Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wildwestkapitalisme; Chelsea naar de kloten!

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Photoshop? Dat past helemaal niet bij je gruwelijke verhaal, screens kunnen, maar je verhaal is het beste van allemaal :D.

• Antwoorden 363
  • Weergaven 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb besloten dat we ook dit seizoen de zo succesvolle tactiek van de vorige twee seizoenen gaan toepassen. Een wedstrijdje winnen, twee of drie verliezen en dan in de bekertoernooien zoveel mogelijk pluspunten proberen te pakken om zodoende ontslag te voorkomen. In het kader van deze strategie beginnen we de maand met een simpele 3-1 overwinning op Chesterfield. Winnen gaat tegenwoordig niet meer zo makkelijk, de selectie is behoorlijk uitgehold en het aanwezige talent wordt iedere dag verminderd door de absurde trainingsschema’s en de matige begeleiding.

We onderstrepen onze matige vorm op het trainingsveld door op het echte veld ook matig te presteren. Aan de resterende vijf competitiewedstrijden deze maand houden we welgeteld nog twee punten over terwijl we slechts drie keer weten te scoren. Lincoln weten we op 0-0 te houden en tegen Wycombe spelen we met 1-1 gelijk, de andere duels gaan allemaal kansloos verloren.

Tegen Gillingham gaan we met 4-0 de boot in, Tranmere weet ons met 5-2 in te maken en Peterborough wint met 3-0 op Stamford Bridge. Een absoluut dramatische serie, dus ik ben tevreden. De ploeg gaat tegenwoordig al met normale tactieken en zonder mijn bemoeienis onderuit, dus wat wil ik nog meer. Ik hoef niet eens meer uitvluchten te verzinnen waarom het allemaal niet loopt.

Probleem is wel dat ik de ploeg op de dagen dat ik wel wil winnen vrij moeilijk gemotiveerd zal gaan krijgen. Dat zou nog wel eens tot problemen kunnen leiden als ik probeer te voorkomen dat ik word ontslagen. Ik heb echter wel een sluw plan bedacht om dit te voorkomen. Een paar gerichte oefenduels voor de bekerwedstrijden moeten voldoende zijn om de moraal van de ploeg tijdelijk te verbeteren en verder heeft Chelsea nog altijd de beschikking over mij, een geniale manager.

Verder heb ik begrepen dat onze meest recente voorzitter ook weer twijfelt aan zijn toekomst bij de club.Die homo dacht van de zomer alle schulden te hebben opgeruimd, maar ik heb met wat slim transferwerk de schulden weer keurig teruggebracht tot veertig miljoen. Meneer de voorzitter heeft er net zeven miljoen ingepompt en twijfelt direct aan zijn toekomst hier. Wat een watje... Toch wel humor, ik maak de club kapot en de mensen die mij zouden moeten ontslaan stappen allemaal op. Gekkenwerk...

Geplaatst
  • Auteur

We beginnen de nieuwe maand slecht. Naja, we beginnen de meeste maanden slecht qua prestaties, maar nu ook slecht als in echt slecht. Ik zie het zelf als een negatieve start. Dit heeft niks met sportieve prestaties te maken, maar met een irritante kutvoorzitter die zich weer overal mee loopt te bemoeien. Die latente homo heeft net drie van mijn spelers verkocht voor een totaalwinst van bijna drie miljoen... Emmanuel Sarki vertrekt naar Lille, Scott Sinclair naar Crewe Alexandra en Ben Sahar naar Cardiff. Met een beetje geluk weet ik te voorkomen dat Michael Mancienne voor vier miljoen naar Celtic gaat, hij mag transfervrij weg.

Gelukkig weet ik dit dreigende perspectief van financieel gewin binnen een paar dagen om te zetten in een fraai verlies dankzij de aankoop van een tweetal ervaren spelers. Francis Jeffers en Michael Duberry komen de gelederen versterken. Duberry is zelfs een speler die uit de eigen jeugdopleiding afkomstig is... En dan zijn er nog altijd mensen die beweren dat ik geen gevoel voor de club heb.... Tsss...

