Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wildwestkapitalisme; Chelsea naar de kloten!

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Geheel in stijl was er ook weer de gebruikelijke, slopende voorbereiding op het nieuwe seizoen. In traditionele stijl raffelden we weer een groot aantal wedstrijden in een zo kort mogelijke tijd af.

11-07 Hibernians (Malta) 2-1

12-07 Msida SJ (Malta) 3-3

13-07 Floriana (Malta) 2-1

14-07 St. George’s (Malta) 2-2

16-07 Jedinstvo Bihac (Bosnië) 2-0

17-07 Leotar (Bosnië) 1-0

18-07 Sarajevo (Bosnië) 2-2

19-07 Orasje (Bosnië) 2-1

23-07 Ruzomberok 3-1

24-07 Artmedia Bratislava 2-1

26-07 Dinamo Zagreb (Kroatië) 3-1

27-07 Hajduk Split (Kroatië) 5-3

28-07 Varteks Varazdin (Kroatië) 2-1

29-07 Slaven Belupo 0-1

Dankzij mijn geraffineerde plan met de tekengelden was ik er toch in geslaagd het seizoen weer in de rode cijfers te beginnen. Daarnaast was het bestuur aan het zeuren dat ik meer grote namen moest contracteren. Ik bedoel, wat een aanstellers...

Welke League One club kan nu zeggen dat ze David Beckham, Roberto Carlos en Andriy Shevchenko onder contract heeft staan? Geen enkele toch? En dan nog willen ze meer grote namen... Ik heb ze dan maar hun zin gegeven door alles wat gratis was aan spelers en dat een verleden had bij een topclub onder contract te nemen. Het bestuur was blij met grote namen als Labros Choutos (afgedankt door Inter en Roma), Jeremie Aliadiére (afgedankt door Arsenal), Steven Carr (ooit neo-international bij de Spurs), Ludovic Giuly (wegen hoge leeftijd door Barcelona afgedankt), Nicky Butt (sinds hij wegging bij Man Utd dramatisch), Robbie Fowler (oud, traag...) en Mauro Rosales (krijgt geen werkvergunning dus mag eigenlijk niet spelen).

Het geval Rosales is sowieso wel grappig. Rosales en nog een aantal spelers die ik heb gehaald kregen geen werkvergunning, maar omdat ik over een Belgische satelietclub beschik, Westerlo, mag ik spelers wel onder contract nemen, zolang ik ze daarna maar aan Westerlo verhuur. Ideaal dus om het bestuur blij te maken en de ploeg tegelijkertijd NIET te versterken.

De doelstelling was weer duidelijk, ook voor komend seizoen. Degraderen en zo lang mogelijk proberen om ontslag te voorkomen. Mijn persoonlijke doelstelling is om weer tot minstens in januari te komen. Ik ben benieuwd of het me gaat lukken de ploeg drie jaar achter elkaar in degradatiegevaar te brengen zonder ontslagen te worden.

• Antwoorden 363
  • Weergaven 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

supernovelle, succes met het ruineren van die blauwen

Geplaatst

Prachtig opgelost met die spelers die geen werkvergunning krijgen.

Succes verder!

Geplaatst
  • Auteur

We beginnen het jaar onverwacht sterk, om het bestuur toch de indruk te geven dat we dit jaar wel serieus voor de titel gaan en niet weer een jaar vol financiële en sportieve ellende gaan doormaken. Uit bij Brighton winnen we overtuigend met 3-2, het duo Slory – Shevchenko is dodelijk in de voorhoede. Op zich leuk, maar ze moeten natuurlijk niet TE dodelijk gaan worden.

De tweede wedstrijd gaat iets minder. Bewust gepland uiteraard, we willen geen euforische fans die een titel eisen. Uit tegen Bradford gaan we onderuit met 2-0, waarbij vooral blijkt dat onze reservespitsen Aliadiére en Choutos moeite hebben met het verzilveren van kansen. Ik vind het prima zo.

