is een ervaren doelman in de Goal zetten,iemand zoals Van der Sar,Dida of Toldo omdat deze keepers al heel wat ervaring hebben en op hun best zijn tussen de 28-35,de tegenploeg kan soms wel wat kansen creëren en daarom heb je een goede doelman nodig die je recht kan houden.

De Verdediging

Goede centrale verdedigers zijn hier een vereiste,mensen die ballen opruimen en goed zijn in kopduels,ik heb hier geopteerd voor Vidic en Ferdinand. Op de linkerflank van de verdedigen heb ik gekozen voor Gabriel Heinze,deze Argentijn geeft goede lange passen en rukt soms op naar voren. Op de rechterflank van de verdediging staat Gary Neville,de ervaren engelsman ondersteunt de verdediging.

Het Middenveld

Zoals je al ziet aan de titel van mijn Tactiek speel ik met 1 middenvelder,de enigste verijste is iemand die goed kan passen(min. 15) en wanneer hij oprukt naar voren dat hij soms kan scoren of de beslissende pas geeft.

De aanvallende Middenvelders

Belangrijk zijn buitenspelers op de flanken zoals Cristiano Ronaldo en Ricardo Quaresma die ik aangekocht heb voor 22.3 M. Hun instelling volgen later in een screen,zij zijn de basis van je goedscorende spitsen,Cristiano Ronaldo gaf al 11 assists. Beiden maken veel acties en vinden redelijk veel de spitsen die het dan nog maar moeten afwerken. Dan heb je nog de AMC,voor deze plaats koos ik voor Paul Scholes. Scholes gaat veel mee naar voren en heeft daarenboven nog een mooi schot in zijn voeten en is redelijk veel de aanleiding voor een gevaarlijke kans.

De Spitsen

Voor deze plaatsen heb ik gekozen voor Louis Saha en Wayne Rooney,beiden scoorden al respectieflijk 18 en 14 keer. Wayne Rooney staat als Targetman aangeduid en als Saha een kans krijgt laat hij die nauwelijks liggen.

Download hier

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst
  • Auteur

[MU 4-1-3-2]

Deze tactiek is gemaakt voor Manchester United,Ik heb nu al 18 matchen gespeeld en bijna alles gewonnen en 3 keer gelijk,je hebt goeie vleugels nodig,spitsen die het kunnen afmaken en een sterke centrale verdediging met een goede keeper.

Doelman:

Het best is een ervaren doelman in de Goal zetten,iemand zoals Van der Sar,Dida of Toldo omdat deze keepers al heel wat ervaring hebben en op hun best zijn tussen de 28-35,de tegenploeg kan soms wel wat kansen creëren en daarom heb je een goede doelman nodig die je recht kan houden.

De Verdediging

Goede centrale verdedigers zijn hier een vereiste,mensen die ballen opruimen en goed zijn in kopduels,ik heb hier geopteerd voor Vidic en Ferdinand. Op de linkerflank van de verdedigen heb ik gekozen voor Gabriel Heinze,deze Argentijn geeft goede lange passen en rukt soms op naar voren. Op de rechterflank van de verdediging staat Gary Neville,de ervaren engelsman ondersteunt de verdediging.

Het Middenveld

Zoals je al ziet aan de titel van mijn Tactiek speel ik met 1 middenvelder,de enigste verijste is iemand die goed kan passen(min. 15) en wanneer hij oprukt naar voren dat hij soms kan scoren of de beslissende pas geeft.

Belangrijk zijn buitenspelers op de flanken zoals Cristiano Ronaldo en Ricardo Quaresma die ik aangekocht heb voor 22.3 M. Hun instelling volgen later in een screen,zij zijn de basis van je goedscorende spitsen,Cristiano Ronaldo gaf al 11 assists. Beiden maken veel acties en vinden redelijk veel de spitsen die het dan nog maar moeten afwerken. Dan heb je nog de AMC,voor deze plaats koos ik voor Paul Scholes. Scholes gaat veel mee naar voren en heeft daarenboven nog een mooi schot in zijn voeten en is redelijk veel de aanleiding voor een gevaarlijke kans.

De Spitsen

Voor deze plaatsen heb ik gekozen voor Louis Saha en Wayne Rooney,beiden scoorden al respectieflijk 18 en 14 keer. Wayne Rooney staat als Targetman aangeduid en als Saha een kans krijgt laat hij die nauwelijks liggen.

Download hier

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst
  • Auteur

[MU 4-1-3-2]

Doelman:

De Verdediging

Het Middenveld

De Spitsen

Download hier

Geplaatst

Leuk dat je de tactiek met ons deelt, maar waarneer je wil dat wij hem gaan gebruiken zal je hem eventjes moeten uploaden. Dit kan bijvoorbeeld via Sendspace.

