Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wildwestkapitalisme; Chelsea naar de kloten!

Aanbevolen reacties

Geplaatst
met alle respect voor je goede verhaal, maar vind je jezelf niet diept triest als je als volwassen man een spelletje speelt (over fanatiek trouwens) en dan een verhaal erover gaat schrijven? dan heb je of geen hobby's of geen leven of het ontbreekt je aan beide

ai, ik ben ook al volwassen, zal ik maar senl FM van mijn computer gooien? Straks heb ik geen leven...

Ik ben begonnen met de novel te lezen, zit al aan pagina 5. Prachtig geschreven, leest makkelijk, grappig. Het is gewoon een schitterend idee.

• Antwoorden 363
  • Weergaven 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Wat maakt het nou uit of je volwassen bent. Peter dit gaat helemaal nergens over. Laat hun ook lekker FM spelen!!

Geplaatst

Sinds wanneer hebben alle mensen met heel weinig posts zo'n grote mond hier op MU ? Valt me echt op de laatste tijd.

On:

Het is nog steeds leuk, en word steeds leuker hoe verder je Chelsea het dal in jaagt. Ga zo door ! :thumb:

Geplaatst

Fantastisch echt waar heerlijk hoe je Chelsea helemaal de grond in boord ik mag hun echt niet en het idee is nog eens origineel ook

Ga door zo !!

Geplaatst

Ik heb dan nog niet veel berichten geschreven maar deze novelle is schitterend... Echt origineel om zo'n club ten gronde te brengen.

Maar alle zieligheid van Peter ten top, iedereen heeft zo zijn hobbies.. Er zijn ook volwassen mannen die ervan houden om op plastic 'duiven' te schieten... Ook niet heel erg zinnig maar ieder zijn smaak...

Prospar, veel succes met het amateuriseren van Chelsea, ik lees elke dag met plezier je verrichtingen!

Geplaatst

Is je bedoeling Prospar om ze helemaal naar de laagste league te brengen of is de eerste divisie van Engeland ook goed genoeg?

Geplaatst
Is je bedoeling Prospar om ze helemaal naar de laagste league te brengen of is de eerste divisie van Engeland ook goed genoeg?

Als je goed leest is ie al 3 keer gedegradeert, dit betekend dat ie in de League Two zit, één divisie boven de Conference, het laagste Engelse prof niveau

Geplaatst
  • Auteur

Ik wil ze helemaal wegwerken uit het betaalde voetbal. Dus dat betekent nog drie keer degraderen.

Als je goed leest is ie al 3 keer gedegradeert, dit betekend dat ie in de League Two zit, één divisie boven de Conference, het laagste Engelse prof niveau

Klopt. Ik ga ervoor om ze helemaal uit het Engelse profvoetbal te doen verdwijnen, om hun stadion naar de kloten te helpen, om de hele infrastructuur te verzieken, de selectie te verneuken, kortom de hele club kapot te maken.

Geplaatst

Onder de National Conference zitten ook nog de Conference North en South. Dat zijn de laatste profniveau's.

Prospar: Schitterend werk ! _O_ Ongelofelijk dat het bestuur je contract steeds verlengt. :mrgy:

Geplaatst

Echt een geweldige Novelle dit :P;)

Zodra je Chelsea in de Conference North/South geholpen hebt ga je dan ook stoppen?

Geplaatst

Behoorlijk knappe prestatie!:clap: Ik heb het ook eens met Feyenoord geprobeerd (omdat feyenoord ZWAAR overrated is in FM), maar werd na een half seizoen ontslagen.

Keep it up!:checkit:

Geplaatst

Nu jij weg bent uit de premiership, is er nu een andere topploeg opgestaan? ben ik eigenlijk wel benieuwd naar...

Dikke lol is deze topic, ik lees hem met veel plezier. Niet ontslagen worden hé! :P

Geplaatst
Ik neem dat dit topic op

link

ook van jouw is of wat?

is idd exact hetzelfde :whistle: Maar enkele post terug vraagt hij wel om zijn naam te laten veranderen in Demosthenos (oid). But anyway:

Keep it up:checkit:

Geplaatst

Wrm is dat verboden?

1. Ik maak geen reclame

2. Ik vraag alleen maar of degene weet dat er nog zo'n zelfde dagboek is :S

Geplaatst

Ok sorry njah mischien moet je dat dan nog ff aanpassen bij de regels van Man-Utd staat er niet echt duidelijk.

Nu maar weer posten over het dagboek zelf :checkit:

Anders verwijder je mijn berichten maar (y)

Geplaatst
Ok sorry njah mischien moet je dat dan nog ff aanpassen bij de regels van Man-Utd staat er niet echt duidelijk.

Nu maar weer posten over het dagboek zelf :checkit:

Anders verwijder je mijn berichten maar (y)

Maakt niet uit, nu weet je het voor de volgende keer. Overigens is de link al verwijderd, dus probleem opgelost. Nu maar weer ontopic:)

Mooi gemaakt hoor Prospar, je moet er maar opkomen! Fijne verhalen, goed geschreven, een genot om te lezen.:)

Geplaatst

Geweldig, heb het in een paar uurtjes gelezen. Wat een prachtig verhaal

Geplaatst
  • Auteur

Eh ja, op die andere, niet nader te benoemen site, heb ik dit verhaal ook gepost, alleen onder een andere naam dus.

Geplaatst

tip voor een erge nederlaad speel zo:

-----------------Keeper--------------------

-----AM-----AM-----AM-----AM-----AM-----

-----S-------S-------S-----S----=----S-----

Geplaatst
tip voor een erge nederlaad speel zo:

-----------------Keeper--------------------

-----AM-----AM-----AM-----AM-----AM-----

-----S-------S-------S-----S----=----S-----

Lol:-D, nee nog beter de keeper met een pijltje helemaal na voren is iedere counter vrij schieten:checkit:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]