Onze volgende twee wedstrijden zijn thuiswedstrijden. Het publiek op Stamford Bridge werd de laatste jaren niet bepaald verwend, dus ik besluit een beetje aan klantenbinding te doen. Twee overwinningen op rij, tegen Brentford en tegen Colchester, zorgen er voor dat alle druk van de ketel is. Het bestuur vindt dat ik goed bezig ben, dus alles ziet er prima uit.

In de League Cup moeten we in de eerste ronde tegen Northampton aantreden. Ik vind de League Cup maar bijzaak. De FA Cup en de Johnstone’s Paint Trophy zijn dit jaar de toernooien waarin we voldoende good-will mogen gaan kweken om nog een jaartje verder te rommelen. Tegen Northampton stel ik een veredeld jeugdteam op dat met 2-0 onderuit gaat. De fans zijn niet blij, mij zal het verder een zorg wezen wat ze denken, het bestuur is onverschillig.

Tegen Bury spelen we dramatisch zelfs zonder mijn hulp. De lamlendigheid straalt van het elftal af, dat bovendien chronisch vermoeid is door de zware trainingen die gegeven worden door ondeskundige lamlullen. De ploeg speelde in een normale opstelling en met normale spelers en toch verloren we van een mindere tegenstander. Het lijkt erop dat mijn missie geslaagd is, de ploeg gelooft niet meer in zichzelf. Nu nog een paar jaar zo doorgaan en we zitten in de Conference.

Ik wilde onze debuutmaand in League One memorabel maken, dus besloot ik de maand ook met vuurwerk af te sluiten. Uit bij Plymouth gaven we op spectaculaire wijze een 2-0 voorsprong weg in het laatste kwartier. Mijn meesterzet om doelman Timmer te wisselen voor een extra aanvaller om zo de voorsprong uit te bouwen pakte perfect uit. Het bestuur weigert te reageren. Wat een apen.

Geplaatst

Wat is de waarde van toppers Beckham Roberto Carlos en Shevchenko?

Geplaatst

volgens mij is roberto carlos en beckham niks meer waard: oud, traag...

shevchenko heeft wel nog een jaar of 2 voor de boeg

Geplaatst

het is een wonder dat je nog niet ontslagen bent!!

succes verder

Geplaatst

Zeer leuk, maar ik zou wel graag wat screens willen zien van de uitslagen en tussenstanden. dat zou wel leuk zijn!

Geplaatst
Zeer leuk, maar ik zou wel graag wat screens willen zien van de uitslagen en tussenstanden. dat zou wel leuk zijn!

Als het niet teveel moeite is zou dat idd leuk zijn,

Verder niets aan te merken op deze novelle,

ik heb nog niet vaak met zoveel plezier een novelle gevolgd :clap:

Ga zo door!

Geplaatst

Haha, tofheid. Meesterlijk dit, echt leuk dat je die hoereclub kapot maakt :D

Geplaatst
Haha, tofheid. Meesterlijk dit, echt leuk dat je die hoereclub kapot maakt :D

Kop dicht Joop, Chelsea ruleert. Toch vind ik dit wel een grappig bedacht verhaal :mrgy:

Geplaatst

Dit blijft een geweldig verhaal!!

Als je deze lijn kan doortrekken deze week zie ik misschien wel een plaatsje in de schijnwerpers voor je!!

Geplaatst
  • Auteur

Jullie allerliefste ambtenaar heeft het vandaag nog erg druk met bestemmingsplannen typen, maar woensdag kan ik er denk ik wel weer een paar updates (misschien weer een vol seizoen, want ik heb het seizoen al gespeeld!!) regelen.

Geplaatst

JAMMER!!! maar ik wacht er op. Hopelijk voor woensdag, ga naar Ardennen met school en wil dit stuk ZO graag lezen

Geplaatst

Ziet er nog steeds er goed uit. Leuk ook die humor vooral dat stukje over een ambtenaar die werkt ;)

Geplaatst
  • Auteur

Voor de liefhebbers van photoshoptoestanden, sorry, da's aan mij allemaal niet besteed, dat kan ik allemaal niet. Screenshots doe ik misschien komend seizoen, seizoen 4. Ik kan jullie in ieder geval beloven dat er nog minstens een seizoen 4 volgt.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]