Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wildwestkapitalisme; Chelsea naar de kloten!

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Mensen, Prospar heeft aangegeven werk te hebben en het dus veel te druk heeft enkele posts boven jullie, dus er komt GEEN update voorlopig!

Net jij moet zoiets gaan zeggen...

En er is helemaal niet gezegd over een update... Gewoon een vraag of de game gepost mag worden

• Antwoorden 363
  • Weergaven 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Lijkt mij ook best een goed plan.. de vraag had echter wat subtieler gekund...

Geplaatst

Laat hem gewoon even met rust. Dat nieuwe stukje komt vanzelf wel en ik vind het echt een geweldig verhaal trouwens..

Geplaatst
Kan je je game posten alstublieft? Dank u. Lijkt me hier eerder op zijn plaats...

post je game!!

Wordt er dan hier niet gevraagd om een update? Ik vind het er wel op lijken anders met post je game en daarmee bedoelen ze een update volgens mij aangezien ik niet weet wat ze er anders mee bedoelen.

Waarom moet nu juist ik zoiets zeggen? Ik geloof niet dat ik zoveel in dode topics reageer, maar het kan aan mij liggen.

Geplaatst
Kan je je game posten alstublieft? Dank u. Lijkt me hier eerder op zijn plaats...

post je game!!

Wordt er dan hier niet gevraagd om een update? Ik vind het er wel op lijken anders met post je game en daarmee bedoelen ze een update volgens mij aangezien ik niet weet wat ze er anders mee bedoelen.

Waarom moet nu juist ik zoiets zeggen? Ik geloof niet dat ik zoveel in dode topics reageer, maar het kan aan mij liggen.

Post je game als in: Upload je fm game

Geplaatst

post je game!!

:wall:

Geplaatst

Waarom blijft iedereen zo onzinnig posten?:cab: Reageer gewoon NIET tot prospar weer tijd heeft.:cab:

Geplaatst

Toppie hoor.:clap:

Je kan ook proberen om zoveel mogelijk feeder clubs aan te trekken en je goede spelers voor gratis te verhuren.:-D

Geplaatst
Waarom blijft iedereen zo onzinnig posten?:cab: Reageer gewoon NIET tot prospar weer tijd heeft.:cab:

Volgens mij mag dit topic gewoon dicht aangezien dat dit niet ophoud. Wilt Prospar hem weer open, moet hij maar even pm'en.

Geplaatst

Volgens mij mag dit topic gewoon dicht aangezien dat dit niet ophoud. Wilt Prospar hem weer open, moet hij maar even pm'en.

Volgens mij worden novelles nooit gesloten, maar als iedereen gewoon even geduld heeft en rustig blijft komt het vanzelf allemaal wel weer.

Geplaatst

Een mooi verhaal

Hoop dat je snel weer een seizoen post!

Geplaatst

Nogal een onzinnige reactie, omdat er precies een half jaar niet in gepost is ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]