Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wildwestkapitalisme; Chelsea naar de kloten!

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ik denk alleen wel dat ik dit jaar voor het eerst ontslag ga krijgen... Ik ben favoriet voor promotie :moop:

Wat raar :cab: :-D Gewoon de beker winnen, of top aankopen doen. En die nooit laten spelen. Met maximum salaris etc.

• Antwoorden 363
  • Weergaven 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ryan Giggs, die edit knop kun je ook gebruiken voor je posts ;) En probeer geen MSN-taal te gebruiken :) Trouwens geweldig idee ;) Ik lach me dood hier. :p

Geplaatst

Thanx flip aan jou heb ik tenminste wat zo leer ik nog uns wat:-D hmm maar om geen msn-taal te gebruiken is nogal moeilijk maar ik ga oefenen ik lees morgen eventjes ut woordenboek un paar keer door:-D

Geplaatst

Machlas echt een ware versterking voor Chelsea in de Conference ô.O

Succes verder met je missie!

Geplaatst

Masterlijk dit _O_ Heb net alles doorgelezen en zat serieus flink te laggen. Echt een tof idee, en heerlijk uitgevoerd en geschreven. Ga zo door jongen!

Geplaatst

Gisteren was een topdag voor deze novelle...

Schitterende posts met geweldige ideëen en uitvoeringen!!

Ik vind dit super gebracht en hoop dat het je lukt...

Veel en weinig succes

Geplaatst
  • Auteur

Ook dit seizoen heb ik weer een slopende voorbereiding geregeld, in de hoop zoveel mogelijk spelers uit te schakelen met blessures.

02-07 Aviação (Angola) 4-0

03-07 Interclube (Angola) 3-0

04-07 Primeiro de Agosto (Angola) 3-1

05-07 Sagrada Esperança (Angola) 4-0

07-07 Dinamo UVD (Kyrgyzstan) 3-0

08-07 Jashtyk (Kyrgyzstan) 5-0

20-07 Crystal Palace (Engeland) 0-1

22-07 Al-Ahly (Egypte) 2-0

23-07 ENPPI (Egypte) 2-2

24-07 Arab Contractors 2-0

25-07 Ghazl Al-Mehalla 2-0

En daar gaat Abramovich. Meneer had schijnbaar geen zin een maandelijks tekort van maar liefst 13 miljoen euro op de lopende rekening te gaan bekostigen. Vriend Roman wordt opgevolgd door algemeen directeur Peter Kenyon. Benieuwd of die net zoveel geduld heeft als onze Russische vriend. Dosvedanya, Roman, het ga je goed. Maar niet heus...

De doelstellingen voor dit jaar heb ik ook alweer vastgelegd. Allereerst wil ik uiteraard opnieuw degraderen. Daarnaast wil ik de laatste topspelers zoals Shevchenko definitief de deur uit werken. Alleen Lampard, Terry en Beckham mogen blijven, om gezellig mee af te zakken naar Conference niveau. Verder wil ik proberen om pas in november of december ontslagen te worden.

Dat is waarschijnlijk iets waar ik niet aan kan ontkomen, Kenyon is helaas iets slimmer dan Abramovich en mijn positie is nog wel veilig, maar een paar slechte maanden kunnen voldoende zijn om te af te laten glijden tot een onveilige positie. Zodra het degradatiespook opnieuw door Stamford Bridge waart, ben ik bang dat ik een andere baan zal kunnen gaan zoeken.

Toch heb ik er wel vertrouwen in dat ik november of december kan halen. Als ik in de bekers presteer, dan kan ik denk ik de zaak wel rekken. We hebben de League Cup, de FA Cup en de UEFA Cup nog. Waarschijnlijk zal ik me vooral richten op de UEFA Cup, aangezien mijn internationals voor veel van die doordeweekse lokale bekerwedstrijden afwezig zullen zijn.

