Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
Dat van rossi is een goed idee! komt er wat geld binnen. ik heb smith dit jaar uitgeleend aan sevilla en hij doet het daar vrij goed dus ik heb over hem nog geen beslissing genomen.

Zit nu ook te denken om volgend jaar Jesus Navas te halen. goede jonge rechtsbuiten als invaller voor Quaresma.

Chelsea doet het bij mij in de competitie echt zo goed!

Ik heb 7wedstrijden gewonnen 1 gelijk

Chelsea 6gewonnen 2gelijk (arsenal, liverpool al gehad!)

Hun hebben Toni, Cambiasso, Lucio gekocht dat team is echt zo goed!

In mijn game zijn zei inderdaad ook zo sterk maar wat wil je met Abramovic aan het roer. Met mijn tactiek won ik eens van Chelsea met 5-1 :) Louis Saha vond toen 4 keer de netten :banana: Jesus Navas lijkt me geen slechte aankop maar ik zou zeker een vervanger zoeken voor Scholes want in het 2de jaar verzwakt hij echt. Over een uurtje of 2 komt er een update + prijzenkast. (waarschijnlijk 2 keer PML en Community Shield) want ik ben uitgeschakeld door Chelsea in CL.
Geplaatst
  • Auteur

Prestaties

Barclays Premier League

.premier%20league_b.jpg

1. Seizoen 2006-2007

1. Seizoen 2007-2008

Community Shield

community_shield.jpg

1. Seizoen 2007-2008

1. Seizoen 2008-2009

Champions League

Logo%20Champions%20League.jpg

Halve finale. Seizoen 2006-2007

Halve finale. Seizoen 2007-2008

League Cup

enleaguecup.jpg

vierde ronde. Seizoen 2007-2008

FA Cup

fa-cup.jpg

Halve finale. Seizoen 2007-2008

Geplaatst

5-1 winnen tegen chelsea dat is echt klasse! hoop dat het mij ook lukt!_O_

Ik zou zo graag Kaka willen als vervanger van Scholes maar die lijkt mij onhaalbaar. dus ik zal een goede aanvallende middenvelder moeten gaan scouten.

mijn favo opstelling op dit moment van manchester zou er zo uitzien:

vd Sar

Alves...........Ferdinand................ Vidic........... Heinze

................................ Pirlo......................................

Quaresma.....................Kaka..........................Ronaldo

Klose........................Rooney

:thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Update

mutactiekwd1.png

Zoals je kan zien op de screen zijn er heell wat transfers gebeurd. Giuseppe Rossi is vertrokken voor een slordige 27 M,Heinze voor 8.25 M,Alan Smith voor 5.25 M,Wes Brown voor 3 M en Silvestre voor 4.4 M. Hiermee had ik heel wat geld te besteden. mijn eerste aankopen waren Ocar Ustari,Renato Augusto en Bojan. Deze 3 spelers had ik al gecontracteerd voor de transferperiode en kwamen MU versterken op 1 Juli 2007. Oscar Ustari moest de oude van Edwin van der Sar doen vergeten,Bojan was een aankoop voor later wanneer Saha wat te oud zou worden,echter maakte hij dit jaar ook al enkele mooi invalbeurten. Renato Augusto was mijn keuze voor op de plaats van Paul Scholes te spelen,het 20 jarige braziliaans wonderkind zou het moeten gaan waar maken. Na vele onderhandelingen kwamen Guardado en Marcelo MU niet versterken,ze hadden geen zin in een trip naar de engelse stad. Er werd een heftig duel uitgevochten voor Chiellini tussen de engelse clubs maar ook nu greep MU naast de italiaanse speler. Uiteindelijk wist MU Asier Del Horno te strikken voor een slordige 16.75 M,hij werd mij aanbevolen door mijn scouts aangezien Heinze was vertrokken en O'Shea niet zo goed was. In de 2de transfersperiode van het seizoen wist ik Antony Van den Borre en Celsinho nog te strikken,die eerste kreeg meteen een basisplaats en Gary Neville werd naar de bank verdrongen,Celsinho die heeft nog een werkvergunning en kan bijgevolg nog niet spelen. Met deze nieuwe spelers zou ik het seizoen aanvatten,het bleek uiteindelijk een goed team met Carrick,Augusto en Quaresma die ontbolsterden en Saha en Rooney die het net makkelijk vonden heb ik heel wat mooie prestaties bijéén gehaald. In de PML is er nog een spannend duel tussen MU,Liverpool en Chelsea voor de titel. De tactiek werd uiteraard een stukje gewijzigd en bijgevolgd de spelersinstellingen ook,Del Horno nam vanaf nu de vrije trappen,Van den Borre nam de corners voor zijn rekening en dit loonde in meer goals op stilstaande fases. Hieronder valt de update van de tactiek te downloaden. nog één nieuwtje: Lucas is aangekocht voor volgend seizoen,mijn scouts schatten hem beter in als Michael Carrick en daarom deze aankoop.

Download hier de MU 4-1-3-2 V1.1

Geplaatst

Ik zal de tactiek eens gaan downloaden en proberen op mijn team. Ik scoor idd te weinig met corners en vrijetrappen!

