Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wildwestkapitalisme; Chelsea naar de kloten!

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 363
  • Weergaven 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Een heel mooie novelle Prospar. Mooi verteld en screens hoeven dus niet iedere keer zoals je nu ziet.

Jammer dat de voorzitter van je besloten heeft om een aantal spelers te verkopen en dan nog voor belachelijke bedragen ook(zo laag bedoel ik dan). Ik hoop dat je ergens bovenin weet te eindigen.

Geplaatst

Onwijs leuk verhaal en dat je nog niet bent ontslagen. Achja, vreemd volk die Engelsen.

Geplaatst
  • Auteur
Een heel mooie novelle Prospar. Mooi verteld en screens hoeven dus niet iedere keer zoals je nu ziet.

Jammer dat de voorzitter van je besloten heeft om een aantal spelers te verkopen en dan nog voor belachelijke bedragen ook(zo laag bedoel ik dan). Ik hoop dat je ergens bovenin weet te eindigen.

Maar ik wil juist zo laag mogelijk gaan eindigen.

Geplaatst

Haha, fantastische novelle. Ik haat Chelsea ontzettend dus ben blij met deze novelle, hoop dat je ergens onderin eindigt en dat de doelstelling dan middenmoot wordt ofzo, kan je lachen :D Succes

Geplaatst

Wat gebeurt er trouwens als de club ook in de Conference division degradeert? verdwijnt het dan uit de 'zichtbare competities'? of gebeurt er niets?

Geplaatst

Volgens mij kan je niet eens uit de Conference degraderen, want dat is de laagste Engelse divisie. En als je degradeert uit bijv. de League One en je hebt League Two niet geselecteerd wordt je automatisch ontslagen

Geplaatst

Irl zit er nog een aantal divisies onder de Conference. En het is ook zo dat als je bijvoorbeeld van Duitsland alleen de Bundesliga hebt geselecteerd, dat na een jaar ploegen als Greuther Furth promoveren. Dus zit er nog wel 'iets' onder.

Geplaatst
Een aantal? Ik geloof dat er wel een stuk of 20 divisies zijn in Engeland, als het er niet meer zijn :cab:

Ik had het inderdaad nóg iets understatementeriger moeten zeggen;)

Geplaatst

FC Utd (aftreksel van Man Utd, opgericht door United fans die Glazer zat wren) speelt in divisie 10 ofzo :D

Geplaatst
FC Utd (aftreksel van Man Utd, opgericht door United fans die Glazer zat wren) speelt in divisie 10 ofzo :D

Klopt, daar was vorig jaar nog een documentaire over bij de NOS.

Meesterlijk, hoe intelligent die voetballers in dat team zijn:D

"What is your profession?"

-I'm a glasfitter... (pauze)... I fit glasses

heerlijk, die verduidelijking:D

Geplaatst

Echt een top novelle!!

Geweldige prestatie:P

Alleen de toekomst ziet er helaas wel wat minder rooskleurig uit met die nieuwe voorzitter:(

maar ik heb er alle vertrouwen in dat jij ze om de tuin weet te leiden;)

Geplaatst

Heerlijk Prospar dat je die ploeg zo vernederd. Ik mag ze van geen kanten, ze kopen het kampioenschap bij elkaar iedere keer hoewel ze deze keer minder geluk hadden.

Geplaatst

haha, ik vind chelsea wel een vette club maar zo verbrasse is altijd leuk:checkit:

:clap:

Geplaatst

Jawel, maar dat zijn toch amateurleagues en daar kan je toch niet naar degraderen?

Geplaatst

je kan nog wel uit de conference north/south degraderen... maar dan kan je niet meer spelen..

enfin ontopic maar weer en wachten op de volgende update :)

Geplaatst

Nou, naar uit de conference north/south zou prachtig zijn, zou hij ook nooit meer last hebben van Chelsea :D.

Geplaatst

Waarschijnlijk toch wel. De reputatie van Chelsea is namelijk nog steeds hoog;) dus kunnen ze goeie spelers kopen, dús zijn ze zo weer terug;)

Geplaatst
Waarschijnlijk toch wel. De reputatie van Chelsea is namelijk nog steeds hoog;) dus kunnen ze goeie spelers kopen, dús zijn ze zo weer terug;)

Tja, lijkt me sterk. Alleen talenten mischien maar echte goede spelers zullen niet komen naar een club die terug moet komen in het Engelse voetbal.

Geplaatst

Inderdaad, de talenten was ik nog vergeten. De jeugdopleiding is ook niet zo verschrikkelijk slecht. Nee, ik denk dat als Chelsea weer losgelaten wordt, dat ze binnen 10 jaar weer in de top van de PL meedraaien;)

Geplaatst

Wat mij opviel was dat de reputatie van Chelsea in mijn soortgelijke game enorm snel kelderde naar regionaal. Ik was op een gegeven moment een semi-profclub die zelfs geen jeugdopleiding meer had, omdat dat teveel geld kostte.

Geplaatst

8) dat zijn dan wel weer leuke berichten. het kan dus nog steeds goed uitvallen

Geplaatst
  • Auteur

Niet bepaald. Er wil bijna niemand meer komen en ik heb geen geld meer voor de salarissen.

Inderdaad, de talenten was ik nog vergeten. De jeugdopleiding is ook niet zo verschrikkelijk slecht. Nee, ik denk dat als Chelsea weer losgelaten wordt, dat ze binnen 10 jaar weer in de top van de PL meedraaien;)

De jeugdopleiding is grotendeels transfervrij verkocht.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]