Ook zou ik graag je prestaties aan het einde van het seizoen zien, omdat ik dan zelf een goed beeld kan vormen van de tactiek. Want ik vind persoonlijk 18 wedstrijden nog niet heel veel.

Geplaatst
  • Auteur
Leuk dat je de tactiek met ons deelt, maar waarneer je wil dat wij hem gaan gebruiken zal je hem eventjes moeten uploaden. Dit kan bijvoorbeeld via Sendspace.

Ook zou ik graag je prestaties aan het einde van het seizoen zien, omdat ik dan zelf een goed beeld kan vormen van de tactiek. Want ik vind persoonlijk 18 wedstrijden nog niet heel veel.

Dat was ik van plan hoor,ging ik samen met screens doen. ;)

Edit: waar kan ik mijn opgeslagen matchen terugvinden,anders upload ik er wel een paar om aan te tonen aan jullie hoe mijn tactiek speelt in het spel ;)

Geplaatst
  • Auteur

Screen toegevoegd,later volgt de downloadlink met een paar matchreplays ;)

Op het einde van het seizoen zal ik de statistieken ook eens tonen ;)

Geplaatst

Heb hem uitgeprobeerd met PSV. In de competitie gaat het uitstekend, win bijna alles met 3 doelpunten verschil, Europees in de CL 4e geworden in een poule met Man U, AEK Athene en Benfica.

Geplaatst
  • Auteur
Heb hem uitgeprobeerd met PSV. In de competitie gaat het uitstekend, win bijna alles met 3 doelpunten verschil, Europees in de CL 4e geworden in een poule met Man U, AEK Athene en Benfica.
Leuk om te weten,Jammer dat het wat minder gaat in CL,bij mij gaat het lekker in CL,zit nu in kwartfinale tegen Bayern Munchen ;)
Geplaatst

Hmm, ik vind het niet logisch dat je buitenspelers in balbezit naar binnen trekken... In mijn ogen zou het juist andersom moeten, met een pijltje naar buiten. Als je balbezit hebt wil je immers dat ze het veld breed houden, anders krijg je dat kluitjes-voetbal van de F-jes...

Geplaatst
Hmm, ik vind het niet logisch dat je buitenspelers in balbezit naar binnen trekken... In mijn ogen zou het juist andersom moeten, met een pijltje naar buiten. Als je balbezit hebt wil je immers dat ze het veld breed houden, anders krijg je dat kluitjes-voetbal van de F-jes...

Is het gat tussen MC en Verdediging niet veel te groot. Als ze dan met een 451 gaan spelen wordt je overlopen op het middenveld hoor.

Geplaatst
  • Auteur

Is het gat tussen MC en Verdediging niet veel te groot. Als ze dan met een 451 gaan spelen wordt je overlopen op het middenveld hoor.

Nee,Carrick vangt de spitsen goed op,wanneer ze met lange ballen spelen heb ik Heinze en Neville op de flanken die aardig kunnen wegkoppen.Wanneer ze door het centrum trekken moeten ze Vidic en Ferdinand(Beiden +15 voor tackelen,Heinze zelf 20) voorbij. De pijltjes zorgen er juist voor dat er veel steekballetjes of voorzetten worden gegeven op de flanken zodat de Spitsen heel wat kansen krijgen,door het centrum heb je dan Paul Scholes die regeert en afentoe raak op doel trapt. De buitenspelers zijn 2 goede dribbelaars en maken dus soms de actie om dan naar binnen te snijden en de ultieme pas te geven aan Wayne Rooney bijvoorbeeld.

--------------------------------------------------------------------------

Ik load in de loop van de dag wel wat Matchen up ;) Waarschijnlijk de 5-1 tegen Barcelona,de 5-1 tegen Chelsea en nog wat andere ;)

Edit: Rooney scoorde nu al 39 keer in 44 matchen,Saha vond 31 keer de netten en Christiano Ronaldo gaf al 22 assists ;)

Geplaatst

laat gewoon even een hele reeks van je uitslagen zien...dus de uitslagen die je onder wedstrijden ziet staan.