We hebben sowieso een lekker vol programma, dus de kans op extra blessures neemt verder toe. Het volle programma heeft verder nog een voordeel. Aangezien alle spelers in de selectie riante bonussen krijgen voor iedere wedstrijd, raakt de schatkist van meneer Kenyon ook steeds leger.

Geplaatst

Gaan je (top)spelers ook achteruit qua stats, omdat ze met zulke mislukkelingen (voor Chelsea) samenspelen, en omdat het team totaal niet functioneert?

Het gaat nog steeds de goede kant op, succes!

Geplaatst
  • Auteur

De spelers worden er niet bepaald beter op qua stats nee :D

Geplaatst
  • Auteur

Je moet de competitie altijd goed beginnen, zodat de fans direct weten wat je van plan bent. Of zoiets. Ik geloof dat Van Gaal zoiets ooit zei. Ik heb me er in ieder geval wel aan gehouden. De eerste competitiewedstrijd hebben we ruim verloren, met 5-1 tegen Southend. Peter Kenyon was niet blij.

Dus, voor de zekerheid heb ik de tweede wedstrijd maar gewonnen, om toch even van die laatste plek af te komen. Het zou niet bepaald leuk zijn als ik er al na een paar weken in het nieuwe seizoen werd ontslagen, niet waar? Dus hebben we tegen Huddersfield een 1-0 overwinning neergezet.

Daarna kwam een wedstrijdje uit tegen Plymouth Argyle, waar we nog bijna met de overwinning aan de haal gingen, ondanks mijn gestoorde tactieken. Gelukkig heeft Plymouth Marcel Seip, die niet alleen een beestachtige partij stond te verdedigen, maar ook de winnende goal binnenkopte. Opluchting. Weer drie punten misgelopen.

Om Kenyon toch maar even tevreden te houden volgden daarna twee overwinningen, 5-1 tegen Sheffied Wednesday en 3-0 in de League Cup tegen Shrewsbury. Ik wil namelijk een paar spelers gaan verkopen. Hehehe... Crespo vertrekt gratis naar Roma, gedekt door de euforie vanwege twee opeenvolgende overwinningen. Je kunt Chelseasupporters er in ieder geval niet meer van beschuldigen dat ze successupporters zijn...

De Europese Supercup tegen Manchester United, eigenlijk een kansloze missie. Na het verlies van zo’n beetje 90% van de topspelers, verwacht ik dan ook dat Utd ons het nakijken gaat geven, hetgeen ze ook doen. Zonder enig probleem wint Utd met 3-0, Henk Timmer was uitblinker. Van de regen in de drup, die kerel. Vertrekt bij een gevallen Nederlandse topclub om bij een gevallen Engelse topclub iets meer salaris te vangen in dezelfde situatie te belanden. Arme drommel...

De laatste competitiewedstrijd van de maand levert een nipte 3-4 thuisnederlaag tegen Ipswich Town op. Ik moet nog alle zeilen bijzetten om onze 3-0 voorsprong om te zetten in een nederlaag. Gelukkig vallen de laatste twee goals uit strafschoppen, dus ik kan niet alleen Lampard en Beckham de schuld geven, maar ook nog de scheidsrechter.

We sluiten de maand af op een positie in de middenmoot en opnieuw met een nettoverlies van bijna 15 miljoen. Kenyon heeft de club al ruim 5 miljoen uit eigen zak geleend, maar het maandelijkse verlies blijft aanzienlijk. Wel vreemd dat we niet meer 8 ton per maand boven het loonbudget zitten, maar waarschijnlijk heeft Kenyon zijn geld puur voor de spelerssalarissen gereserveerd.

Geplaatst

Dit is geweldig, zoveel humor:)

Geplaatst
  • Auteur

In de eerste ronde van de UEFA Cup hebben we Beitar Jeruzalem geloot, een haalbare kaart lijkt me. Ik denk dat we het ook van dit toernooi moeten gaan hebben dit jaar, wil ik althans nog een tijdje in het zadel blijven bij de Blues. In de competitie toch maar even een puntje gepakt tegen de Wolves, om de paniek niet al te groot te laten worden.

