Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wildwestkapitalisme; Chelsea naar de kloten!

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik hoop dat je ze helemaal kapot krijgt en de minst goede spelers dan naar jouw toe gaan komen, dan ga ik lachen.

• Antwoorden 363
  • Weergaven 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Dat zal wel lukken. Ik heb het volgende seizoen al af, nu alleen de updates nog.

Geplaatst

Ben wel benieuwd naar jouw persoonlijke omschrijving en reputatie. Ik neem niet aan dat je "getalenteerd manager" bent :p

Geplaatst

Gelukkig komt er snel weer een nieuwe update aan.

Geplaatst

hahaha geweldig heb je novelle in 1 keer uit gelezen en kijk nu iedere dag effe om te kijken of er updates zijn. respect dat je nog niet ontslagen bent.

ik ben alleen naar 1 ding benieuwd en misschien kan je dat wel doen als je ontslagen bent.

ik vraag me af hoe het met chelsea gaat als je ontslagen bent, klimmen ze snel weer naar de top of blijven ze hangen in de onderste regionen van het prof/amateur voetbal??

ook ben ik wel benieuwd naar je manager stats, mischien kan je screenshotje posten.

Respect4U

King656

Geplaatst

lijkt me wel mooi om te zien hoe je nog 3 seizoenen door blijft gaan en zoals eerder gezegd ik heb hem ook in 1 keer uitgelezen nadat ik hem op de homepage zag staan, het leek me een heel apart verhaal en niet heel moeilijk maar als je dat allemaal bekijkt is het wel moeilijk en knap dat je in 2 seizoenen gedegradeerd bent en nog steeds niet ontslagen, ook heb je al 2 of 3 voorzitters versleten, heeeel knap maar ik denk ik niet dat ik het zelf ga proberen!!:P

veeel suc6 met chelsea en moge de tegenstander winnen

Geplaatst

wanneer komt er weer een update??? Ik zit met spanning te wachten

Geplaatst
wanneer komt er weer een update??? Ik zit met spanning te wachten

Is inderdaad al even geleden jammer genoeg

Geplaatst

Ondanks dat mensen ook een privé leven hebben zou die update er volgens mij al lang geweest kunnen zijn, heel erg jammer Prospar dat er geen meer komt.

Novelle i.d.s. en Prospar is tevreden en doet er niets meer aan en hij is niet de enige helaas.

Geplaatst

hij was leuk om te lezen ga alsjebleft door, ik vond hem geweldig eens wat anders

Geplaatst

Niet zo zeuren in iedere novelle die is afgelopen, die mensen doen hun best om een voor jou en anderen zo'n leuk mogelijk verhaal op de been te brengen en als ze 't niet meer zoeken stoppen ze, logisch toch ?

Geplaatst

Dat is wel logisch ja maar het is wel ontzettend jammer aangezien Prospar juist zo goed bezig was om Chelsea kapot te maken etc. dan moet je doorgaan tot op het randje en als ze in de laagste divisie zitten ontslag nemen.

Geplaatst

In principe MOET Prospar niets!!

Hij schrijft en doet dit omdat hij het leuk vindt en graag schrijft!!

Niemand weet de reden waarom hij even niet update...

We zien wel !!

Geplaatst

jmmr prospar dat je niet meer post, geweldige novelle.

hoop dat je dr wel weer mee begint en anders jmmr, dan ga ik het zelf nog wel eens proberen.

respect

Geplaatst
In principe MOET Prospar niets!!

Hij schrijft en doet dit omdat hij het leuk vindt en graag schrijft!!

Niemand weet de reden waarom hij even niet update...

We zien wel !!

Daar heb je helemaal gelijk in Paul dat Prospar niets moet, ik bedoelde eigenlijk dat je dan het best tot op het randje door kan gaan als je toch bezig bent.

Geplaatst
  • Auteur

Prospar heeft een baan en moet de komende weken hard werken :(

Geplaatst

Werk gaat voor !!

Als je tijd hebt kan je misschien tijdens je ontspanning een stukje schtijven ;)

Geplaatst

Werk is belangrijker anders kun je niet leven en dus ook geen updates maken. We wachten rustig af wanneer die voortgezet wordt.

Geplaatst

Kan je je game posten alstublieft? Dank u

dat beter Redrabbit

Geplaatst
post je game!!
Kan je je game posten alstublieft? Dank u. Lijkt me hier eerder op zijn plaats...

Desondanks zou het inderdaad best leuk zijn om deze saved game online te zien (y)

Geplaatst

Mensen, Prospar heeft aangegeven werk te hebben en het dus veel te druk heeft enkele posts boven jullie, dus er komt GEEN update voorlopig!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]