In de competitie gaat alles weer voor de wind. Vier gespeeld, drie verloren, een gewonnen. Tegen Crewe Alexandra pakten we de volle winst, maar tegen Milwall, Huddersfield en Bournemouth wisten we op stijlvolle wijze het onderspit te delven. De ploeg draait voor geen meter en nieuwkomer Jeffers slaagt er zelfs in om drie penalties te missen. Wauw! Ik heb een nieuwe held. Hoezo, een miskoop? Hij doet het nog beter dan ik had gehoopt.

De ploeg is trouwens alweer afgezakt tot beneden de rode streep, maar toch staat mijn positie nog altijd niet ter discussie. Hoe dat kan? Nou, de Johnstone’s Paint Trophy. Een of ander obscuur bekertoernooi voor ploegen uit de lagere afdelingen. In dit toernooi speelden we ook twee keer deze maand. We versloegen Stevenage met 1-0 en Shrewsbury met 4-1.

Onze voorzitter heeft trouwens alweer eigen centen in de club gestoken om de lopende kosten te dekken. Waarschijnlijk rot die vent eerder op dan ik. Toch humor... Ik maak de club kapot en hij gaat weg... Dat zou dan al de derde voorzitter zijn die ik overleef. Het doel blijft overigens om tot minstens januari bij de club te blijven, alle maanden die ik langer kan blijven zijn mooi meegenomen.

We staan dus alweer onder de rode streep en ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat het bestuur me dit seizoen laat afmaken. Ik heb de club al twee jaar op rij laten degraderen, financieel gezien kapot gemaakt, de hele selectie verneukt en ik sta alweer op een degradatieplek, maar toch is er niemand die op het lumineuze idee komt me eruit te wippen.

Geplaatst

Iedereen vind dit geweldig, het is een apart idee maar ik vind het op niets trekken. Zo een club kapotmaken, erg realistisch?

Maar dat is mijn houding ertegenover, maar je hebt succes dus doe gerust verder!

Geplaatst
  • Auteur

Het is een apart idee voor een verhaal, dat zul je moeten toegeven. Sorry dat het toevallig dan jouw cluppie is, ik had net zo goed voor Man Utd kunnen kiezen, of Arsenal.

Geplaatst

Gheghe, ik zie er wel humor in, het is in ieder geval heel goed verteld.

Geplaatst
Met een beetje geluk weet ik te voorkomen dat Michael Mancienne voor vier miljoen naar Chelsea gaat, hij mag transfervrij weg.

Foutje :checkit: Voor de rest nog geweldig vermakelijk, vooral dat stukje met Jeffers :D

Geplaatst

Heb ookal eens zo'n game gehad maar dan íets anders. Ben tot de conference national gekomen. Toen crashte mijn game

Edit: John Terry moet toch blijven?

Geplaatst

Ben ruim een uur bezig geweest met alles doorlezen, maar het was het meer dan waard!

Echt schitterend werk, kan het amper geloven dat ze je nog steeds niet ontslagen hebben.

Geplaatst

Het uitblijven van je ontslag is idd een rare gebeurtenis maar kom...

Het is super verteld en je blijft je stukjes leuk en luchtig schrijven!!

Geplaatst
  • Auteur
Heb ookal eens zo'n game gehad maar dan íets anders. Ben tot de conference national gekomen. Toen crashte mijn game

Edit: John Terry moet toch blijven?

Ja, maar het bestuur verkocht hem en Lampard zonder dat ik mocht weigeren...

Geplaatst
  • Auteur
Met een beetje geluk weet ik te voorkomen dat Michael Mancienne voor vier miljoen naar Chelsea gaat, hij mag transfervrij weg.

Foutje :checkit: Voor de rest nog geweldig vermakelijk, vooral dat stukje met Jeffers :D

Foutje aangepast. Moest Celtic zijn.

Ben ruim een uur bezig geweest met alles doorlezen, maar het was het meer dan waard!

Echt schitterend werk, kan het amper geloven dat ze je nog steeds niet ontslagen hebben.

Het uitblijven van je ontslag is idd een rare gebeurtenis maar kom...

Het is super verteld en je blijft je stukjes leuk en luchtig schrijven!!