Ik heb ontdekt dat ik, met overwinningen op de juiste momenten, de druk van de ketel kan halen en het bestuur te vriend kan houden. De selectie is nog altijd goed genoeg om te winnen van de tegenstanders op dit niveau, als ik wil dat we winnen, dus misschien lukt het me om zelfs nog een vol seizoen te overleven hier.

De eerste wedstrijd tegen Beitar wordt in ieder geval gewonnen, met 2-0 op Stamford Bridge. Ik besluit om de wedstrijd direct een goed gevolg te geven en de eerstvolgende competitiewedstrijd dan ook maar te winnen. Leicester City gaat met 3-0 onderuit in Londen en tegelijkertijd vertrekken Lassana Diarra en Khalid Bouhlarouz naar Aston Villa. Helaas krijg ik wel dertien miljoen voor Bouhlarouz, omdat voorzitter Kenyon dit bod accepteerde in mijn plaats. Misschien maken we deze maand wel winst... Een vreselijke gedachte...

Na deze transfers laat ik de teugels weer even vieren. Chester krijgt een plek in de derde ronde van de League Cup cadeau en Crystal Palace mag in de competitie een puntje meenemen. Zo af en toe voel ik me net Sinterklaas, zoveel cadeautjes geef ik weg aan de andere clubs.

Op het einde van de maand zitten wel een paar serieuzere wedstrijden. Eerst de wedstrijd tegen Beitar Jeruzalem. Ook in Israël vormt de ploeg geen bedreiging, door een doelpunt van onze Israëlische spits Ben Sahar winnen we met 1-0. Bitterzoete ironie...

De loting voor de groepsfase van de UEFA Cup komt ook binnen. Dit jaar zitten we in een groep met Hamburger SV, Metalurg Donetsk, Boavista en Slovan Bratislava. Ik schat dat we in deze groep van vijf vrij gemakkelijk bij de beste drie kunnen komen, we kunnen het ons zelfs veroorloven onderweg nog wat punten te laten liggen.

De kans dat we punten laten liggen is redelijk groot. Na ruim een jaar in een tropenschema te hebben getraind, is de rek er bij de meeste grote namen wel uit. Ze zijn om de haverklap geblesseerd en bijna chronisch vermoeid, zeker ook omdat ze in de Championship gemiddeld twee wedstrijden per week moeten afwerken.

De laatste wedstrijd van de maand levert een overwinning op Sheffied United op, met 3-0 maar liefst. We sluiten de maand af op een plekje in de middenmoot en met een nettowinst van maar liefst 2 miljoen. Bovendien sluit Kenyon weer een lening af, waardoor ik, ondanks een schuldenlast van ruim 35 miljoen, toch nog 9 miljoen aan transfers mag uitgeven. Komt voor de bakker!

Geplaatst

Wat een fantastisch verhaal!

Echt geweldig om te lezen!

Ga zo door :thumb:

Geplaatst

Echt een prachtig verhaal met veel humor, ik vraag me af welke top-spelers je nog in je selectie hebt op Beckham, Terry (?) en Lampard na. En ik hoop dat je je missie kunt volbrengen om Chelsea te laten degraderen :D.

Geplaatst

Geweldig dit!!

Als Chelsea hater blijf ik dit zeker volgen!!

Keep up the bad work!!:thumb:

Geplaatst

Prachtig blijft het!

Succes dan maar he in de UEFA Cup!

Geplaatst

Nog steeds geweldig, maar speel je nu 2 seizoenen in 2 dagen of heb je dit al gespeeld?? Ga in ieder geval zo door want het is een genot om te lezen _O_

Geplaatst

mag ik een screentje van je selectie?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]