Maar je hebt wel een super goed team met grote talenten!

nou als ik weer wat nieuws heb met resultaten of tranfers dan laat ik het je weten!:D

Geplaatst

ik snap helemaal niks van dit spel. aan het begin krijg ik geen tegen doelpunten en staan we goed en nu krijg ik ineens per wedstrijd 3tegen doelpunten:S

sta 0-3 voor en na rust word het ineens 3-3:S

en in beker krijgen ze rode kaart en ineens score ze er 3

wat een kut spel dit

Geplaatst
  • Auteur
ik snap helemaal niks van dit spel. aan het begin krijg ik geen tegen doelpunten en staan we goed en nu krijg ik ineens per wedstrijd 3tegen doelpunten:S

wat een kut spel dit

Gekende frustratie,overkomt mij soms ook maar in het echt gebeurt het ook soms zie naar real-espanyol vorig weekend. ;) hoe zijn je uitslagen op dit moment nu?

ps: Aartsrivaal Chelsea verslagen met 3-1,goals waren van Ronaldo,Bojan en Scholes :) ik sta nu 4 punten los met nog 2 matchen te spelen in de PML :banana:

Edit: ik kan de titel nu pakken op Liverpool,zij staan 2de dus dat zou een fantastische klap zijn voor Benitez en co. :)

Geplaatst
  • Auteur

wat een kut spel dit

Speel je nu nog verder ?
Geplaatst

dat van espanyol was logisch. die zaten met de gedachte bij de uefa cup finale en die hadden een paar basis spelers op de bank zitten. ik speel met mijn beste elftal en ineens blijven er maar doelpunten komen.

Lyon-Manc Rust: 0-3 Einds 3-3

Everton-Manc sta 1-2 voor niks aan de hand. everton krijgt rode kaart. dus ik dacht ach makkelijk scoren ze ineens de 2-2 en de 3-2

Manc-Arsenal 1-0 maar werd compleet weggespeelt

Manc-Chelsea 1-6 nou spreekt voorzich?

Liverpool-Chelsea 3-0 mijn verdediging en keeper kunnen ineens niks meer

dit spel klopt toch echt niet? met zo'n verdediging zoveel tegendoelpunten dat is onmogelijk

Geplaatst
  • Auteur
dat van espanyol was logisch. die zaten met de gedachte bij de uefa cup finale en die hadden een paar basis spelers op de bank zitten. ik speel met mijn beste elftal en ineens blijven er maar doelpunten komen.

Lyon-Manc Rust: 0-3 Einds 3-3

Everton-Manc sta 1-2 voor niks aan de hand. everton krijgt rode kaart. dus ik dacht ach makkelijk scoren ze ineens de 2-2 en de 3-2

Manc-Arsenal 1-0 maar werd compleet weggespeelt

Manc-Chelsea 1-6 nou spreekt voorzich?

Liverpool-Chelsea 3-0 mijn verdediging en keeper kunnen ineens niks meer

dit spel klopt toch echt niet? met zo'n verdediging zoveel tegendoelpunten dat is onmogelijk

Gek hoor,wie staat er in de verdediging en probeer anders weer de oude tactiek,het kan zijn dat de V1.1 niet werkt bij jou omdat hij aangepast aan transfers van mij ;)
Geplaatst
  • Auteur

De tactiek gaat nu echt heel goed,ik heb natuurlijk een fantastisch team :)

DM: Ustari

VL: Del Horno

VR: Dani Alves(Backups: Neville en Van den Borre)

VC: Gerard Piqué

VC: Rio Ferdinand

MC: Lucas(Gremio,hij doet het echt fantastisch !)

AML: C. Ronaldo

AMR: Quaresma

AMC: R. Augusto

S: Saha

S: Rooney

Saha scoorde al 16 keer in 17 wedstrijden en kon in een wedstrijd al 2 Hattricks veroorzaken :) MU heeft zich bijna geplaatst in de CL,staat 3 punten voor in de PML en heeft dit jaar al de community Shield gewonnen :) De grootste overwinning van dit jaar was 5-0 op Leeds,andere belangrijke uitslagen waren:

3-3 (V. Arsenal)

2-1 (V. Liverpool)

3-1 (V. Monaco)

4-2 (V. Tottenham)

1-2 (V. Chelsea)

Geplaatst

Nou ik ben met jou tactiek een nieuwe carriere begonnen bij Barca en heb mijn eerste jaar erop zitten.

Kampioen geworden

Finale Champions League verloren tegen Chelsea

en bekerfinale gewonnen tegen Valencia

Ik heb flink wat nieuwe spelers gekocht en mijn selectie ziet er als volgt uit:

Ustari

Valdes

Puyol

Zaccardo

Pernia

Barzagli

Marquez

Edmilson

Zambrotta

Xavi

Messi

Robben

Ronaldinho

jesus Navas

dos Santos

Iniesta

Saviola

Bojan

Eto'o

Zoals je ziet heb ik veel nieuwe namen en volgend jaar komt zeker weten fernando torres.

Mijn staff heb ik ook uitgebreid en alles heeft bij mij nu 4sterren de training gaat echt perfect de spelers worden zeer snel beter en beter.

Hopelijk krijg ik een mooi tweede seizoen

Geplaatst

4 sterren training is bij Barca zeker te weinig, met Nac kan je al makkelijk 5 sterren training hebben voor enkele dingen niet dan.

ON: Ik ben niet zo weg van naar binnen trekkende buitenspelers, wordt het dan niet zo'n rommel-geluk-partij door 't midden ?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]