Voor de beide laatste heren... Het is trouwens wel een beetje een spoiler, maar het bewijst dat ik nooit ben ontslagen. Mijn naam heb ik overigens blanco gemaakt, doe ik altijd. Ik ben gehecht aan mijn privacy :checkit:

landmarks.PNG

Geplaatst
  • Auteur

En de voorzitter is de kloten op. Wat een loser. We hebben nu eens een keer geen interne opvolger gekregen maar een Boliviaanse tycoon, Aldo Roca. Geen idee wie het is, ik weet alleen dat hij een hele bende Bolivianen heeft meegenomen om allemaal technische functies binnen de club te gaan vervullen. Niet leuk... Het is denk ik een kwestie van tijd alvorens ik ook gewipt ga worden. Denk ik althans...

De kerel heeft in ieder geval het meerendeel van de schulden weer weggewerkt, maar gelukkig draaien we nog altijd structureel acht á tien miljoen verlies per maand. Op die manier duurt het niet lang vooraleer we weer diep in de stront zitten. Daarnaast heb ik met Beckham, Woodgate en Shevchenko nog altijd een paar grootverdieners in de selectie.

De supporters zijn overigens niet blij met onze Boliviaanse vriend. Ze waren blij dat Roman vertrok en nu hebben ze weer een vage buitenlandse miljonair als voorzitter. Ik heb besloten dat ik de supporters steun en uit protest de club zal laten degraderen. De supporters vinden dit vreemd genoeg niet eens zo’n heel slecht idee. Engelsen zijn allemaal knettergek als je het mij vraagt.

Sportief gezien is het wel weer lastig geworden zo. De nieuwe voorzitter wil dat ik promoveer, ik wil degraderen. Dat deze botsende ambities tot problemen zouden leiden werd me al snel duidelijk. Ik verloor, geheel in stijl, de eerste competitiewedstrijd van de maand met 4-2 van Oldham Athletic. Direct begon die Boliviaanse lama te klagen... Wat een eikel. Hij zit er een wedstrijd en begint direct eisen te stellen...

Daarom leek het me wel zo verstandig om de volgende wedstrijd maar te winnen, aangezien mijn positie ineens onzeker was geworden. Tegen de Bristol Rovers haalden we met 4-1 uit en wonder boven wonder had ik daarna een FA Cup wedstrijd op het programma staan om nog wat extra krediet te pakken. Uit tegen Bromley boekten we een eenvoudige 6-1 overwinning, waardoor voorzitter Roca weer even tevreden is en zich druk bezig gaat houden met het saneren van de schulden.

Dit geeft me de gelegenheid om in de competitie een schitterende serie neer te zetten. Thuis twee keer met 5-0 verliezen van respectievelijk Leyton Orient en Swindon en dan uit met 5-4 verliezen van Walsall. Het woedende bestuur eiste weer goede resultaten en dat kwam mooi uit, want er stonden weer bekerduels op het programma.

In de kwartfinale van de Johnstone’s Paint Tropy schakelden we Bournemouth uit, terwijl we in de tweede ronde van de FA Cup Bury uit het toernooi wipten. Al met al een mooie maand waarin degradatie weer dichterbij komt.

Geplaatst

Het was niet dat ik je niet geloofde he... ik wilde gewoon maar zeggen dat degraderen en verlies draaien duidelijk geen reden is tot ontslag!!

Verder weer mooi stukje!! Succes met je Boliviaan

Geplaatst

Dus ik moet veel verlies draaien en slechte resultaten halen om de chairman weg te jagen? Phoe... nog een hele taak voor me ;) Maar suc6, respect dat je de chairmans hebt weggejaagd en nog niet ontslagen bent :O

Geplaatst
Dus ik moet veel verlies draaien en slechte resultaten halen om de chairman weg te jagen? Phoe... nog een hele taak voor me ;) Maar suc6, respect dat je de chairmans hebt weggejaagd en nog niet ontslagen bent :O

Ben jij ook zo'n carriere begonnen dan?

Geplaatst

wel de eure cup gewonnen :lol:

hielp zeker zodat je niet ontslagen werd!

Geplaatst
Het was niet dat ik je niet geloofde he... ik wilde gewoon maar zeggen dat degraderen en verlies draaien duidelijk geen reden is tot ontslag!!

Ik bedoelde net hetzelfde: ik ging ervan uit dat als je een topclub zo 'laag' doet zinken dat ze je toch wel aan de deur zouden zetten. Dus ik was erg verrast dat je kon blijven :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]