Geplaatst

ff nog een vraagje. wie heb je ingesteld voor de vrijetrappen/corners etc etc. wil je dat ff allemaal hier neerzetten of ff screen maken? alvast bedankt;)

Geplaatst
  • Auteur
ga deze tactiek zeker proberen! ben je kampioen geworden?
Ik ben kampioen geworden en speelde 3 halve finales (CL,FA,LC) :) Een screen van de vrijetrappen etc.. komt er ook nog ;)
Geplaatst

mooi resultaat! heb je trouwens nog wat instellingen veranderd zodat het beter loopt? ik heb nou net de voorbereiding van het seizoen erop zitten. alles gewonnen maar niet echt overtuigend! als je betere instellingen hebt wil je die dan hier ff neerzette ajb? alvast bedankt;)

Geplaatst
  • Auteur
mooi resultaat! heb je trouwens nog wat instellingen veranderd zodat het beter loopt? ik heb nou net de voorbereiding van het seizoen erop zitten. alles gewonnen maar niet echt overtuigend! als je betere instellingen hebt wil je die dan hier ff neerzette ajb? alvast bedankt;)
Ja,ik heb wel nog wat dingen verandert maar dat was alleen maar nav tranfers :)
Geplaatst

De eerste resultaten van het seizoen zijn echt goed!

Tottenham- Manc 0-2

Manc- Everton 2-0

Fulham-Manc 0-1

Manc- Bolton 2-0

Benfica-Manc 1-3 (spelers als ronaldo en rooney kregen rust!)

Manc- Charlton 3-0

Tot nu toe loopt het goed!

Wil je morgen ff update wat je allemaal hebt gedaan en welke spelers je hebt gekocht? zou wel leuk zijn;)

Geplaatst
  • Auteur
De eerste resultaten van het seizoen zijn echt goed!

Tottenham- Manc 0-2

Manc- Everton 2-0

Fulham-Manc 0-1

Manc- Bolton 2-0

Benfica-Manc 1-3 (spelers als ronaldo en rooney kregen rust!)

Manc- Charlton 3-0

Tot nu toe loopt het goed!

Wil je morgen ff update wat je allemaal hebt gedaan en welke spelers je hebt gekocht? zou wel leuk zijn;)

vandaag komt er update van wat ik allemaal al gepresteerd heb met Manchester + de tactiek die ik nu gebruik met enkele transfers die ik gedaan heb.

Edit: ben eens benieuwd wie je topscorer op dit moment is ? ik gok rooney al kan het Saha ook zijn :)

Geplaatst

Mijn topscoorder is tot nu toe quaresma! met 4 doelpunten.

Rooney heeft er 3 inliggen en saha pas 2 doelpunten. Heb ook soms wat basisspelers rust gegeven dus reserves hebben ook wat goaltjes meegepikt.

Ik heb tot nu toe alleen quaresma gekocht maar ben van plan voor volgend seizoen wat nieuwe spelers te halen.

ik zit te denken aan:

Klose (contract loopt af dus gratis)

Dani Alves

Pirlo

Albiol (Valencia)

Dat zullen wel goede versterkingen zijn denk?! moet alleen wel wat spelers verkopen om hun te halen!

ik zal je update straks checke:D

Geplaatst
  • Auteur
Mijn topscoorder is tot nu toe quaresma! met 4 doelpunten.

Rooney heeft er 3 inliggen en saha pas 2 doelpunten. Heb ook soms wat basisspelers rust gegeven dus reserves hebben ook wat goaltjes meegepikt.

Ik heb tot nu toe alleen quaresma gekocht maar ben van plan voor volgend seizoen wat nieuwe spelers te halen.

ik zit te denken aan:

Klose (contract loopt af dus gratis)

Dani Alves

Pirlo

Albiol (Valencia)

Dat zullen wel goede versterkingen zijn denk?! moet alleen wel wat spelers verkopen om hun te halen!

ik zal je update straks checke:D

Klose lijkt me inderdaad een goede aankoop,dani alves ook want neville wordt in het 2de jaar wat te oud. Iemand op de plaats van scholes,Pirlo is daarvoor een goede keuze. ;) ik zou rossi verkopen voor 30 M ofzo wanneer hij terugkeert van huurbasis. als je goed gepresteert hebt het eerste seizoen kan je geld vragen aan het bestuur ;)
Geplaatst

Dat van rossi is een goed idee! komt er wat geld binnen. ik heb smith dit jaar uitgeleend aan sevilla en hij doet het daar vrij goed dus ik heb over hem nog geen beslissing genomen.

Zit nu ook te denken om volgend jaar Jesus Navas te halen. goede jonge rechtsbuiten als invaller voor Quaresma.

Chelsea doet het bij mij in de competitie echt zo goed!

Ik heb 7wedstrijden gewonnen 1 gelijk

Chelsea 6gewonnen 2gelijk (arsenal, liverpool al gehad!)

Hun hebben Toni, Cambiasso, Lucio gekocht dat team is echt zo goed!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]